2023-10-19, 04:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Medan han levde så skrev han vad han gjorde de två sista veckorna. Han var inte tillsammans med SOA hela tiden.

Dagen innan domen skjutsade han ena dottern till en buss i Norrköping (?) och träffade några geocachare på vägen hem.

Beviset för det, va du med i bilen
Citera
2023-10-19, 05:01
Medlem
Att HD önskade LW död som hon nämnde till ngn arbetskollega, känns inte heller speciellt trevligt i sammanhanget, kollegan kände obehag, är sånt helt normalt att man säger sånt, det tycker inte jag iallafall, sen är det inte bevis det köper jag men uttrycka sig så inte fullt normalt
Citera
2023-10-19, 05:09
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane
Beviset för det, va du med i bilen

Idiot. Du kan gå och lägga dig igen.

Han skrev om det och postade foton. Varför skulle han ljuga om det?

Är det jobbigt för dig att ni inte får sitta här och sprida era lögner i lugn och ro?
Senast redigerad av smokeonthewater 2023-10-19 kl. 05:20.
Citera
2023-10-19, 05:16
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Att HD önskade LW död som hon nämnde till ngn arbetskollega, känns inte heller speciellt trevligt i sammanhanget, kollegan kände obehag, är sånt helt normalt att man säger sånt, det tycker inte jag iallafall, sen är det inte bevis det köper jag men uttrycka sig så inte fullt normalt

Varför skulle hon säga att hon hoppades att LW var död om hon redan visste att hon var det?

Vadå normalt? Det angår väl inte dig? Ska hon åtalas för att du inte tycker att det är normalt?

Om du hade läst FUP och sett hur LW förföljt HD och förstört hennes liv i 6 år så kanske du också skulle kunna förstå att HD önskade att hon var död.
Citera
2023-10-19, 18:55
Medlem
Citat:

Är det jobbigt för dig att ni inte får sitta här och sprida era lögner i lugn och ro?

Besserwissrar som dig ger jag inte ett skit för, dryga människor som alltid vill visa sig duktiga och vara bäst, fy fan
Citera
2023-10-19, 18:59
Avslutad
Citat:

Har du missat hur JG, SD och HD hjälpte varandra med att fusklogga och klippa och klistra med bilder?
Citera
2023-10-19, 19:06
Medlem
Citat:
Varför skulle hon säga att hon hoppades att LW var död om hon redan visste att hon var det?

Vadå normalt? Det angår väl inte dig? Ska hon åtalas för att du inte tycker att det är normalt?

Om du hade läst FUP och sett hur LW förföljt HD och förstört hennes liv i 6 år så kanske du också skulle kunna förstå att HD önskade att hon var död.

Jag har läst och gör det fortfarande, nej jag kan inte förstå att HD skulle göra det, HD förstörde sitt eget liv och andras genom sin besatthet av detta burkletande
Citera
2023-10-20, 00:47
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har du missat hur JG, SD och HD hjälpte varandra med att fusklogga och klippa och klistra med bilder?

Vem bryr sig?
Citera
2023-10-20, 02:49
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Jag har läst och gör det fortfarande, nej jag kan inte förstå att HD skulle göra det, HD förstörde sitt eget liv och andras genom sin besatthet av detta burkletande

HD ville bara få leva sitt liv i lugn och ro. Hon begärde skilsmässa och flyttade. Men det räckte inte för LW. För SD ville ändå inte ha henne. Hon kom på att HD var SDs svaga punkt. Att om hon gav sig på HD så skadade hon SD. Det var därför hon började bråka om loggarna. För att påminna HD om att hon, LW, varit med SD när han loggade dem. Det handlade inte om loggarna. Det handlade om hennes besatthet av SD. Hon kunde inte ta ett nej.

Om SD valt henne så hade det antagligen inte tagit lång tid för henne att tröttna och jaga vidare efter någon bättre. Ingen var god nog åt henne.
Citera
2023-10-20, 04:52
Medlem
Citat:
HD ville bara få leva sitt liv i lugn och ro. Hon begärde skilsmässa och flyttade. Men det räckte inte för LW. För SD ville ändå inte ha henne. Hon kom på att HD var SDs svaga punkt. Att om hon gav sig på HD så skadade hon SD. Det var därför hon började bråka om loggarna. För att påminna HD om att hon, LW, varit med SD när han loggade dem. Det handlade inte om loggarna. Det handlade om hennes besatthet av SD. Hon kunde inte ta ett nej.

Om SD valt henne så hade det antagligen inte tagit lång tid för henne att tröttna och jaga vidare efter någon bättre. Ingen var god nog åt henne.

Det är det jävla burkletandet som är upphov till hela skiten, denna besatthet av det har gjort hela denna apparat
Citera
2023-10-20, 05:37
Medlem
Nonitottas avatar
Citat:
Det är det jävla burkletandet som är upphov till hela skiten, denna besatthet av det har gjort hela denna apparat

Ja,särskilt de fanatiska, besatta burkletarna. Kan inte tro att de är likadana allihop
Citera
2023-10-20, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonitotta
Ja,särskilt de fanatiska, besatta burkletarna. Kan inte tro att de är likadana allihop

Nej det tror jag inte heller, tänker väl främst på detta gäng där man släpper allt, bryr sig inte om barn, arbete eller ngt annat om det kommer upp en ny GC för man ska dit först till varje pris det är vad jag menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in