Citat:
Ursprungligen postat av
Reraised
Det är alltså en bluff, de reser reguljärt och har nu fått in en miljon som skulle gå till ett ambulansflyg?
Jag tror såhär, Felicia har ramlat på en moppe och hamnat på sjukhus. Men det har aldrig varit frågan om någon allvarlig olycka/incident men eftersom hon nu råkat ut för en olycka och säkerligen ville komma hem till Sverige där hon har skulder över öronen så kom familjen och Felicia på denna idé. Nu kan Felicia åka hem och betala in skulderna och ligga lågt ett tag på sociala medier tills hon "vaknar" upp ur koman och blir "frisk" igen.
Jag skrev mer eller mindre samma teori i tråden igår. Hon kör solglasögon och keps för att slippa bli igenkänd på flyget. Sedan ligger hon lågt hemma i Sverige i några månader, betalar tillbaka skulderna, för att sedan resa tillbaka till Thailand och fortsätta sitt dekadenta liv som om ingenting har hänt.
-----------
"Sedan går planet från Bangkok till Sverige kl 00 lokal tid och landar 0700 svensk tid 20/10."
00:05 Bangkok - Stockholm (ARN) Thai Airways International TG 960
När landar detta flyg på Arlanda? You guessed it. Prick 07.00 svensk tid 20/10.
Återigen, ett kommersiellt flyg. Kostar några tusenlappar. Inget ambulansflyg här inte. Trodde kvinnan låg i koma.