2023-10-19, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Så länge det finns kvinnor som springer efter tatuerade föreläsare och "investerare" som enligt egen utsago varit missbrukare och kriminell tidigare så lär vi vi få stå ut med sånt här.

Vi refererade inte till kvinnorna, läs innan du skriver
Citera
2023-10-19, 14:10
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Han ser inte ut som en föreläsare och lite senare en "investerare", bar överkropp med tatueringar hade han också, väldigt förtroendeingivande för den som vill kasta bort sina pengar 😁

Han ville starta upp sitt "new company", man förstår att tjejerna blev till sig i trasorna.

Jag visste inte att alla föreläsare och investerare såg likadana ut
Hur ser de ut egentligen?

Kanske mer åt det här hållet, eller? Påklädd och allt...
https://www.bildtagg.se/bild/pdcdhz8r9yvjyly2tpfgpm98

Jag tror ju inte att de föreläser med bar överkropp direkt.

Hur som helst. Sluta ha förutfattade meningar och fördomar om allt.
Det är väldigt trångsynt.
Citera
2023-10-19, 16:41
Medlem
Jag har svårt att förstå allt detta, hur kan man vara så dum att man tar lån till någon man inte ens känner?

Han är ju inte ens snygg så dom måste ju tänkt då att han hade bra med pengar. De är ingen människa ja skulle titta åt iallafall, inte de bilder man sett här.
Citera
2023-10-19, 19:22
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Då kan det vara för att jag har sett mer av honom än bara dokumentären och har andra referensramar jag går efter
Jag skulle inte kalla honom slö i huvudet men jag håller till fullo med att det är något som inte stämmer där uppe
Han är en typisk narcissist, egot är grandiost och misslyckade existerar inte hans värd så att han skulle ha det konsekvenstänket är lite för mycket begärt, han tror att han är för smart för allt och alla och det faktum att han fortfarande inte har fått tagit några konsekvenser av vad han har gjort eldar bara på hans självförtroende

Jag tycker det verkar som om Robin är fullblodspsykopat med noll empati för andra.
Citera
2023-10-19, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Jag tycker det verkar som om Robin är fullblodspsykopat med noll empati för andra.

Det skulle jag säga är en ganska bra beskrivning av honom. Och även om han inte känner empati så förstår han det, han förstår känslor, hur människor fungerar och är fenomenal på att läsa människor och den kunskapen är som ett vapen för honom
Citera
2023-10-19, 20:22
Medlem
Från hans story som han la upp för någon dag sen
Han kommer att försöka vända hela den här röran till sin fördel

https://www.filemail.com/d/mtkbrtklnjkpmux
Citera
2023-10-19, 20:29
Medlem
Måste väl finnas ett stort antal tjejer som matchat med honom, inlett dejtande och sen fått tillräckliga varningsklockor för att dra sig undan när han börjat be om pengar? Borde väl ramla in en del såna historier också nu när dokumentären rullar? Eller lyckas han varje gång?
Citera
2023-10-19, 20:36
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mammatillfem
Jag har svårt att förstå allt detta, hur kan man vara så dum att man tar lån till någon man inte ens känner?

Han är ju inte ens snygg så dom måste ju tänkt då att han hade bra med pengar. De är ingen människa ja skulle titta åt iallafall, inte de bilder man sett här.

Min tanke är att just dessa kvinnor är de som gått på hans lurendrejeri, medan har sannolikt försökt mot ett sannolikt stort antal fler kvinnor som inte låtit sig luras genom att använda lite sunt förnuft.

De flesta av oss förstår att vi inte ska ta lån (troligen blancolån) på hundratusentals kronor för en investering man inte över huvud taget förstår sig på eller att låna ut 150k till någon man inte känner i tron att man ska få 300k tillbaka. Tycker dokumentärserien fokuserar mycket på hur charmig och manipulativ han var, men det går inte bortse från att flera av de här personerna är låtit sig luras på ren dumhet.
Citera
2023-10-19, 21:52
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Från hans story som han la upp för någon dag sen
Han kommer att försöka vända hela den här röran till sin fördel

https://www.filemail.com/d/mtkbrtklnjkpmux

Suck. Hans nya beskrivning (eller vad man kallar det) på insta är No one gives it to you, You have to take it. Hahahahah. Vafan...
Citera
2023-10-19, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mammatillfem

Enkelt.
Blåsta tjejer blir blåsta.
Citera
2023-10-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B3ck
Suck. Hans nya beskrivning (eller vad man kallar det) på insta är No one gives it to you, You have to take it. Hahahahah. Vafan...

Hahahaha det har han ju levt upp till, bokstavligen.
Citera
2023-10-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Michael-ScarN
Jaa det är en bra fråga! Hur kan så blåsta människor sitta på dem slantarna som man bara lånar ut så!
Och varför går tjejerna med på att visa hur korkade de är för hela det svenska folket!`?

Möjligen är allt fabricerat.

Dem har tagit lån och gett honom pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in