2023-10-20, 15:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 2an
Okej jag kanske fattade de fel men tyckte dom sa i podden att ena tjejen hade pratat med den där Lena.

Ja, ena tjejen pratade med "Lena" i telefon en gång. Kan ju va vemsomhelst. Nån kompis till honom kanske eller en annan flickvän. Eller han själv med "röstförvrängare" så han lät som en kvinna.
Citera
2023-10-20, 15:30
Medlem
Varför sitter inte killen inne ?
Citera
2023-10-20, 16:12
Medlem
exoticspices avatar
Tycker det är så himla svårt att höra vad Robin säger när han pratar. Rösten är förvrängd och blir otydlig. Hade önskat att det var textat.
Citera
2023-10-20, 17:16
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Isåfall har väl tjejerna fått något i gengäld för alla pengar de lagt ut. Hur desperat efter en man får man bli egentligen?

Jag kollade på del 2 av programmet igår med min fru och hon var överens med mig att tjejerna verkade rätt blåsta, man lånar inte ut så stora summor till en ny bekantskap via Tinder. Sånt där kommer långt senare när man har en etablerad relation.

En seriös föreläsare och lite senare en "investerare" poserar inte heller i bar överkropp i syfte att visa upp tatueringarna. Redan där blinkade en stor röd lampa.

Jag håller med dig om att någon varningsklocka borde ha ringt innan de "öppnade lädret". Och nog borde man ha väntat med att låna ut pengar till en vän/pojkvän innan man gjorde det. Särskilt när det handlar om tusenlappar, och i synnerhet när det handlade om hundratusen plus...? I don't get it.

Jag känner två personer som blivit blåsta av rutinerade bedragare, men då har det aldrig handlat om mer än tio tusen.
Citera
2023-10-20, 17:48
Medlem
Han skulle behöva stöta på fel person i dagens Sverige.
Skulle vara rätt åt honom. Jävla luffare. Jobba och gör riktiga affärer om man är så jävla grym. Tror inte han fattar ett skit om affärer egentligen.
Citera
2023-10-20, 19:11
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
En av tjejerna loggade in med bankkonto men visste inte att han redan ansökt om lån i hennes namn.

Är det bekräftat eller bevisat att hon inte visste om det? De andra tjejerna "lånade" väl ut pengar till honom?
Citera
2023-10-20, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tycker det är så himla svårt att höra vad Robin säger när han pratar. Rösten är förvrängd och blir otydlig. Hade önskat att det var textat.

Sök på det på TikTok, finns klipp uppe med text
Citera
2023-10-20, 19:55
Medlem
Han har lagt upp en ny story på IG där han pratar OM sig själv…
Hög???
Schizofren???

👽👻💀
Citera
2023-10-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jo och så brukar väl psykopater fungera.
Konstigt att ingen i hans omgivning verkar ha märkt något tidigare - eller det kanske de har gjort.

Narcissistisk personlighet är svår att förstå sig på INNAN de är försent och man är typ fast eller insyltad i deras kaosliv…❌❌❌
Citera
2023-10-20, 20:17
Medlem
laughingducks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simbalainen2021
Han har lagt upp en ny story på IG där han pratar OM sig själv…
Hög???
Schizofren???

👽👻💀

Mildast vad heter han där 🤔
Citera
2023-10-20, 20:20
Medlem
Hans profil heter hans namn
Men han skriver att han inte har hand om kontot
Och pratar om sig själv i tredje person
Om saker som diskuteras här
Så hej på dig psykopat ‼️
Citera
2023-10-20, 20:31
Medlem
kan kvinnorna inte sälja sina skulder till HA?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in