2023-10-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Jag förstår inte vad plastsystrarna Botox får ut av att hjälpa sin lågbegåvade låtsassyster, för dom får inte ett skit tillbaka, mera än att konstant hängas ut över hela sverige som snåla idioter som inte ger mera pengar, saker samt tar ansvar för sin snart 40åriga psykpatplastsyrra som både tar droger, säljer sig själv på nätet samt skapar konstant drama vart hon än går
och hänger med en pedofil / grommer kompis / Chrille

äckligt , konstigt, skevt och Emelie bör sitta på ett boende, hon bör ej få belasta samhället på det sätt hon gör och gjort

får hoppas räkningar från Skatteverket + FK kommer skapa en klarhet vad som konsekvensen blir när man medvetet lurar staten samt skattbetalarna, utredningen har tagit väldigt lång tid samtidigt som ett brott begås dagligen

som tex.att helt öppet annonsera att man vill använda någon annans Bank - ID

som medborgare har du rättigheter + skyldigheter oavsett diagnos
om Emelie Dumbi inte förstår detta så ska hon inte röra sig fritt i samhället

Att två framgångsrika systrar tar hand om sin utvecklingsstörda och efterblivna syster genererar goodwill.
Ett SCR-projekt i allra högsta grad där de ser ut att göra samhället en tjänst.
Det är bara business för dom men Dumbi är givetvis alldeles för intellektuellt efterbliven för att förstå.
2023-10-19, 22:38
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Plastsyster som säljer konstiga bilder på sig själv och försöka förvalta pengar åt rika och taggas

visste inte Dumbi även förvaltade pengar åt rika? läs igen vad du själv skrev
idiot
Tack
2023-10-19, 22:41
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Att två framgångsrika systrar tar hand om sin utvecklingsstörda och efterblivna syster genererar goodwill.
Det är bara business för dom men Dumbi är givetvis alldeles för intellektuellt efterbliven för att förstå.

Hade dom tagit hand om henne hade hon bott på ett svenskt servicehem i Spanien och mått bra i solen.
Nu har hon skulder och förvaltare och säljer ut sig på OF.

Nu gör dom inget.
2023-10-20, 00:06
Avslutad
Jävlar vilken rökröst hennes syrra har. Det låter som om hon dragit i sig två paket röda Prince om dagen i trettio år.
https://www.youtube.com/watch?v=NhvwXGmkRng
2023-10-20, 00:52
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken grundskola gick hon i?
2023-10-20, 01:54
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jävlar vilken rökröst hennes syrra har. Det låter som om hon dragit i sig två paket röda Prince om dagen i trettio år.

Tycker fan hennes syrra låter mer nerpundad än bumbi gör i vissa perioder, hon låter som hon käkar en näve med bensodiazepiner 100% (försök uttala det ordet snabbt i en live dumbi)

Och hur i helvete kan denna syster vara framgångsrik? Jag dog av garv när idioten skulle glänsa inför sin förståndshandikappade syster och sa att hon skulle ”mynta ett nytt uttryck” och hon säger ”time will tell”
😂😂😂👍👍👍 bra där har bumbi smittat dig med sin dumhet eller vad fan är det som händer?

Släpp vinet och tabletterna Sara och börja hjälp din ”syster” på riktig då hon behöver hjälp, inte att du boostar på hennes jävla beteende och leker ovetandes om varför folk skriver och reagerar som dom gör.
Eller du sitter med den andra ”syrran” och tuggar piller ihop till en fin vinflaska och garvar lika mycket som hennes hatare åt hennes beteende och efterblivna tilltag hon gör medans hon är lös ute i samhället?

Det var så genomskinligt och pinsamt när dumbi skulle leka okunnig angående narkotika haha så jävla löjligt och kasst försök av henne men men vad ska man förvänta sig.

ALLT SOM STÅR I DENNA TRÅDEN ÄR SANT FÖRUTOM SKITSNACKET OM GRAVIDITETEN!
Hon kan ju försöka dölja sanningen på TikTok och Instagram men lycka till att tysta oss här på Flashback dumbi, lycka till.
Senast redigerad av Von.pigpelt 2023-10-20 kl. 01:56.
2023-10-20, 07:40
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Äkta grogghagga som suger din kuk för en flaska feeling...
och ser Emelie Swisch som en förebild

Jag ska mynta ett nytt utryck kära vännner.....

"time will tell" , jag kom på det nu, lovar....

nu ska jag återgå till vin och lite piller, röka några paket Gul Blend, kanske ringa min utvecklingsstörda brorsa som visar röven på OF för en hundring, för han är minsann en stor förebild ska ni veta!

I samma liga som Rullstolsgalningen, Benny & CatGirl, MagMysMicke, Kungen av Bollnäs, Emelie Bumbi, Ängelholms byfåne no1.
Senast redigerad av DayNite 2023-10-20 kl. 07:51.
2023-10-20, 07:55
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Tycker fan hennes syrra låter mer nerpundad än bumbi gör i vissa perioder, hon låter som hon käkar en näve med bensodiazepiner 100% (försök uttala det ordet snabbt i en live dumbi)

Och hur i helvete kan denna syster vara framgångsrik? Jag dog av garv när idioten skulle glänsa inför sin förståndshandikappade syster och sa att hon skulle ”mynta ett nytt uttryck” och hon säger ”time will tell”
😂😂😂👍👍👍 bra där har bumbi smittat dig med sin dumhet eller vad fan är det som händer?

Släpp vinet och tabletterna Sara och börja hjälp din ”syster” på riktig då hon behöver hjälp, inte att du boostar på hennes jävla beteende och leker ovetandes om varför folk skriver och reagerar som dom gör.
Eller du sitter med den andra ”syrran” och tuggar piller ihop till en fin vinflaska och garvar lika mycket som hennes hatare åt hennes beteende och efterblivna tilltag hon gör medans hon är lös ute i samhället?

Det var så genomskinligt och pinsamt när dumbi skulle leka okunnig angående narkotika haha så jävla löjligt och kasst försök av henne men men vad ska man förvänta sig.

ALLT SOM STÅR I DENNA TRÅDEN ÄR SANT FÖRUTOM SKITSNACKET OM GRAVIDITETEN!
Hon kan ju försöka dölja sanningen på TikTok och Instagram men lycka till att tysta oss här på Flashback dumbi, lycka till.

haha håller med, Britney Swish gick ut med igår ett hon kommer från en "fin famlij" där man inte umgås med missbrukare!
när hon själv är spel + piller-missbrukare samt umgås med vuxna män som groomar barn och pundar ( Chrille )
lyssna på samtalet med hennes syster, visst blir man förvånad, hon framstår som lika efterbliven som sin horande syster Emelie som säljer sig själv för en hundring

hur i helvete kan Botox Sara vara framgångsrik? ?
jag hade aldrigt efter att ha hört henne prata, samt googlat henne låtit hennes företag förvalta mina pengar, om Sara ser Dumbi som en förbild..
jävla idiot!
hoppas hennes kunder kan googla.....och väljer något annan än denna stjärna

att Sara sedan låter sig helt öppet förnedras av sin lågt begåvade syster och få sitt företag exposat hela dagen, knappast förknippat med något bra

"time will tell Sara"
det är som hon sovit i något år ? aldrig lärde sig använda google,
ingen av mina förebilder har förvaltare, aldrig haft ett jobb, samt är efterbliven

finns ingen hejd på idoiotin
mycket som står på FB är skit men det finns dom som även talar sanning, och Emelie läser denna tråd och vet själv vad som är sant

Så, Emelie jag kommer aldrig som tur är träffa dig ( vilket är tur för dig )

men jag hoppas karma äter dig så hårt att du får det du förtjänar, må du brinna din vidriga äckliga snart 40 åriga scammer,

jag hatar allt du står för, gort samt din äckliga famlij som backar en så vidriga människa som du , Emelie är, jag hoppas dom låser in dig på ett beonde för ditt och andras bästa
Senast redigerad av DayNite 2023-10-20 kl. 08:13.
2023-10-20, 09:22
Medlem
Systrarna Fiffel Ruffel & Båg AB Är granskade av revisionsbyrå för privatpersons räkning!
Personen springer ännu.
2023-10-20, 11:04
Medlem
Rebali179s avatar
Nu har hon lämnat in en överklagan om förvaltaren
Hon vill ha Josefine istället och även har en inkomst (Onlyfans)
Å vill göra upp betalningsplan
2023-10-20, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1

Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Nu har hon lämnat in en överklagan om förvaltaren
Hon vill ha Josefine istället och även har en inkomst (Onlyfans)
Å vill göra upp betalningsplan
Hon tror dessutom att hon kommer att få tillbaks sin ersättning från försäkringskassan om hon får god man istället för förvaltare. Hon är så skev i rodret.
2023-10-20, 13:18
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Hon tror dessutom att hon kommer att få tillbaks sin ersättning från försäkringskassan om hon får god man istället för förvaltare. Hon är så skev i rodret.
Man snedseglar lätt när man är pillerpundare samt har 0 känsla för att man snart är 40 år och inte behöver ta ansvar för något i sitt liv, inga tider att passa, inget jobb att gå till samt umgås med andra missbrukare
samt har en minst sagt märklig famlij som backar upp samt hyllar ens beteende igenom att kalla dig "förebild"
flugor dras till skit

hade jag varit kund hos "Wictor Family Office" så hade jag börjat fundera om jag ska fortsätta göra affärer med dem när deras VD börjar dyka upp hos missbrukare på Tik Tok i suspekta uttalanden om att hylla missbruk och stötta fiffel, bedrägeri, pengatvätt, försök till urkundsförflaskning etc
listan kan göras lång och finns tydliga bevis över hela nätet med timmar inspelat material , en googling bort.

men det kan bara VD Sara svara på , om det är värt det för företaget som VD Sara har skulle jag gissa kämpat hårt för att bygga upp, för att sedan låtan sin missbrukande syster Dumbi dra namnet i skiten och lägga ut inspelade samtal etc

jag fick för mig hon var en smart kvinna, men framstår som allt annat tyvärr, hon borde se till att hennes plastsyster hamnar på stödboende där hon hör hemma , om hon nu så mån om Dumbi som hon påstår
Senast redigerad av DayNite 2023-10-20 kl. 13:38.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in