Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Det är nog få som håller med om att en transformator till en halogenlampa är läskig. Det är liksom ingen mysko GS-apparat du hittat, de finns i princip i varje hem och du kan köpa dem själv:
https://www.kjell.com/se/produkter/el-verktyg/belysning-lampor/lamptillbehor/transformatorer/halogentransformatorer/osram-halotronic-transformator-50-150-w-p44469?gclid=Cj0KCQjw1OmoBhDXARIsAAAYGSH7T4IudNa7_ gx3YFwGM3h SKNNBFj-397bYmw7RsKwEP5Vi6WAbjQ4aAiQNEALw_wcB
Det låter ganska meningslöst. Varför vill du diskutera halogentransformatorer med en advokat? En elektriker passar nog bättre.
Eller så kan du helt enkelt inse att du är paranoid och ringa sjukvården i stället.
Jag är verkligen inte paranoid, snarare tvärt om.
Det är intressant att du inte kommenterar det första i mitt inlägg, tack för att du klargör och ger mig information.
Det är extremt uppenbart att du försöker att vilseleda, sprida falsk propaganda och dölja sanningen herr wille men inte direkt ett snille.
Och Clay du kan ju iallafall ta bort din svarta hatt som profilbild om du vill verka trovärdig.
Jag gissar (och detta är en väldigt kvalificerad gissning) att saker som styr idag är under täckmantel, det är semitism, under täckmantel som sagt.
Sakerna jag fått uppleva och som jag blivit utsatt/torterad för är verkligen ren ondska, jag kan verkligen inte understryka tillräckligt vilken extrem tortyr/terror, ja ord kan inte beskriva detta.
Och det kan bara göras av en grupp som skapat ett vi och ett dom där dom (vi) ska bli förrintade.
Jag kan vara ärlig nu och säga varför jag vet att det är såhär, som sagt är jag inte paranoid, så pass lite att innan detta hände mig så följde jag olika spår som ledde mig till att det är semitism som ligger bakom detta.
Det kan inte vara något annat då jag uttryckte mig antisemetistiskt (i mitt hem med en vän) kort efter började märkliga saker hända
Jag utryckte mig extremt, och det som hänt efter har enbart stärkt mina påståenden och tankar.
Med informationen jag har förstår jag att det jag säger stämmer när jag läser olika saker, tex när det skrevs nyligen att antisemitism är importerat i SvD.
Allt är uträknat.
Det är världens smartaste folk, underskatta inte detta.
Jag har senare förstått att telefoner tar upp olika fraser osv.
Det är alltså staten/militären som gör detta mot sina egna invånare, och många dör utan att ens förstå vad som inträffat.
Sverige är ett land med hög statsindividualism vilket gör oss passande för dessa typer av experiment, människor litar på staten och är INTE paranoida vilket dom utnyttjar bortom vad ens jävulen hade kunna komma på.
Det går till såhär, dom skickar in elektriska impulser i vanliga människor, detta når ryggraden/benmärgen och påverkar ens förmåga att återhämta sig, ta upp näring/vatten effektivt, kraften från energin arbetar mot-sols, det är gissningsvis radiovåglängder mellan 5-15 hz, jag hoppas ni hör hur ondskefullt detta är.
Via fötter/händer och huvud skickas informationen tillbaka till avsändaren, detta sker konstant. Dom kan i princip skapa en karta över varje enskild individ då varje människa har en egen frekvens, även i kroppen förekommer olika frekvenser, har du ont någonstans är risken stor att du är spänd i detta område, har knutor tex. Detta uttnyttjar dom också.
Försöker man då räta ut ryggen efter man fått ont sänds information ut via fötter, dom får reda på din anatomi som sagt, hur du stödjer dig för att göra detta och sedan skickas impulser ut i just de området av foten som gör det möjligt att göra detta, se information om white foot induced by vibration så ser ni själva.
Allt är uträknat och så extremt sjukt att pratar man om detta så kommer man själv klassificeras som psykotisk.
Jag vet vad psykos är, och det går inte att formulera sammanhängande meningar i ett sånt tillstånd.
Lyssna på låten monstret av helt off, en till samhällskritiker som dom utövat detta på.
Jag skulle rekommendera alla som känt av detta att läsa på om orgonit. Det verkar göra om negativ energi till positiv. Åter igen hamnar det i något flumm fack, men det verkar vara en potentiell lösning.
Vi behöver skapa en revolution, detta kan inte fortlöpa.
Vi kan inte se på medan energin sugs ut ur oss, vi måste kämpa.
Vi måste göra vad som krävs, ett inbördeskrig eller något liknande behöver ske, helst imorgon.
Jag är verkligen inte någon förespråkare för våld, utan detta är enbart ett svar på vad jag och andra blir och har blivit utsatta för, av något som egentligen ska värna om oss.
Det är en fundamental skillnad på att vara hänsynslös och ond och att försvara sig.
Extremt mycket som sägs är egentligen helt tvärt om i dagens samhälle, det är verkligen sinnesjukt vad dom gör mot oss, deras eget folk.
Alla betalar priset för dessa nya tortyr redskap som implementeras via ventilation och rörsystem, det är nästan enbart företag inom dessa branscher som åker omkring idag, iallfall i den stad jag bor i (stor stad i Sverige) kolla ut och se vad som står på skåpbilarna, och alla betalar priset med höjda räntor och höjda priser precis ÖVERALLT.
Hur kan människor inte inse detta? Delvis för att dom implementerar rädsla i oss, så vi inte har möjlighet att tänka rationellt.
Människor idag orkar inte reagera, detta är också utformat.
Återigen hoppas jag ni hör hur ondskefullt detta är.
Vi behöver svara innan det är för sent, innan avståndet blivit så långt att det inte går att komma i kapp.
Dom arbetar med väldigt intelligenta människor med extrem kompetens, och utnyttjar intelligensen till ondskefulla syften medans vi vanliga människor har legat hemma i soffan och kollat på melodifestivalen, avståndet ökar och snart är det för sent....
Jag hade egentligen önskat att förlåta deras handlingar, men dom är så obskyra att det inte går att lita på dom.
Människor som är kapabla till att göra så mot sitt eget folk, att skapa ett vi och dom där dom ska förrintas går inte att lita på, även fast jag hade velat det.
Sverige kommer gå åt helvete om vi inte gör något och detta nu.