Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2023-10-18, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Jag skapade en uppladdning med bild på särskolesomaliern såvida Facebook tas ner:

https://delafil.se/d75d6ee170ad3779/B1A58CFC-3F2D-4CE0-B0CD-E56417E5A58B.png
e det bekräftad att det är babben?
Citera
2023-10-18, 23:14
Medlem
drullureds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaBrev
Jag skapade en uppladdning med bild på särskolesomaliern såvida Facebook tas ner:

https://delafil.se/d75d6ee170ad3779/B1A58CFC-3F2D-4CE0-B0CD-E56417E5A58B.png
Han ska vara 16år idag, den bilden är från 2019 så då borde han vara 12år på bilden. Det vette fan. Men fel ålder på invandrare har vi ju sett förr. I så fall skulle hans ålder kunna skrivas upp och han kan dömas till riktig livstid.
Citera
2023-10-19, 09:03
Medlem
Brummelous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoveBiskop
e det bekräftad att det är babben?
Nej, det enda "beviset" är att de har samma namn. Troligtvis tusentals somalier med exakt detta namn i världen.

Som jag redan skrivit i tråden gällande Tullinge-mordet så har Linköpings FF länkat till en H@mses instagramkonto i deras senaste inlägg från 28 september.

https://ibb.co/8Nx9bFn

De har alltså tagit bort instagram-länkarna till de unga fotbollsledarna, men finns att läsa i redigeringshistoriken.

H@ms.e58

Kan detta vara rätt snubbe?
Senast redigerad av Brummelou 2023-10-19 kl. 09:06.
Citera
2023-10-19, 14:01
Medlem
Queenofqueenss avatar
Blir lyxhotell...att vänta... i Sverige belönas man om man gör som han gör.
Citera
2023-10-19, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drullured
Han ska vara 16år idag, den bilden är från 2019 så då borde han vara 12år på bilden. Det vette fan. Men fel ålder på invandrare har vi ju sett förr. I så fall skulle hans ålder kunna skrivas upp och han kan dömas till riktig livstid.

Ja, det borde ligga i en stor somaliefamiljs intresse att ”justera” barnens ålder nedåt. Det blir barnbidrag för några extra år liksom flerbarnstillägg. Hittills har vi väl bara ålderstestat de ”ensamkommande” men givetvis borde vi också ha testat alla andra.
Citera
2023-10-19, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valutakonto
Ja, du har helt rätt. Svenska lagar är inte anpassade för att hantera sånt här. Folk på vänsterkanten ser sådana här personer som offer som det är synd om. "Tänk va hemsk hans barndom varit som lett till att han gjort detta! Vi måste dubbla våra investeringar i fritidsgårdar!!" Sanningen är att dom är äckliga psykopater och det går inte att "rehabilitera" dom. Den enda lösningen är att ge dom livstids fängelse med vatten och bröd. Vi ser nu hur verklighetsfrånvänd vänsterns kriminalpolitik är.

Sedan är det också en förödmjukelse av samhället i stort att någon sån här person kan komma ut igen efter några få år.

Kan du komma med lite länkar till alla de där människorna på vänsterkanten som tycker så?
Citera
2023-10-19, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Denna neger är ett djur bort om all räddning. Han tillämpar djungels lag, trots att han är uppväxt i ett civiliserat västerländskt samhälle. Det har trots insatser inte varit möjligt att ändra negerns beteende och livsstil.

Denna negerunge har tidigt haft hög frånvaro från skolan, och likt en vagabond irrat omkring och ägnat sig åt brottslighet. Ett tämligen enkelt byte för tyngre kriminella att manipulera för egen vinning, särskilt med tanke på att just denna neger har ytterst lågt IQ och klassad analfabet.

Han är alltså misstänkt för tre mord på inom ett dygn. Vem som helst förstår, att ingen form av insats kan hjälpa denna bestialiska neger, till ett liv där han blir en tillgång i samhället. Det bästa vore att han ställs upp mot en vägg, så att en bödel av avslutar negerns miserabla liv.

Men Leif snälla, håller du på att skriva en novell till Ku Klux Klan?

Personen som gjort dessa brott förtjänar inget annat än ett långt och hårt straff, men andas lite o sitt ner i rasistbussen en stund… haha
Citera
2023-10-19, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Ja, det borde ligga i en stor somaliefamiljs intresse att ”justera” barnens ålder nedåt. Det blir barnbidrag för några extra år liksom flerbarnstillägg. Hittills har vi väl bara ålderstestat de ”ensamkommande” men givetvis borde vi också ha testat alla andra.
Nja. Ålder kan ha betydelse vid tiden man söker uppehållstillstånd. Under eller över arton dä.
I övrigt finns ingen större anledning att ändra åldrar.

Så om denna person inte sökt uppehållstillstånd relativt nyligen finns ingen anledning att manipulera åldern.
Citera
2023-10-20, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Vad har dom för adress?
Finns i denna parallelltråd
(FB) Tullinge: Två kvinnor döda i skottlossning inomhus (i Panetoz-artists hus) (2023-10-13)
Citera
2023-10-20, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berrably
Men Leif snälla, håller du på att skriva en novell till Ku Klux Klan?

Personen som gjort dessa brott förtjänar inget annat än ett långt och hårt straff, men andas lite o sitt ner i rasistbussen en stund… haha

Hur mycket av detta har funnits i Sverige tidigare. Varför finns det idag. Vissa säger för att polisen i Sverige är kass alternativt slapp. Men polisen i Sverige har varit fantastisk och tillräcklig för de brott som förekommit här historiskt. Tar man hit tappade negerbarn kanske med föräldrar helt utan utbildning eller framtidsutsikter, då blir det så som Jimmy sagt sedan starten. Han fick rätt på allt. Ohly, Reinfeldt etc fick (drumroll) fel på allt. Själv har jag i idrottens tecken lagt fritid på att hjälpa ensamkommande etc för att hjälpa samhället. Det lägger jag ner nu, har gjort det i 10år och mött många människor. Men är trött på att vara en ”brottsförebyggande plats, nu ser jag om mitt eget hus istället, ge mig en endaste anledning till att fortsätta träffa icke svenskar på min fritid och tro på att det ska göra skillnad… Nä Sverige är hyfsat lost och nu fokuserar jag på min deg och framtid som troligen till stor del förläggs utanför detta muslimska land. Får ni andra lyssna till böneutropen och bomberna i en härlig mix framöver🙌
Citera
2023-10-20, 09:22
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assar-Korv
Finns i denna parallelltråd
(FB) Tullinge: Två kvinnor döda i skottlossning inomhus (i Panetoz-artists hus) (2023-10-13)

Var då av alla 133 sidor?
Citera
2023-10-20, 10:57
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Var då av alla 133 sidor?

OT-tips. Gå in på din profil och ändra antalet inlägg som ska visas per sida, så blir antalet sidor betydligt färre.

https://www.flashback.org/profile.php?do=editoptions
Senast redigerad av Andy Flag 2023-10-20 kl. 10:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in