Citat:
Ursprungligen postat av
E38
Är någon som träffat Lisa32 från RS?
Jag skrev om henne för nåt år sen att jag träffade henne den varma sommaren 2018.
Hon är mörkhyad, inte negress, men då tyckte jag hon var 20 kg för stor för mig då jag gillar lite mindre tjejer.
Ville endast köra bakifrån och inte missionären för hon ville inte ha nån kroppskontakt?
Lite märkligt i mitt tycke o vad jag vet har jag ingen dålig andedräkt.
Har hört liknande från andra som träffat henne.
Det var absolut ingen otrevlig tjej men det blir ingen påtår där.
Sen var det ju några år sen o saker o ting kan ju ändra sig.