Citat:
Ursprungligen postat av
Von.pigpelt
Tycker fan hennes syrra låter mer nerpundad än bumbi gör i vissa perioder, hon låter som hon käkar en näve med bensodiazepiner 100% (försök uttala det ordet snabbt i en live dumbi)
Och hur i helvete kan denna syster vara framgångsrik? Jag dog av garv när idioten skulle glänsa inför sin förståndshandikappade syster och sa att hon skulle ”mynta ett nytt uttryck” och hon säger ”time will tell”
😂😂😂👍👍👍 bra där har bumbi smittat dig med sin dumhet eller vad fan är det som händer?
Släpp vinet och tabletterna Sara och börja hjälp din ”syster” på riktig då hon behöver hjälp, inte att du boostar på hennes jävla beteende och leker ovetandes om varför folk skriver och reagerar som dom gör.
Eller du sitter med den andra ”syrran” och tuggar piller ihop till en fin vinflaska och garvar lika mycket som hennes hatare åt hennes beteende och efterblivna tilltag hon gör medans hon är lös ute i samhället?
Det var så genomskinligt och pinsamt när dumbi skulle leka okunnig angående narkotika haha så jävla löjligt och kasst försök av henne men men vad ska man förvänta sig.
ALLT SOM STÅR I DENNA TRÅDEN ÄR SANT FÖRUTOM SKITSNACKET OM GRAVIDITETEN!
Hon kan ju försöka dölja sanningen på TikTok och Instagram men lycka till att tysta oss här på Flashback dumbi, lycka till.
haha håller med, Britney Swish gick ut med igår ett hon kommer från en "fin famlij" där man inte umgås med missbrukare!
när hon själv är spel + piller-missbrukare samt umgås med vuxna män som groomar barn och pundar ( Chrille )
lyssna på samtalet med hennes syster, visst blir man förvånad, hon framstår som lika efterbliven som sin horande syster Emelie som säljer sig själv för en hundring
hur i helvete kan Botox Sara vara framgångsrik? ?
jag hade aldrigt efter att ha hört henne prata, samt googlat henne låtit hennes företag förvalta mina pengar, om Sara ser Dumbi som en förbild..
jävla idiot!
hoppas hennes kunder kan googla.....och väljer något annan än denna stjärna
att Sara sedan låter sig helt öppet förnedras av sin lågt begåvade syster och få sitt företag exposat hela dagen, knappast förknippat med något bra
"time will tell Sara"
det är som hon sovit i något år ? aldrig lärde sig använda google,
ingen av mina förebilder har förvaltare, aldrig haft ett jobb, samt är efterbliven
finns ingen hejd på idoiotin
mycket som står på FB är skit men det finns dom som även talar sanning, och Emelie läser denna tråd och vet själv vad som är sant
Så, Emelie jag kommer aldrig som tur är träffa dig ( vilket är tur för dig )
men jag hoppas karma äter dig så hårt att du får det du förtjänar, må du brinna din vidriga äckliga snart 40 åriga scammer,
jag hatar allt du står för, gort samt din äckliga famlij som backar en så vidriga människa som du , Emelie är, jag hoppas dom låser in dig på ett beonde för ditt och andras bästa