2023-10-18, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farliga-Faran
https://www.facebook.com/t*omas.me*rahtu.*

*h *b *9

Detta måste vara mannen. Stämmer in med barnen också. Jag kan även se Stenbacken, där någon påstod att de bott tidigare, i bakgrunden på ett av korten.

Står två fordon på parkeringen intill som är avspärrade också. Dessa är registrerade på den personen iaf.
Citera
2023-10-18, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderhamn99
Yes
Herregud, det har ju stått flera gånger att de tidigt kunde utesluta pizza teorin.Eftersom inte alla i familjen ätit där. Alla teorier kopplade till mat kan du släppa!
Citera
2023-10-18, 14:40
Medlem
Hamz* *hmed Hussein ägare av Kebab pizza city. Är det pizzabagaren som varit ihop med någon? Eller vem är eventuell GM?
Senast redigerad av Reraised 2023-10-18 kl. 14:47.
Citera
2023-10-18, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderhamn99
Söderhamnskuriren sänder live från bostad:
Förutom explosiva ämnen som ammunition, bomber och sprängämnen hanterar det nationella bombskyddet även kemiska och biologiska ämnen som kan orsaka skada eller sjukdom. Att de är på plats behöver dock inte betyda att familjen utsatts för detta.
–Nej, vi vet fortfarande inte vad som ligger bakom deras tillstånd, säger Magnus Jansson Klarin.
Ett stort område vid det bostadsområde där familjen bor är avspärrat.

När jag såg det funderade jag om min gissning på sarin tidigare inte var så långsökt ?
Citera
2023-10-18, 14:45
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Jag känner mig övertygad om att detta är någon typ av utökat självmord med pappan som GM.
Man ska inte krångla till det med massa exotiska sjukdomar.

Då hade nog pappan förhindrat resan till akuten..
Citera
2023-10-18, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Det ska vara mycket till att man "läggs/behandlas med ECMO".
Kvinnas lungor måste blivit rejält utslagna av intoxikationen (förgiftningen).
Jag gissar att hon även behandlas med dialys pga risken för akut njursvikt.

Citat:

*h *b *9

Detta måste vara mannen. Stämmer in med barnen också. Jag kan även se Stenbacken, där någon påstod att de bott tidigare, i bakgrunden på ett av korten.

Fy fan känns ännu mer tragiakt nu när man har en bild. Så jävla illa att oskykdiga barn ska bli drabbade.
Vila i frid lille pojk
Citera
2023-10-18, 15:07
Medlem
De egenodlade giftiga växterna som kvinnan/pyromanskan i Norrland gav sin sambo i olika smoothies? Han åkte in och ut på sjukhus för mystiska och svåra magproblem. Hon försökte med flera olika växter.
Citera
2023-10-18, 15:09
Medlem
Citat:

*h *b *9

Stämmer
Citera
2023-10-18, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gold94
Då hade nog pappan förhindrat resan till akuten..

Nu var väl i och för sig pappan så sjuk att han inte var talbar de första dygnen? Svårt att förhindra någonting då.
Citera
2023-10-18, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reraised
Hamz* *hmed Hussein ägare av Kebab pizza city. Är det pizzabagaren som varit ihop med någon? Eller vem är eventuell GM?

Stämmer finns domar om misshandel, det ska ha varit kvinnan som nu är förgiftad enligt rykten, kan inte bekräfta
Citera
2023-10-18, 15:13
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Nu var väl i och för sig pappan så sjuk att han inte var talbar de första dygnen? Svårt att förhindra någonting då.

Vem ringde 112 då?
Citera
2023-10-18, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Självmordsteorin tror jag vi kan släppa.
Pappan jobbade på enriset samt går på CFL och lär sig svenska….
Svårt att tro att någon av föräldrarna skulle ta död på varandra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in