2023-10-18, 13:19
Medlem
Vad får kan inte missa? artemis är planerat, något mer? Vill ha så mycket sex som möjligt
Citera
2023-10-18, 13:27
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Sjoberg
Vad får kan inte missa? artemis är planerat, något mer? Vill ha så mycket sex som möjligt

Om du vill komma undan billigt så ska du undvika Artemis. Gå till någon lägenhetsbordell istället.
Citera
2023-10-18, 13:48
Medlem
inmurads avatar
Citat:

Anni-porsche.de flat rate, knulla hur mycket du vill hela dagen för 98€. Mat och dryck ingår.
Se till så du läser på om stället innan du går dit, då det är bra att veta hur det funkar och vilken typ av tjejer som är där.
Citera
2023-10-18, 13:49
Medlem
Om du verkligen behöver komma undan så billigt som möjligt blir det gatuprostitution som du ska rikta in dig på. Jag rekommenderar inte det men det finns några gator som är kända för det så det är en möjlighet.
Citera
2023-10-18, 15:08
Medlem
Antexs avatar
Om det är så mycket som möjligt billigt så håller jag nog på inmurad, Anni Porsche.

Inte samma lineup som Artemis men det kostar bara som inträdet där.

Gatutjejer blir dyrare om man vill köra flera gånger. Och då ingår inte all mat och dryck..
Citera
2023-10-18, 16:49
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Anni-porsche.de flat rate, knulla hur mycket du vill hela dagen för 98€. Mat och dryck ingår.
Se till så du läser på om stället innan du går dit, då det är bra att veta hur det funkar och vilken typ av tjejer som är där.
Otroligt billigt.
Man undrar hur mycket folk det brukar vara där och hur det går ihop ekonomiskt.
Hur stort är stället?
Hur många tjejer?
Citera
2023-10-18, 17:39
Medlem
inmurads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talking-Donkey
Otroligt billigt.
Man undrar hur mycket folk det brukar vara där och hur det går ihop ekonomiskt.
Hur stort är stället?
Hur många tjejer?

Ingen aning faktiskt, har aldrig varit där. På deras hemsida listas varje dag 5-7 tjejer. Tjejerna är tydligen där typ 1-2 åt gången under dagen i tre skift. Men det hela verkar anpassas en del till hur många gäster det är.

Sen är det ju teoretiskt så att det kan komma andra kvinnliga gäster (vanliga kvinnor är också välkomna), men jag skulle gissa att det sker rätt sällan.

Jag är rätt säker på att det inte är någon "premiumupplevelse", men om man bara vill knulla så mycket och billigt som möjligt är det nog ett alternativ.

Vill minnas att det finns någon review på i Berlintråden på isg som inte är alltför gammal.
Citera
2023-10-18, 22:06
Medlem
Det finns ett ganska bra tyskt forum som jag kan rekommendera, där finns bl a en tråd om Anni Porsche:
https://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=163017

Det finns även några hyfsat aktuella trådar som handlar om att knulla billigt i Berlin:
https://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=321383
https://huren-test-forum.lusthaus.cc/showthread.php?t=330085
Citera
2023-10-19, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inmurad
Ingen aning faktiskt, har aldrig varit där. På deras hemsida listas varje dag 5-7 tjejer. Tjejerna är tydligen där typ 1-2 åt gången under dagen i tre skift. Men det hela verkar anpassas en del till hur många gäster det är.

Sen är det ju teoretiskt så att det kan komma andra kvinnliga gäster (vanliga kvinnor är också välkomna), men jag skulle gissa att det sker rätt sällan.

Jag är rätt säker på att det inte är någon "premiumupplevelse", men om man bara vill knulla så mycket och billigt som möjligt är det nog ett alternativ.

Vill minnas att det finns någon review på i Berlintråden på isg som inte är alltför gammal.
Tjejerna är ganska medelmåttiga. Det går till så att 1-2 tjejer kommer till stora sängen så att de killar som är där får knulla henne. Hon stannar kanske halv timme en timme beroende på hur många killar som är där. Sen får man vänta en timme eller mer till nästa tjej kommer in, beroende på hur mycket killar det är. Det blir ganska mycket väntade mellan varven. Har man tur kan det komma in par. Man käkar lite prata med andra gäster och väntar på nästa tjej. Så rullar dagen på.
Citera
2023-10-20, 04:50
Medlem
Tack för svar hittills! Tips på bra eskort?e jag hittar är 200/h
Senast redigerad av G.Sjoberg 2023-10-20 kl. 05:22.
Citera
2023-10-20, 11:34
Medlem
Citat:
Tack för svar hittills! Tips på bra eskort?e jag hittar är 200/h

Kolla ladies.de. där hittar du nog billigare än 200.
Citera
2023-10-22, 12:14
Medlem
Var nyligen i Berlin, knullade på gatuhoror som stod vid karfurstendam. Vi gick in på porrbion där och knullade i båset. Riktigt fina luder många unga, vissa lite slitna. Avsugning 25 euro knull 40 euro.
Kanske inte det mest prisvärda om man vill tömma 3-4 gånger på en dag. Går nog ett 30-tal horor där.
Några manliga också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in