Citat:
Ursprungligen postat av
IvanDF2
MÅNDAG OCH NYA TAG!
Satte 2 ml olja i går i höger skinka. Testo 300 mg och Mast 200 mg. Har faktiskt lite PIP. Eller snarare det fortfarande känns som jag har en stenkula där jag satte sticket. Inte oljornas fel. Jag har aldrig fått ens minsta antydan av pip med något jag beställt från V*xtg*ranten. Det var tvärtom om jag som flera gånger vispade runt med nålen. Detta på grund av min inflammerade, högra axel. Nåja, det är inte hela världen.
Jag velar fortfarande med upplägget okt-dec. I ena stunden vill jag ösa på lite och sätta 300 mg Testo e3d och 200 mg Mast e6d. Det blir 1 gram i veckan. I nästa sekund tänker jag att jag ska ta det lite lugnare och kanske rent av sätta 200 mg Testo och 200 mg ew. Dvs skära ner till 400 mg i veckan. Att jag svänger så här beror antagligen på att jag varit lite off i drygt en vecka. Jag har inte haft min normala Warrior-energi eller krigarfokus. Jag antar att de psykologiska mekanismerna i mitt undermedvetna då inte heller fullt ut känner för att ösa på med 4000 mg i månaden. Jag får helt enkelt se hur det känns närmsta tiden. Hittills och i alla år har min kropp alltid varit bra på att berätta för mig hur jag ska göra. Jag räknar iskallt med att den kommer göra det igen.
Trots att jag kände mig låg och offside också i går, tog jag mig själv i kragen - just därför - och körde ett bröstpass på morgonen och rygg på eftermiddagen. Där emellan klämde jag in en löprunda. Det var två riktigt bra pass. Det var skönt. För ibland när jag känner så här, kan jag åka till gymet, rycka och dra i lite vikter för att efter 10 minuter inse att det är lika bra att åka hem. Det är sällsynt men händer mig 1-2 ggr per år. Nu blev det inte så. Tvärtom så köttade jag på ordentligt. Tungt, intensivt, fokuserat. Så pass att jag i dag har träningsvärk i både pecs och i latsen. Det är ovanligt. För väl inne i en träningscykel händer det sällan att jag får träningsvärk. Så det här är ett undantag som jag njuter av. Jag älskar att ha träningsvärk. Då blir jag konstant påmind om att jag mosade sönder mina muskelfibrer rejält.
Senare i eftermiddag väntar ett axel- och tricepspass. Jag skulle egentligen ha kört ben i dag men det kändes skumt i går när jag sprang. Så de får vila från gymet en dag till.
Kör hårt nu! // Ivan
Nu jävlar snackar vi, Ivan!

Ett rygg och bröstpass på samma dag med löpning på köpet. Låter riktigt bra, jag börjar snegla på att köra cardio efter mina pass, men är lite osäker, vi får se. Det är mycket roligare att faktiskt köra en löpningsrunda ute istället för i ett svett-luktande gym, in my opinion.
Jag håller med dig, om jag inte får träningsvärk så känner jag mig nästan lite, nere? Inte direkt nere men jag vill fan känna av att jag har pajat musklerna vid senaste pass. Jag brukar få det, speciellt nu när jag ökar och ökar hela tiden. Det är väldigt skönt, och kul såklart.
Av ren nyfikenhet, hur känns axeln nu? Fortfarande känningar? tankar om att öka vikt?
MVH