Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Nej jag testade det själv av ett specifikt skäl (hade inget med att jag letade att göra utan av ett annat skäl då jag träffat mina irl) i 3 dagar och fann det olidligt tråkigt. Jämför att swipea ansikten med att sitta med någon spännande irl. Far from the same, dejtingappar är så..tråkiga. Typ autistiskt.
Nja mitt fall är lite särskilt så jag tillhör nog ingen "pool" atm.

Men när jag gjorde visste jag exakt men som sagt med fel partner går det inte. Känner som du där att appar är för de yngre generationerna och att vi äldre ska hålla oss ifrån dem för att låta dem ha sina parningslekar ifred.

Men jag vet 50-åriga kvinnor som hänger där och får lammkött så det kanske är jag som inte vill och skyller på det för att kunna..Steppa aside. Dont know men det är inte för mig, dock roligt att läsa om era erfarenheter.

Har ni inga duktigt sjuka stories om hur fel dejterna gått? Älskar sånt.
Jag håller med om att det är roligare att träffas irl istället för att sitta svepa och chatta på appen.
Jag tycker också det är tråkigt. Är bara med för att hitta någon att gå på dejt med.
Tycker också tinder passar mer för oss yngre.
Jag ställde in på att se dom som är 50+ bara för att se vilka som var med och då kom en kollega upp. Och min lärare. Och dom har ställt in på att dom söker unga tydligen. Tänkte nej dom får hålla sig till sin egen ålder och jag letar vidare efter en kille i min ålder.
Tog ett uppehåll från appen men ska starta upp den igen nu. Lite nervös över att bilden jag ska använda kanske är dålig.
Och får jag till några dejter kommer dom väl förmodligen gå fel också

så kan berätta om dom då.