2023-10-20, 13:24
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Från hans story som han la upp för någon dag sen
Han kommer att försöka vända hela den här röran till sin fördel

https://www.filemail.com/d/mtkbrtklnjkpmux

Fy dan så osmakligt, han är ju genomskådad totalt men med sin grandiosa självuppfattning pga psykopati så fattar han det inte. Anser sig oövervinnerlig. Läskigt att det faktiskt finns såna människor. Vad säger hans föräldrar? Hade de någon heder i kroppen skulle de hjälpa kvinnorna han lurat och betala tillbaka.
Citera
2023-10-20, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Fy dan så osmakligt, han är ju genomskådad totalt men med sin grandiosa självuppfattning pga psykopati så fattar han det inte. Anser sig oövervinnerlig. Läskigt att det faktiskt finns såna människor. Vad säger hans föräldrar? Hade de någon heder i kroppen skulle de hjälpa kvinnorna han lurat och betala tillbaka.

Varför skall hans föräldrar betala? Det här är en vuxen man (?) och han har eget ansvar
Senast redigerad av Goldentie 2023-10-20 kl. 13:47.
Citera
2023-10-20, 14:10
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Uj uj uj. Det är så intressant med kvinnor! Dom väljer och väljer och väljer och dom ratar och ratar och ratar för än det ena och än det andra och så väljer dom … en totalt stillös bedragare. Man kan inte låta bli att bli lite full i skratt även om det är synd om dom också förstås.

Det är kvinnornas marknad i Sverige och jag gissar att dom lurade kvinnornas tinderkonton är översvämmade av alldeles utmärkta potentiella livspartners med goda intentioner och välordnade liv, men icke!

Hur taskig koll kan man ha egentligen?

Många av Tinders kvinnliga singlar går bara efter yta, bedragaren har fyllt i punkt efter punkt för att de ska bli extra intresserade.

Dvs, tatueringar, bar överkropp, föreläsare, letar sitt livs "kärlek", investerare, fd missbrukare och kriminell.

Är det någon som vet om han går på droger på riktigt? Anabola steroider har väl nämnts? Han känns som en typisk missbrukare av allt möjligt. Sorglig figur det där.

Patetiskt också att skicka en bild från ett hotellrum när en av hans tjejer bad om en bild från sjukhussängen 😁
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2023-10-20 kl. 14:18. Anledning: Stavfel
Citera
2023-10-20, 14:13
Medlem
Citat:
Jo och så brukar väl psykopater fungera.
Konstigt att ingen i hans omgivning verkar ha märkt något tidigare - eller det kanske de har gjort.

Dom enstaka människor han har runt sig permanent är ju inte bättre dom och annars stannar han ju inte så länge, när fasaden börjar krackelera så drar han vidare bara
Citera
2023-10-20, 14:13
Medlem
Citat:

Äpplet faller inte långt från trädet om man säger så
Citera
2023-10-20, 14:16
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niiilson
Måste väl finnas ett stort antal tjejer som matchat med honom, inlett dejtande och sen fått tillräckliga varningsklockor för att dra sig undan när han börjat be om pengar? Borde väl ramla in en del såna historier också nu när dokumentären rullar? Eller lyckas han varje gång?

Många av singeltjejerna på nätet är också ute efter någon som kan bjussa på allt möjligt, betala deras räkningar, bidra med olika saker osv. Jag tror inte bara att det är Tinderbedragaren som haft dollartecken i ögonen. Har han satt på alla dom där korkade brudarna också som figurerar i programmet?
Citera
2023-10-20, 14:27
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Många av singeltjejerna på nätet är också ute efter någon som kan bjussa på allt möjligt, betala deras räkningar, bidra med olika saker osv. Jag tror inte bara att det är Tinderbedragaren som haft dollartecken i ögonen. Har han satt på alla dom där korkade brudarna också som figurerar i programmet?

Det får vi nog utgå ifrån.
Citera
2023-10-20, 14:41
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Varför skall hans föräldrar betala? Det här är en vuxen man (?) och han har eget ansvar

Ja det är sant, men var det inte en släkting till Robin som nu står som ägare för bryggeriet? Eller har jag fel?
Citera
2023-10-20, 15:07
Avslutad
Förlåt om jag upprepar en fråga nu. Men om några av tjejerna har papper på att de lånat ut pengar till honom eller har sms eller mejl som styrker det, till exempel att han skriver att han ska betala tillbaka eller att han behöver låna osv. - då kan de väl vända sig till Kronofogden?

Och ni som säger att det inte är nåt brott. En av tjejerna loggade in med bankkonto men visste inte att han redan ansökt om lån i hennes namn. Att det var korkat av henne är en ÅSIKT. Men det är ett brott och det kallas bedrägeri och det kan man polisanmäla.

(Obs! Ni har skrivit 100 gånger att de får skylla sig själva så snälla snälla kan jag få slippa kommentarer om det? Kan vi prata fakta nån jävla gång? Vi vet redan att ni är bittra för att ni inte får knulla men det här är ingen terapigrupp. Sök professionell hjälp istället för att trakassera okända. )
Citera
2023-10-20, 15:07
Avslutad
Citat:
Ja det är sant, men var det inte en släkting till Robin som nu står som ägare för bryggeriet? Eller har jag fel?

Det spelar väl ingen roll. Kan du tänka dig betala för dina barn i all evighet om dem missköter sig? Tror inte det. In bakom galler, kasta nyckeln och gör honom återbetalningskyldig till alla
Citera
2023-10-20, 15:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bajssmulan
Ja det är faktiskt sorgligt, tänk all tid som hon har lagt ner på sina drömmar.

Men jag kan inte förstå hur ingen kan banka grabben? Har dom ingen familj eller kompis som är kapabel till att sätta honom på plats? Tycker det är helt orimligt.

Det är ju intressant. Veronica ("Vera"), som blev av med bryggeriet ("Veras bryggeri"), blev ju intervjuad med sina föräldrar. Men det enda de säger är "ja man trodde ju aldrig att nåt sånt skulle hända". Resten kanske klipptes bort men varför i så fall? Föräldrarna kanske inte vill "lämna ut sig" i tv men de ställde ju ändå upp intervjun? Nånting är det ju...??
Citera
2023-10-20, 15:19
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Det får vi nog utgå ifrån.

Isåfall har väl tjejerna fått något i gengäld för alla pengar de lagt ut. Hur desperat efter en man får man bli egentligen?

Jag kollade på del 2 av programmet igår med min fru och hon var överens med mig att tjejerna verkade rätt blåsta, man lånar inte ut så stora summor till en ny bekantskap via Tinder. Sånt där kommer långt senare när man har en etablerad relation.

En seriös föreläsare och lite senare en "investerare" poserar inte heller i bar överkropp i syfte att visa upp tatueringarna. Redan där blinkade en stor röd lampa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in