Citat:
Ursprungligen postat av
Pausanias
Du skrev israeliska när du uppenbarligen menade palestinska! Du inser att det var palestinier som stormade in i israeliska samhällen och mördade alla män kvinnor och barn som de bara fick tag på? Har du många diagnoser eller du bara sadistiskt lagt och gillar tanken på halshuggna bebisar?
Vad jag inser är att Israel till synes medvetet valt att flygbomba bostadsområden, sjukhus och civil infrastruktur till tonerna av tusentals döda och skadade, varav en mycket stor andel är barn (en stor andel av Gazas befolkning är barn). Detta är i linje med Israels stridsfilosofi, som går ut på att Hamas "gömmer sig bland civilbefolkningen". Om det inte finns någon civilbefolkning kvar finns det heller inget Hamas.
Jag har vid flertalet tillfällen frågat Israelfetischisterna om ni helt enkelt är sadister som njuter av extremt vidriga, blodiga och satanistiska övergrepp på oskyldiga barn och mammor. Hittills har ingen vågat svara.
Citat:
Ursprungligen postat av
fittplyte
Jo, det kan jag förneka. Inte ett enda palestinskt barn har lemlästats och bränts levande av Israeler. Om det vore sant, så har du en stor mängd källor att presentera som styrker din hamasvänliga teori.
Jag antar att alla videoklipp och fotografier på söndertrasade barnkroppar från rasmassor efter israeliska bombangrepp bara är på låtsas? Jag antar att alla intervjuer med 7-åringar som upplevt obeskrivliga grymheter och brutaliteter från israelerna bara är fejkade?