2023-10-18, 15:16
Medlem
Ja, saknas ju uppenbarligen både knivar i lådan och hästar i stallet där alltså.
Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Man spyr!
Citera
2023-10-18, 15:17
Medlem
Muslimaner bara letar anledningar till att inte bara döda judar, västerlänningar men också varandra.
Citera
2023-10-18, 15:18
Medlem
Nej han är ju verkligen helt störd. Han verkar ju fan inte skämmas ordentligt heller, som en normal människa skulle ha gjort efter stt öppna era hjärtan talet. Han den där Erik Ullenhag till exempel har ju gått och gömt sig bakom en sten sen ganska länge nu.
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja denna gubben är fan inte på riktigt asså, tror aldrig jag varit med om en person som älskar sig själv så mkt som denna person. En ren jävla narcissist som saknar all form av självkritik. Och tyvärr så håller han på att sabba Svensk fotboll nu, de räckte inte med att förstöra ett helt land
Citera
2023-10-18, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Grov komik mitt i allt det hemska att "öppna era hjärtan"- mannen Fredrik Reinfeldt befann sig i centrum av händelsen. Dåren går nu dessutom ut i tv och säger att "vi måste våga fortsätta att stolt visa upp vår nationalitet och våra landslagströjor" . Dessa måsten den här Reinfeldt vill och har velat pådyvla svenska folket är groteska. Själv fick han poliseskort.

Landsförrädaren Reinfeldt kan väl föregå med gott exempel och själv bära svenska landslagströjan istället för sin fula gråa kostym.

En ensam kvällspromenad, förslagsvis i islamisttäta Molenbeek i Bryssel, iklädd svenska tröjan och med några svenska flaggor i handen skulle bara göra honom gott (om ni förstår vad jag menar) *gnuggar händerna*
Citera
2023-10-18, 15:19
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Grov komik mitt i allt det hemska att "öppna era hjärtan"- mannen Fredrik Reinfeldt befann sig i centrum av händelsen. Dåren går nu dessutom ut i tv och säger att "vi måste våga fortsätta att stolt visa upp vår nationalitet och våra landslagströjor" . Dessa måsten den här Reinfeldt vill och har velat pådyvla svenska folket är groteska. Själv fick han poliseskort.

Hade han själv en landslagströja på sig under matchen undrar jag eller var han bara pliktskyldigt där pga sin tjänst på förbundet? Finns fotografier?
Citera
2023-10-18, 15:20
Medlem
Intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av Don-Karleone
Sant! Varje gång jag något sånt här händer laddar jag ner TikTok för att ta en tempen på vad de yngre i landet tänker. Till min förvåning så var det väldigt enat i kommentarerna efter det som hände, det märks att folk har börjat tröttna på islam. Självklart fanns det många arga muslimer som opponerade sig(de försvarade dock inte terroristen). Såg sedan en internationell video och blev återigen positivt överraskad, européerna stod enade: islam hör inte hemma i Europa. På övriga sociala medier fick jag samma intryck.

Nu räcker inte det här som bevis på att det kommer att lösa sig men det var en indikator på att hjulen iallafall börjat snurra åt rätt håll hos den yngre generationen. Men tyvärr är jag rätt så pessimistisk för Sveriges framtid, har mer hopp för övriga Europa.
Citera
2023-10-18, 15:21
Medlem
🤣 humor. Ja nån borde tvinga han göra det.
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Landsförrädaren Reinfeldt kan väl föregå med gott exempel och själv bära svenska landslagströjan istället för sin fula gråa kostym.

En ensam kvällspromenad, förslagsvis i islamisttäta Molenbeek i Bryssel, iklädd svenska tröjan och med några svenska flaggor i handen skulle bara göra honom gott (om ni förstår vad jag menar) *gnuggar händerna*
Citera
2023-10-18, 15:23
Medlem
Jag vet faktiskt inte. Men han verkar då inte ha haft det efteråt i alla fall. Varför föregick han inte med gott exempel och bar en landslagströja vid tv-sändningen till exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Hade han själv en landslagströja på sig under matchen undrar jag eller var han bara pliktskyldigt där pga sin tjänst på förbundet? Finns fotografier?
Citera
2023-10-18, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameltryckaren12
Det är ingen av personerna i taxin och inte han i lobbyn. Konstigt.

Den som är allvarligt skadad på sjukhus är ju 100% en av dom i taxin. Förmodligen han man gjorde HLR på. Och han var dels inte i form att sitta upp och bli omplåstrad och dels inte av den kroppstypen.

De plåstrar om hans huvud, du tror inte HLR fick liv i honom och att adrenalinet gör att han sitter?
Oavsett, är det inte han från taxin så känns detta som ett tredje brottsoffer som ingen nämnt tidigare?
Citera
2023-10-18, 15:26
Medlem
Ok.
Citat:
Ursprungligen postat av Torreira
Jag tror han kan ha en poäng. Det är mer våldsamt redan i unga år i skolorna. De blir vana vid det.
Citera
2023-10-18, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Sverigedemokrater, rasister och allmänna islomofober har väl ingen som helst aaaaaaaaning om varför han attackerade just svenskar.

Begränsning av logiskt tänkande....oförmåga att se sammanhang, att förenkla och leva i förljugenhet
det är farligt för landet.
foliehattarna bort-förklarar och förenklar, men vinner följare, (den menlösa svansen.)

mördaren var också en man med begränsade tankeförmågor,
kanske pga av alla droger,
kanske bytte han ut droger mot enkel IS- propaganda.
Citera
2023-10-18, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameltryckaren12
Det är ingen av personerna i taxin och inte han i lobbyn. Konstigt.

Den som är allvarligt skadad på sjukhus är ju 100% en av dom i taxin. Förmodligen han man gjorde HLR på. Och han var dels inte i form att sitta upp och bli omplåstrad och dels inte av den kroppstypen.

Undrar om det inte är den personen som ligger i baksätet. Håret och kroppsformen stämmer överens, kan ju vara att de plockat av hans jacka och att han under hade en Sverigetröja? För han har en kortärmad tröja i videon.

Dock talar videon från taxin emot det, då de båda låg blickstilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in