2023-10-20, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Man snedseglar lätt när man är pillerpundare samt har 0 känsla för att man snart är 40 år och inte behöver ta ansvar för något i sitt liv, inga tider att passa, inget jobb att gå till samt umgås med andra missbrukare
samt har en minst sagt märklig famlij som backar upp samt hyllar ens beteende igenom att kalla dig "förebild"
flugor dras till skit

hade jag varit kund hos "Wictor Family Office" så hade jag börjat fundera om jag ska fortsätta göra affärer med dem när deras VD börjar dyka upp hos missbrukare på Tik Tok i suspekta uttalanden om att hylla missbruk och stötta fiffel, bedrägeri, pengatvätt, försök till urkundsförflaskning etc
listan kan göras lång och finns tydliga bevis över hela nätet med timmar inspelat material , en googling bort.

men det kan bara VD Sara svara på , om det är värt det för företaget
Tror faktiskt inte att systern visste att Bumbi spelade in samtalet och la ut det. Det är ju så Bumbi alltid gör, spelar in folk och lägger ut. Men det spelar egentligen inte så stor roll, för systerns åsikter är helt skeva.
2023-10-20, 16:16
Medlem
Citat:
Äkta grogghagga som suger din kuk för en flaska feeling...
och ser Emelie Swisch som en förebild

Jag ska mynta ett nytt utryck kära vännner.....

"time will tell" , jag kom på det nu, lovar....

nu ska jag återgå till vin och lite piller, röka några paket Gul Blend, kanske ringa min utvecklingsstörda brorsa som visar röven på OF för en hundring, för han är minsann en stor förebild ska ni veta!

I samma liga som Rullstolsgalningen, Benny & CatGirl, MagMysMicke, Kungen av Bollnäs, Emelie Bumbi, Ängelholms byfåne no1.
Vem är kungen av Bollnäs?
2023-10-20, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Vem är kungen av Bollnäs?

Gissar att han menar blöj-mongot kingen av Edsbyn
2023-10-20, 20:39
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jävlar vilken rökröst hennes syrra har. Det låter som om hon dragit i sig två paket röda Prince om dagen i trettio år.
https://www.youtube.com/watch?v=NhvwXGmkRng

Citat:
Tror faktiskt inte att systern visste att Bumbi spelade in samtalet och la ut det. Det är ju så Bumbi alltid gör, spelar in folk och lägger ut. Men det spelar egentligen inte så stor roll, för systerns åsikter är helt skeva.

Bumbi: "När man pratar inom familjen så pratar med privat och läcker inte inte ut samtal"

* bumi lägger ut privat inspelning av sitt samtal med sin syster Sara på nätet *

https://youtu.be/NhvwXGmkRng?t=280
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-20 kl. 20:42.
2023-10-20, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Vill se bevis på det isf!

Det kommer nog upp i nån live om man känner donnan rätt...det är inte jag som har pissat kryss på stickan
2023-10-20, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Och bevis på det?
Klippet fanns ju ute!
2023-10-20, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussilago1
Vilket hittepå..
Det låg även ute på tt men häromnatten men vääääkdigt kort. Kan ana det var ett misstag det hamnade där kanske😏
2023-10-20, 21:54
Medlem
Citat:

Ni får väl se!😁
2023-10-20, 21:58
Medlem
Träffade själv på fina fröken på Pizzeria Adria igår där hon friskt försökte spela på slotsmaskinerna och glatt gick runt och försökte tigga lite bland de få som var där och åt. Hon tom. Satte sig och låtsades vara "bundis" vid ett bord men de verkade märkbart besvärade. Hade fan lust att ge henne en runda spel för skoj skull! Pinsamt, stället är ju inte stort liksom!
2023-10-20, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ccrashii
Vill se bevis på det isf!

Ring chrilles farsa annars förresten!
2023-10-20, 23:53
Medlem
Citat:
Hon spelade in samtalet med sin syster och lade ut det, kan inte säga henne botoxade-syrra Sara framstår som en smart kvinna som hon skryter om tex
När hon kallar Emelie en "förebild"
Det kan ingen normalt funtad person tycka

Samtidigt kallar Dumbi sin grooming kompis Chrille för missbrukare och lägger ut även det för allmänheten , bussigt!

Ja, vad säger man, smuts rakt igenom

Oj va du tar i! Lugn nu!
2023-10-21, 00:03
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzo12345
Oj va du tar i! Lugn nu!
lyssna själv, tycker du en företagsledare ska tala som hon gör?
https://www.youtube.com/watch?v=NhvwXGmkRng

börjar på 09.00, helt skevt
hon är Wictor Family Office ansikte utåt och hyllar en missbrukare som skapat så mycket skit bla bidragsfusk, pengatvätt, urkundsförfalskning mm

när man innehar en högre position på ett företag så bör man vara väldigt försiktig vad man säger och gör, då bara för att klockan är 17.00 så slutar du inte representera företaget, du gör det 24/7

man bör tänka lite längre än sina botoxade läppar
Senast redigerad av DayNite 2023-10-21 kl. 00:12.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in