Citat:
Ja mina vänner, jag vet att jag kom in sent om sido som en frisk fläkt i detta jävulens patriarkat. Vi Majaner har kämpat tappert i med och motgång (fast inte så mycket motgång) Jag känner för närvarande och i stunden att jag gjort mitt här i denna tråden, Rulles drängar och piga är platsade till den grad att jag tryggt känner att jag kan lämna och vända min kraft mot mer behövande områden. Men jag är aldrig långt borta och skulle det spåra ut igen är jag snart tillbaks och svingar rättvisans svärd. Jag vet att ni är flera som nu känner att oj nu är det fritt fram att sprida lögner om Maja igen. Men läs då om ovan först! Nu ska jag först tillbaks till tråden om dumpen där jag sannerligen tror mig ha hittat droppen som urholkar stenen. Mitt mål är att med envishet och sakliga argument att sänka detta skepp som manövreras av tjack-horan Nilsson och Alkoholisten Sjöberg. Därefter finns där ett och annat skäggbarn som behöver uppfostras i världen. *suck* men jag drivs av rättvisa och sanning på det sätt Om ni så väl lärt känna mig här.
➡ Maja, var du än är, we love you!
➡ Clea, jag har dubbelsäng
haha så jävla bra sagt!
➡ Maja, var du än är, we love you!
➡ Clea, jag har dubbelsäng
haha så jävla bra sagt!Hur mår egentligen den högutbildade personen inom Psykiatrin ?
Två kriminellt drivande individer tog lagen i sina egna händer under natten den 16:e Oktober 2022 och bringade livet om en 21-årig flicka som hette T*ve T*nnies och den ena av de tvenne kriminellt tänkande individerna var nämligen Fröken Hellm*n i egen hög person, hon agerade bland annat som lik-bärerska och lik-skogs-placerare under natten den 16:e Oktober.
Den 21-åriga flickan och offret T*ve T*nnies älskade att få trampa omkring i skog och mark inom de fridfulla och vackra skogarna där hon kunde plocka sina kantarell-svampar, nu kan T*ve T*nnies aldrig någonsin, få plocka sina kantarell-svampar mer... detta tackvare att två spritt språngande galna fröknar tog hennes liv under natten den 16:e Oktober 2022 och en av de tvenne fröknarna var nämligen Hellm*n i egen hög person.
Mvh/
@JokerMannen

Med tanke på hur en flock majavurmare tillträtt så utgår jag ifrån att det är sektmedlemmar från Pingstkyrkan. Där existerar övergrepp sen urminnes tider och det är knappast någon normal människa som ser Mördar-Maja som oskyldig. Frågan är om det satt persorner i HR som är aktiva sektmedlemmar då det är orimligt hur missfostret kunde undslippa livstid och släppas ut. Man häpnar och trösten är att hon aldrig kommer kunna leva ett normalt liv då alla känner igen monstret.