Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Jag känner flera äldre som blivit lurade. Dom är varken senila, förvirrade eller speciellt tekniskt okunniga.
Vad är dom då tycker du?
Är dom naiva och korkade och Får skylla sig själv?
Att utföra bedrägerier är straffbart!
Vare sig du blåser kvinnor eller äldre
Jag tror att vi tjänar på att diskutera Tinderbedragaren nu eftersom det är trådens ämne. Du verkar dessutom hysa någon sorts fascination för honom, att kvinnorna blev till sig i trasorna över den tatuerade fd missbrukaren och kriminelle mannen vet vi men vad anser du?
Var inte hans presentation lite väl övertydlig? Förebådade inte den en massa problem?
Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Jag anser att romansbedrägerier nästan är värre.. Bedragaren spelar på kvinnornas känslor. Träffar dom i verkligheten, manipulerar totalt utan pardon.
Samtidigt har den tatuerade Tindermannen i det aktuella fallet presenterat sig som föreläsare och "investerare" och som om det inte räckte med det har han VARIT missbrukare och kriminell tidigare.
Anser inte du att detta borde ha väckt en hel del tveksamhet hos de kärlekstörstande kvinnorna? Det där luktar ju bluff lång väg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Skrämmande att tycka detta är kvinnornas fel, för mig känns det att om man tycker så
Kvinnorna har helt uppenbart gjort katastrofala felval här, du verkar propagera för att man inte får rikta kritik mot deras bristande omdöme?
Får man inte ha åsikten att det finns människor som beter sig oerhört korkat?