2023-10-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ja du anser det ok lägga upp GFM som bygger på lögner.

Självklart är det det. Men uppenbarligen har hon behövts flygas hem liggandes på en brits.
Citera
2023-10-20, 14:17
Medlem
sliskets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Ingen uppdatering från KS? Typ…..äntligen träffat svenska läkare och F får den bästa vården. Tack alla som gjorde resan hem möjlig bla bla bla

Undrar det också så det är fredag och F skulle vara hemma idag. Har vi några konkreta uppgifter om hur resan gick eller att ett Svenskt sjukhus har tagit över vården uttalande från föräldrar ett tack till alla som bidragit? Svensk media som rapporterat om detta borde kanske möta upp på Arlanda och produsera en artikel om detta lyckliga slut?
Citera
2023-10-20, 14:18
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Ja och att flytta någon mella 2 olika flighter på en dag också.
https://www.sjukhuslakaren.se/att-flytta-iva-patienter-medfor-alltid-stora-risker/

Det är att ta risker, varför inte ett ambulansflyg direkt om man bryr sig om sitt barn.

Inte bara det. Flygbolaget tar ju en otrolig risk om hon är så svårt skadad.
Om dom tvingas gå ner i Tehran eller Bagdad är det kört. Kostar miljoner.
300 passagerare på hotell då bestättningen måste gå i vila.

Jag vet exempel på folk som har kol eller astma som blivit nekade att flyga pga behov av så enkel sak
som syrgas eller cpap. Ljusår från respiratorvård.
Citera
2023-10-20, 14:21
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slisket
Undrar det också så det är fredag och F skulle vara hemma idag. Har vi några konkreta uppgifter om hur resan gick eller att ett Svenskt sjukhus har tagit över vården uttalande från föräldrar ett tack till alla som bidragit? Svensk media som rapporterat om detta borde kanske möta upp på Arlanda och produsera en artikel om detta lyckliga slut?

Ja, dom lär vara på KS nu.. Inga rapporter från media dock.
Citera
2023-10-20, 14:21
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ja du anser det ok lägga upp GFM som bygger på lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av cruxet
Självklart är det det. Men uppenbarligen har hon behövts flygas hem liggandes på en brits.
Jamendåså varför förlöjligar du när jag påstår att du saknar moral.
Citera
2023-10-20, 14:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Har jag missat nåt ? Relation med kriminella ? Kan du utveckla ?

Hon har haft en relation med Carl-Aksel från norska PH som är en dömd bedragare.
Citera
2023-10-20, 14:24
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Jag blir på riktigt illamående av alla hjärtan och styrkekramar på fejjan.

Var är familjens tack till alla som donerat?
Var är uppdatering om hennes nyaste status? Var är kvällsblaskorna som skrivit om detta tidigare?

Fy fan om familjen även undanhåller sanningar för sina vänner.
Citera
2023-10-20, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Inte bara det. Flygbolaget tar ju en otrolig risk om hon är så svårt skadad.
Om dom tvingas gå ner i Tehran eller Bagdad är det kört. Kostar miljoner.
300 passagerare på hotell då bestättningen måste gå i vila.

Jag vet exempel på folk som har kol eller astma som blivit nekade att flyga pga behov av så enkel sak
som syrgas eller cpap. Ljusår från respiratorvård.

Nu vet jag inte hur en respirator som flygs med funkar riktigt men det är ju alltid väldigt känsligt med trycksatta tuber på flyg. Det är flygbolag inte jättetaggade att ta med.
Citera
2023-10-20, 14:28
Medlem
Citat:
Jamendåså varför förlöjligar du när jag påstår att du saknar moral.

Du sitter här och dömer en hel släkt pga värdelösa flashback-sanningar. Men jag saknar moral? Det är kul.
Citera
2023-10-20, 14:30
Medlem
HocKusPucKoss avatar
Citat:
Nu vet jag inte hur en respirator som flygs med funkar riktigt men det är ju alltid väldigt känsligt med trycksatta tuber på flyg. Det är flygbolag inte jättetaggade att ta med.

Samtidigt som minsta förflyttning kan påverka trycket i hjärnan. Tror inte de satt sin fot med henne på planet om hon haft ICP.

Hon har flugit hem under obs och nu är hon på fortsatt obs och rehab på KS. Initialt nya röntgenundersökningar och diverse prover. Förmodligen hemma om 14 dagar och skuldfri..,
Citera
2023-10-20, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HocKusPucKos
Samtidigt som minsta förflyttning kan påverka trycket i hjärnan. Tror inte de satt sin fot med henne på planet om hon haft ICP.

Hon har flugit hem under obs och nu är hon på fortsatt obs och rehab på KS. Initialt nya röntgenundersökningar och diverse prover. Förmodligen hemma om 14 dagar och skuldfri..,

Du vet om att man flugit hem den typen av patienter förr? Det är ju inte en unik och ny grej när de gjort det nu. Men det är klart det finns risker. Bara man googlar hittar man ju ett par australiensare som behövde skrapa ihop 200.000 dollar för att få hem sina nära och kära.
Citera
2023-10-20, 14:41
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Du sitter här och dömer en hel släkt pga värdelösa flashback-sanningar. Men jag saknar moral? Det är kul.
Fakta talar för sig din samvetslösa människa som tycker det är ok om man vill ljuga för att få in deg. Du bör stänga igen kakintaget och inte slänga moralkakor runt dig. Släkten verkar rätt värdelös ja. Verkar vara en dysfunktionell släkt som uppfostrat denna söndertatuerade och plastikopererade stackars tjej som säljer sig på nätet. Lägg ihop alltsammans så fattar man vad det är för folk vi har att göra med.
Senast redigerad av seberto 2023-10-20 kl. 14:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in