2023-10-10, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det kan vara frågan om en hjärnhinneinflammation eller så har dom blivit drogade med nån psykedelisk drog eller någon typ av virus som du får sådana symptomer av.

Bästa sättet att kolla upp detta så skulle vara att fråga dessa som tror att dom blir utsatta för v2k om dom tagit droger eller tror att någon brutit sig in i lägenheten och lagt droger i maten eller om dom var sjuka före detta började 🤔

Finns många möjligheter där.

Dock finns det sådana som påstår att v2k användes i Kuwaitkriget men det kan vara desinformation det med.

Om dessa vapen fanns så skulle det vara vara väldigt stora militära vapen som knappast skulle rymmas in i en lägenhet 🤔

Dessa gang stalkare vill att vi targeted individuals ska tro att dom är väldigt tekniskt avancerade nästan som gudar 😏

Men nej jag har sett dessa gang stalkare så jag vet att dom inte är mer tekniskt begåvade än en vanlig Svensson
😏

Gangstalkarna är typiskt lågbegåvade människor, lättlurade och oftast s.k white trash. Alkisar, knarkare, psykiskt sjuka, kvinnomisshandlare, småbrottslingar... De har absolut inte det tekniska kunnandet vilket borgar för att det är en större organisation bakom.
Senast redigerad av FiF 2023-10-10 kl. 09:00.
Citera
2023-10-10, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Gangstalkarna är typiskt lågbegåvade människor, lättlurade och oftast s.k white trash. Alkisar, knarkare, psykiskt sjuka, kvinnomisshandlare, småbrottslingar... De har absolut inte det tekniska kunnandet vilket borgar för att det är en större organisation bakom.

Det är oftast sådana som du beskriver som är den synliga delen av gang stalking.

Men gang stalking är precis som ett isberg, under ytan döljer sig sådana personer och organisationer som dom inte vill att vi ska veta att existerar 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2023-10-10 kl. 13:55.
Citera
2023-10-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Det är oftast sådana som du beskriver som är den synliga delen av gang stalking.

Men gang stalking är precis som ett isberg, under ytan döljer sig sådana personer och organisationer som dom inte vill att vi ska veta att existerar 🤔

Det vi TI´s ser och det alla andra ser, är vanliga människor i alla åldrar som jobbar som organiserade gangstalkers. Många GS vet inte om att de är organiserade gängkriminella, dvs att de olaga förföljer människor i grupp. De tror att de utför ett jobb bara. De som vet att de gängstalkar, har fått en i deras ögon fullt förklarlig anledning till varför de gör rätt i att trakassera, övervaka och förfölja andra människor.

Det kan vara av påstått "goda" skäl och det kan vara av rent "onda" skäl. Oavsett, så är gängstalkares sätt att rättfärdiga sin brottslighet baserad på fruktansvärda (och oftast falska) förtalskampanjer om TI-offren. De flesta GS är svagbegåvade individer med diverse sociala problem och bryr sig inte om att ifrågasätta förtalskampanjer - de tror på allt, speciellt om det är någon "auktoritär" person eller en påstådd myndighet som kontaktar dem. För dem kan det också räcka med att det är "många" som säger samma sak om offret och då blir det lika med "sant". "Ingen rök utan eld".. osv.

Andra GS är sådana att de gör vad som helst för lite pengar och sen är det vissa som helt enkelt är sadister som njuter av att plåga andra, särskilt folk som de är avundsjuka på. Några har kanske blivit hotade.

Sen har vi den stora gruppen (enligt min åsikt) som gör det av politiska/religiösa skäl. De är nazister, även kristna nazister (de flesta kallar sig inte och ser sig inte som nazister, förstås). De kanske röstar på KD, M eller SD och tycker att de gör en god sak när de trakasserar politiska motståndare och invandrare, särskilt muslimer. De riktigt efterblivna skulle inte dra sig för att mörda politiska motståndare. Vi har sett det förut. Men få av de "vanliga" GS har insett att detta mynnar ut i - folkmord. Tysta mord, en ny tyst förintelse. Silent murders, Silent Holocaust. Ännu färre GS har insett att de sannolikt själva kommer att elimineras efter att de har varit duktiga idioter.

Vidare så är jag ganska säker på att många GS är mind controlled. Jag tänker särskilt på bekanta, vänner och familj som TI inte ens känner igen längre. De är totalt personlighetsförändrade.

Men givetvis så är det en stor organisation och stat bakom detta (alternativt flera mindre som verkar för samma sak). Jag är övertygad om att de är nazister och kristna nazister. De tror att "islam skall ta över världen" och de tror att "judar styr allt". Det är ingen slump att Sverige, som inte är land som består av religiösa fanatiker, plötsligt diskuterar islam och bränner koranen offentligt. Det är ett väldigt osvenskt beteende.
Senast redigerad av FiF 2023-10-10 kl. 15:04.
Citera
2023-10-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Det vi TI´s ser och det alla andra ser, är vanliga människor i alla åldrar som jobbar som organiserade gangstalkers. Många GS vet inte om att de är organiserade gängkriminella, dvs att de olaga förföljer människor i grupp. De tror att de utför ett jobb bara. De som vet att de gängstalkar, har fått en i deras ögon fullt förklarlig anledning till varför de gör rätt i att trakassera, övervaka och förfölja andra människor.

Det kan vara av påstått "goda" skäl och det kan vara av rent "onda" skäl. Oavsett, så är gängstalkares sätt att rättfärdiga sin brottslighet baserad på fruktansvärda (och oftast falska) förtalskampanjer om TI-offren. De flesta GS är svagbegåvade individer med diverse sociala problem och bryr sig inte om att ifrågasätta förtalskampanjer - de tror på allt, speciellt om det är någon "auktoritär" person eller en påstådd myndighet som kontaktar dem. För dem kan det också räcka med att det är "många" som säger samma sak om offret och då blir det lika med "sant". "Ingen rök utan eld".. osv.

Andra GS är sådana att de gör vad som helst för lite pengar och sen är det vissa som helt enkelt är sadister som njuter av att plåga andra, särskilt folk som de är avundsjuka på. Några har kanske blivit hotade.

Sen har vi den stora gruppen (enligt min åsikt) som gör det av politiska/religiösa skäl. De är nazister, även kristna nazister (de flesta kallar sig inte och ser sig inte som nazister, förstås). De kanske röstar på KD, M eller SD och tycker att de gör en god sak när de trakasserar politiska motståndare och invandrare, särskilt muslimer. De riktigt efterblivna skulle inte dra sig för att mörda politiska motståndare. Vi har sett det förut. Men få av de "vanliga" GS har insett att detta mynnar ut i - folkmord. Tysta mord, en ny tyst förintelse. Silent murders, Silent Holocaust. Ännu färre GS har insett att de sannolikt själva kommer att elimineras efter att de har varit duktiga idioter.

Vidare så är jag ganska säker på att många GS är mind controlled. Jag tänker särskilt på bekanta, vänner och familj som TI inte ens känner igen längre. De är totalt personlighetsförändrade.

Men givetvis så är det en stor organisation och stat bakom detta (alternativt flera mindre som verkar för samma sak). Jag är övertygad om att de är nazister och kristna nazister. De tror att "islam skall ta över världen" och de tror att "judar styr allt". Det är ingen slump att Sverige, som inte är land som består av religiösa fanatiker, plötsligt diskuterar islam och bränner koranen offentligt. Det är ett väldigt osvenskt beteende.

Jag misstänker att det som döljer sig under ytan och som dom inte vill att vi ska veta att existerar är en slags sekt som tror att dom behöver offra människor för att deras "gud" ska bli nöjd 🤔

Och gang stalking är på det viset som dom offrar människor på.

Och som de flesta sekter som sysslar med sånt så är det frid och fröjd för alla medlemmar och dom kan leva ett ganska bra liv.

Förutom om det är du som dom har utsett till det mänskliga offret 🙄
Citera
2023-10-11, 19:08
Medlem
Detta skulle kunna vara orsaken till att dom använder vit och röd eftersom vit symboliserar offret och röd är blodets färg.

Dessa färger används ofta i rituella sammanhang 🤔

Alltså det är en symbolisk handling dom gör genom att cirkulera med sina vita bilar.

Dom vill på någotvis få mig att godkänna deras anti kristna religiösa övertygelse.

Det är så många satanist sekter fungerar dom vill på någotvis få offret att godkänna vad dom gör mot offret 🙄

Och att jag blivit kristen tycks reta galfebern på alla gang stalkare 😆

På det viset har jag lagt ner foten att jag inte godkänner deras religion eller att dom gang stalkar folk 😏

Your heart is free have the courage to follow it..
Senast redigerad av Anders43J 2023-10-11 kl. 19:12.
Citera
2023-10-18, 05:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är nog få som håller med om att en transformator till en halogenlampa är läskig. Det är liksom ingen mysko GS-apparat du hittat, de finns i princip i varje hem och du kan köpa dem själv:
https://www.kjell.com/se/produkter/el-verktyg/belysning-lampor/lamptillbehor/transformatorer/halogentransformatorer/osram-halotronic-transformator-50-150-w-p44469?gclid=Cj0KCQjw1OmoBhDXARIsAAAYGSH7T4IudNa7_ gx3YFwGM3h SKNNBFj-397bYmw7RsKwEP5Vi6WAbjQ4aAiQNEALw_wcB

Det låter ganska meningslöst. Varför vill du diskutera halogentransformatorer med en advokat? En elektriker passar nog bättre.

Eller så kan du helt enkelt inse att du är paranoid och ringa sjukvården i stället.

Jag är verkligen inte paranoid, snarare tvärt om.

Det är intressant att du inte kommenterar det första i mitt inlägg, tack för att du klargör och ger mig information.

Det är extremt uppenbart att du försöker att vilseleda, sprida falsk propaganda och dölja sanningen herr wille men inte direkt ett snille.

Och Clay du kan ju iallafall ta bort din svarta hatt som profilbild om du vill verka trovärdig.

Jag gissar (och detta är en väldigt kvalificerad gissning) att saker som styr idag är under täckmantel, det är semitism, under täckmantel som sagt.

Sakerna jag fått uppleva och som jag blivit utsatt/torterad för är verkligen ren ondska, jag kan verkligen inte understryka tillräckligt vilken extrem tortyr/terror, ja ord kan inte beskriva detta.

Och det kan bara göras av en grupp som skapat ett vi och ett dom där dom (vi) ska bli förrintade.

Jag kan vara ärlig nu och säga varför jag vet att det är såhär, som sagt är jag inte paranoid, så pass lite att innan detta hände mig så följde jag olika spår som ledde mig till att det är semitism som ligger bakom detta.

Det kan inte vara något annat då jag uttryckte mig antisemetistiskt (i mitt hem med en vän) kort efter började märkliga saker hända

Jag utryckte mig extremt, och det som hänt efter har enbart stärkt mina påståenden och tankar.

Med informationen jag har förstår jag att det jag säger stämmer när jag läser olika saker, tex när det skrevs nyligen att antisemitism är importerat i SvD.

Allt är uträknat.

Det är världens smartaste folk, underskatta inte detta.

Jag har senare förstått att telefoner tar upp olika fraser osv.

Det är alltså staten/militären som gör detta mot sina egna invånare, och många dör utan att ens förstå vad som inträffat.

Sverige är ett land med hög statsindividualism vilket gör oss passande för dessa typer av experiment, människor litar på staten och är INTE paranoida vilket dom utnyttjar bortom vad ens jävulen hade kunna komma på.

Det går till såhär, dom skickar in elektriska impulser i vanliga människor, detta når ryggraden/benmärgen och påverkar ens förmåga att återhämta sig, ta upp näring/vatten effektivt, kraften från energin arbetar mot-sols, det är gissningsvis radiovåglängder mellan 5-15 hz, jag hoppas ni hör hur ondskefullt detta är.

Via fötter/händer och huvud skickas informationen tillbaka till avsändaren, detta sker konstant. Dom kan i princip skapa en karta över varje enskild individ då varje människa har en egen frekvens, även i kroppen förekommer olika frekvenser, har du ont någonstans är risken stor att du är spänd i detta område, har knutor tex. Detta uttnyttjar dom också.

Försöker man då räta ut ryggen efter man fått ont sänds information ut via fötter, dom får reda på din anatomi som sagt, hur du stödjer dig för att göra detta och sedan skickas impulser ut i just de området av foten som gör det möjligt att göra detta, se information om white foot induced by vibration så ser ni själva.

Allt är uträknat och så extremt sjukt att pratar man om detta så kommer man själv klassificeras som psykotisk.

Jag vet vad psykos är, och det går inte att formulera sammanhängande meningar i ett sånt tillstånd.

Lyssna på låten monstret av helt off, en till samhällskritiker som dom utövat detta på.

Jag skulle rekommendera alla som känt av detta att läsa på om orgonit. Det verkar göra om negativ energi till positiv. Åter igen hamnar det i något flumm fack, men det verkar vara en potentiell lösning.

Vi behöver skapa en revolution, detta kan inte fortlöpa.
Vi kan inte se på medan energin sugs ut ur oss, vi måste kämpa.

Vi måste göra vad som krävs, ett inbördeskrig eller något liknande behöver ske, helst imorgon.

Jag är verkligen inte någon förespråkare för våld, utan detta är enbart ett svar på vad jag och andra blir och har blivit utsatta för, av något som egentligen ska värna om oss.

Det är en fundamental skillnad på att vara hänsynslös och ond och att försvara sig.

Extremt mycket som sägs är egentligen helt tvärt om i dagens samhälle, det är verkligen sinnesjukt vad dom gör mot oss, deras eget folk.

Alla betalar priset för dessa nya tortyr redskap som implementeras via ventilation och rörsystem, det är nästan enbart företag inom dessa branscher som åker omkring idag, iallfall i den stad jag bor i (stor stad i Sverige) kolla ut och se vad som står på skåpbilarna, och alla betalar priset med höjda räntor och höjda priser precis ÖVERALLT.

Hur kan människor inte inse detta? Delvis för att dom implementerar rädsla i oss, så vi inte har möjlighet att tänka rationellt.
Människor idag orkar inte reagera, detta är också utformat.

Återigen hoppas jag ni hör hur ondskefullt detta är.

Vi behöver svara innan det är för sent, innan avståndet blivit så långt att det inte går att komma i kapp.

Dom arbetar med väldigt intelligenta människor med extrem kompetens, och utnyttjar intelligensen till ondskefulla syften medans vi vanliga människor har legat hemma i soffan och kollat på melodifestivalen, avståndet ökar och snart är det för sent....

Jag hade egentligen önskat att förlåta deras handlingar, men dom är så obskyra att det inte går att lita på dom.

Människor som är kapabla till att göra så mot sitt eget folk, att skapa ett vi och dom där dom ska förrintas går inte att lita på, även fast jag hade velat det.

Sverige kommer gå åt helvete om vi inte gör något och detta nu.
Senast redigerad av Yke 2023-10-18 kl. 05:14.
Citera
2023-10-18, 05:06
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yke
Jag är verkligen inte paranoid, snarare tvärt om.

Det är intressant att du inte kommenterar det första i mitt inlägg, tack för att du klargör och ger mig information.

Det är extremt uppenbart att du försöker att vilseleda, sprida falsk propaganda och dölja sanningen herr wille men inte direkt ett snille.

Och Clay du kan ju iallafall ta bort din svarta hatt som profilbild om du vill verka trovärdig.

Jag gissar (och detta är en väldigt kvalificerad gissning) att saker som styr idag är under täckmantel, det är semetism, under täckmantel som sagt.

Sakerna jag fått uppleva och som jag blivit utsatt/torterad för är verkligen ren ondska, jag kan verkligen inte understryka tillräckligt vilken extrem tortyr/terror, ja ord kan inte beskriva detta.

Och det kan bara göras av en grupp som skapat ett vi och ett dom där dom (vi) ska bli förrintade.

Jag kan vara ärlig nu och säga varför jag vet att det är såhär, som sagt är jag inte paranoid, så pass lite att innan detta hände mig så följde jag olika spår som ledde mig till att det är semetism som ligger bakom detta.

Det kan omöjligt vara det då jag uttryckte mig antisemetistiskt (i mitt hem med en vän) kort efter började märkliga saker hända.

Jag kan ärligt säga att jag utryckte mig extremt, och det som hänt efter har enbart stärkt mina påståenden och tankar.

Det är alltså staten/militären som gör detta mot sina egna invånare, och många dör utan att ens förstå vad som inträffat.

Sverige är ett land med hög statsindividualism vilket gör oss passande för dessa typer av experiment, människor litar på staten och är INTE paranoida vilket dom utnyttjar bortom vad ens jävulen hade kunna komma på.

Det går till såhär, dom skickar in elektriska impulser i vanliga människor, detta når ryggraden/benmärgen och påverkar ens förmåga att återhämta sig, ta upp näring/vatten effektivt, kraften från energin arbetar mot-sols, det är gissningsvis radiovåglängder mellan 5-15 hz, jag hoppas ni hör hur ondskefullt detta är.

Via fötter/händer och huvud skickas informationen tillbaka till avsändaren, detta sker konstant. Dom kan i princip skapa en karta över varje enskild individ då varje människa har en egen frekvens, även i kroppen förekommer olika frekvenser, har du ont någonstans är risken stor att du är spänd i detta område, har knutor tex. Detta uttnyttjar dom också.

Försöker man då räta ut ryggen efter man fått ont sänds information ut via fötter, dom får reda på din anatomi som sagt, hur du stödjer dig för att göra detta och sedan skickas impulser ut i just de området av foten som gör det möjligt att göra detta, se information om white foot induced by vibration så ser ni själva.

Allt är uträknat och så extremt sjukt att pratar man om detta så kommer man själv klassificeras som psykotisk.

Jag vet vad psykos är, och det går inte att formulera sammanhängande meningar i ett sånt tillstånd.

Lyssna på låten monstret av helt off, en till samhällskritiker som dom utövat detta på.

Jag skulle rekommendera alla som känt av detta att läsa på om orgonit. Det verkar göra om negativ energi till positiv. Åter igen hamnar det i något flumm fack, men det verkar vara en potentiell lösning.

Vi behöver skapa en revolution, detta kan inte fortlöpa.
Vi kan inte se på medan energin sugs ut ur oss, vi måste kämpa.

Vi måste göra vad som krävs, ett inbördeskrig eller något liknande behöver ske, helst imorgon.

Jag är verkligen inte någon förespråkare för våld, utan detta är enbart ett svar på vad jag och andra blir och har blivit utsatta för, av något som egentligen ska värna om oss.

Det är en fundamental skillnad på att vara hänsynslös och ond och att försvara sig.

Extremt mycket som sägs är egentligen helt tvärt om i dagens samhälle, det är verkligen sinnesjukt vad dom gör mot oss, deras eget folk.

Alla betalar priset för dessa nya tortyr redskap som implementeras via ventilation och rörsystem, det är nästan enbart företag inom dessa branscher som åker omkring idag, iallfall i den stad jag bor i (stor stad i Sverige) kolla ut och se vad som står på skåpbilarna, och alla betalar priset med höjda räntor och höjda priser precis ÖVERALLT.

Hur kan människor inte inse detta? Delvis för att dom implementerar rädsla i oss, så vi inte har möjlighet att tänka rationellt.
Människor idag orkar inte reagera, detta är också utformat.

Återigen hoppas jag ni hör hur ondskefullt detta är.

Vi behöver svara innan det är för sent, innan avståndet blivit så långt att det inte går att komma i kapp.

Dom arbetar med väldigt intelligenta människor med extrem kompetens, och utnyttjar intelligensen till ondskefulla syften medans vi vanliga människor har legat hemma i soffan och kollat på melodifestivalen, avståndet ökar och snart är det för sent....

Jag hade egentligen önskat att förlåta deras handlingar, men dom är så obskyra att det inte går att lita på dom.

Människor som är kapabla till att göra så mot sitt eget folk, att skapa ett vi och dom där dom ska förrintas går inte att lita på, även fast jag hade velat det.

Sverige kommer gå åt helvete om vi inte gör något och detta nu.

Va? Pratar du om min avatar/profilbild? Vad ska jag ha då, en röd bil?
Citera
2023-10-18, 05:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Va? Pratar du om min avatar/profilbild? Vad ska jag ha då, en röd bil?

Berätta det du vet istället för att bara förstöra, snälla
Senast redigerad av Yke 2023-10-18 kl. 05:36.
Citera
2023-10-18, 08:21
Medlem
Citat:
... Vi måste göra vad som krävs, ett inbördeskrig eller något liknande behöver ske, helst imorgon. ...

Vad som krävs är en tvångströja, starka droger och sluten psykiatrisk vård. Vi måste skydda samhället från individer som dig, skogstokiga "TI's" utan sjukdomsinsikt utgör ett presumtivt hot och ni bör inte springa lösa.

Citat:
... Jag är verkligen inte paranoid, snarare tvärt om. ...

Bristande sjukdomsinsikt är ett symptom. Och du har verkligen inte förmåga att ställa en självdiagnos - du bör låt specialister inom området undersöka dig.
Senast redigerad av WilleGarvin 2023-10-18 kl. 08:31.
Citera
2023-10-18, 12:48
Medlem
Citat:
Vad som krävs är en tvångströja, starka droger och sluten psykiatrisk vård. Vi måste skydda samhället från individer som dig, skogstokiga "TI's" utan sjukdomsinsikt utgör ett presumtivt hot och ni bör inte springa lösa.

Bristande sjukdomsinsikt är ett symptom. Och du har verkligen inte förmåga att ställa en självdiagnos - du bör låt specialister inom området undersöka dig.

Varför sådan panik att sjukförklara någon? det brukar vara en del av gangstalkingen
Citera
2023-10-18, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsgobrandon
Varför sådan panik att sjukförklara någon? ...

Därför att trådens ämne är om GS förekommer. Och en alternativ förklaring till en TI's upplevda stalking är sjukdom.

Och när det är helt uppenbart att en skribent inte är mentalt frisk känns det bara löjligt att inte prata klartext.

Citat:
Ursprungligen postat av letsgobrandon
... brukar vara en del av gangstalkingen

Eller så är TI's verkligen sjuka men vägrar att acceptera detta och i stället drar till med den paranoida vanföreställningen att alla som ställer en diagnos är en del av gangstalkingen.
Citera
2023-10-20, 21:38
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Därför att trådens ämne är om GS förekommer. Och en alternativ förklaring till en TI's upplevda stalking är sjukdom.

Premissen för diskussionen - som den uttrycks i ett moderatormeddelande - är absurd. Alla belägg för att gangstalking inte förekommer, är direkt eller indirekt ett sjukdomsförklarande av den som upplever gangstalking.

Det som talar mest mot att gangstalking inte förekommer måste väl förresten vara att ingen någonsin har träffat någon som deltagit i gangstalking.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in