Nu måste jag nog ändå säga att jag blir väldigt förvånad.
Jag har hela tiden återkommit till att krishanteringen från familjens sida är en katastrof både för de själva men främst för Felicia och att de borde insett vikten av att kommunicera och vara lite smidigare med tanke på Felicias leverne. Samtidigt kan man ju inte begära att människor i kris är rationella eller är professionella PR-chefer. Här måste jag erkänna att jag had fel!
Daniel
ÄR en kommunikationsexpert med lång och gedigen erfarenhet på stora bolag såväl som statliga institutioner och kommuner. Han har också mycket god kunskap inom IT. Allt enligt hans linkedin.
https://www.linkedin.com/in/danielcedergren/details/experience/ Noterar också att en av uppdragsgivarna är/var Bangkok Bank i Thailand, förvisso en bland många men ändå en rätt udda kund för en mysig kille från Sollentuna. Jag blir faktiskt väldigt förvånad. En man med hans kommunikations-skills borde agerat annorlunda. Something is not right here. Börjar tro att det är mycket, mycket värre än en isolerad moppe-olycka på Koh Samui det hela handlar om.
Oavsett, tycker jag fortfarande väldigt synd om både familj och Felicia. Jag tror absolut INTE att det är en scam på något sätt, tvärtom faktiskt. Ingen är så dum så man scammar alla vänner, bekanta, grannar tom alla människor man har i sitt närverk på linkedin. Det vore ju att begå självmord för öppen ridå. Nä, jag tror absolut på att Felicia av någon anledning är i mycket dåligt skick. Kanske är det en scooterolycka som han skriver på linkedin i grunden, men jag tror att det även finns annat som komplicerar situationen för Felicia.