2023-10-18, 09:16
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Öppna era hjärtan talet? Det var väl under almedalen 2014?

Tror du har rätt, minns att Reinfeldt höll det utomhus på sommaren. Borde vara då? Nu trillade min pollett ner.
Citera
2023-10-18, 09:17
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Jo, Reinfeldt var statsminister, dock "öppnade han sitt och våra hjärtan" först 2015 (eller om det var 2016).

Ska bli mycket intressant att följa "grävet" kring GM, personligen tror jag han hyste ett mycket stort agg till Sverige och Svenskarna långt innan koranbränningar, socialtjänst-hittepå och annan skit kopplat till muslimer/islam/IS...

talet öppna våra hjärtan var från 2014 men han öppnade våra plånböcker 2011? med hjälp av mp
Citera
2023-10-18, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameltryckaren12
Ja. Kolla man på underarmar och händer på hans FB ser man att det är han.

Dessutom så ser man på bilden där han står uppe på ett berg att han har samma skor som mannen inne i banklokalen.
Så tyvärr lär det väl mest störa sannolikhet vara han.
Citera
2023-10-18, 09:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blundetto
Öppna era hjärtan talet? Det var väl under almedalen 2014? Nåväl öppna hjärtan och vidöppna gränser borde alla se vad det leder till nu.
Du har självklart helt rätt.
Jag vet inte varför jag minns det som valnattens avgångstal.
Det var i alla fall 2014 och kopplat till valet/valrörelsen
Citera
2023-10-18, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
En sak fattar jag inte. Hur kunde den muslimske mördaren leva ett till synes normalt liv med lägenhet, fru och barn, en förmodad inkomst m.m, trots att han blev nekad uppehållstillstånd i Belgien 2019 och alltså befann sig i landet illegalt. Har myndigheterna ingen koll alls?

Muslimerna hjälper varandra med lägenhet på en annan namn och arbete i svart. Hur gör de 27000 i Sverige? Precis på samma sätt. Duktiga på att lura systemet.
Citera
2023-10-18, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
Dessutom så ser man på bilden där han står uppe på ett berg att han har samma skor som mannen inne i banklokalen.
Så tyvärr lär det väl mest störa sannolikhet vara han.
Var är hans fb ?
Citera
2023-10-18, 09:38
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liliana007
Muslimerna hjälper varandra med lägenhet på en annan namn och arbete i svart. Hur gör de 27000 i Sverige? Precis på samma sätt. Duktiga på att lura systemet.

Du missade att GM var ensamagerande, inte ens hans fru visste om vad han sysslade med. Om myndigheter i Sverige inte kan dela information med varandra, hur ska det kunna ske över landsgränserna i EU?
Citera
2023-10-18, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Jo, Reinfeldt var statsminister, dock "öppnade han sitt och våra hjärtan" först 2015 (eller om det var 2016).

Ska bli mycket intressant att följa "grävet" kring GM, personligen tror jag han hyste ett mycket stort agg till Sverige och Svenskarna långt innan koranbränningar, socialtjänst-hittepå och annan skit kopplat till muslimer/islam/IS...

Han smyg startade, och nu är de med tungt hjärta istället som han använder. Men de hade varit intressant att läsa domen från Sverige, GP har fått tag i den men de är bakom en vägg så klart.
Citera
2023-10-18, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Han smyg startade, och nu är de med tungt hjärta istället som han använder. Men de hade varit intressant att läsa domen från Sverige, GP har fått tag i den men de är bakom en vägg så klart.

Artikeln som är bakom betalvägg säger inte jättemycket om domen.
Lite om narkotikabrott och utvisning. Ungefär.
Citera
2023-10-18, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Artikeln som är bakom betalvägg säger inte jättemycket om domen.
Lite om narkotikabrott och utvisning. Ungefär.

Ok, jag ska försöka kontakta Göteborgs tingsrätt under dagen och se om jag kan få ut de. För där står de lite mer iaf.
Citera
2023-10-18, 09:57
Medlem
Är det ngn som har målnumret för det grova narkotikabrott han ska ha dömts för 2012? Alt vilken identitet han då använde sig av?
Citera
2023-10-18, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestSnoozer
Och eftersom muslimer är hjärnskadade så saknar de fantasi och kreativitet att komma på andra namn än Ahmed, Ali och Mohammed (i en massa felstavade varianter). Att försöka spåra upp tusentals islamistiska brottslingar är inte så lätt när alla heter Mohammed och har likadant skägg och hår.

Det här har jag tänkt på flera gånger, det måste ju vara sjukt problematiskt att de alla heter någon variant av typ 5 olika namn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in