2023-10-18, 06:24
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SjultM
Hvis Sverige ønsket oppmerksomhet ved å brenne Koranen? Ja, da får du oppmerksomhet.

Nja... Dom flesta rykte nog bara på axlarna och skakade lite på huvudet åt det. Ungefär lika upprörande som att se muslimerna stå och hoppa och elda på en svensk flagga av dålig kvalité nere i mellanöstern.
Citera
2023-10-18, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunnsang
Nja... Dom flesta rykte nog bara på axlarna och skakade lite på huvudet åt det. Ungefär lika upprörande som att se muslimerna stå och hoppa och elda på en svensk flagga av dålig kvalité nere i mellanöstern.

Den flaggan var nog lika äkta som deras BOSS kläder.
Citera
2023-10-18, 06:51
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Och en pakistansk sosse-muslim som bor i Malmö skyndar till med sin damage control på Gula väggens fansida:

"Jag är malmöit, göteborgare, svensk, EU-medborgare, muslim, fotbollsfan och fredsförespråkare. Jag må vara född i Pakistan och behärska många språk men jag tänker på svenska och Sverige är mitt älskade land. ❤️
Jag tittade på Sverige-Belgien igår, men jag såg inte en fotbollsmatch. Det var en konstig oro i luften. Matchen avbröts när det stod klart att två svenska fotbollsälskare kallblodigt skjutits ihjäl inte långt från arenan. Mördaren valde ut sina offer för att de var svenskar och bar svenska tröjor. Jag tänker på och ber för offren och deras anhöriga. Jag hoppas att de skadade blir friska och kommer hem. Jag lider med alla som var på arenan igår och kände en fruktan som inte går att föreställa sig. Det som har hänt är en oerhörd tragedi! 😪
Även om det känns väldigt tungt, med allt som händer i vår närhet och på flera håll i världen, så kommer jag stå upp för våra gula och blåa färger. 🇸🇪
Igår, idag och imorgon! 💛⚽💙 "

Och så klart är det massor av svenska nyttiga idioter som trycker hjärta och gilla.

Snart i en lastbil på väg mot just din dotter. Eller kanske i en uber-taxi?

Pågår det förresten något krig i Pakistan? Borde Sverige kanske ta emot alla Pakistans drygt 230 miljoner invånare bara för att aahh, era stackars muslimer? Alla ska ha allt, alla utom svensken. I Sverige.

Nu går det faktiskt att invandra till Sverige från länder utanför EU, men det kräver mycket mer av invandraren såsom ordnat jobb, försäkringar, osv, osv. Det är därför det oftast kommer välutbildade den vägen och inte en massa inavlade getknullare som vet att leka "flykting" är enda sättet att ta sig hit.

De som arbetskraftsinvandrat - som jag antar den här Pakistaniern gjort - har oftast inga som helst problem att assimilera sig till den svenska kulturen och värderingarna vi lever efter.
Citera
2023-10-18, 06:58
Medlem
Verkar vara en utav de mördade.

Rip.

https://www.instagram.com/p/CygXLL9t02n/
Citera
2023-10-18, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackaborn

Rip.

Vila i frid, verkar va väldigt omtyckt.
Senast redigerad av rrodllzz 2023-10-18 kl. 07:13.
Citera
2023-10-18, 07:13
Medlem
Prokloss avatar
I veckotidningen Le point, en av Frankrikes största tidningar, skrivs det att:

”Koranbränningarna har pulveriserat Sveriges anseende i muslimvärlden”

I kölvattnet av den Radikalisering till höger som pågår i svenska samhället, ett genombrott för en främlingsfientlig högerradikalism som pumpar ut sin intolerans med gott självförtroende. Får vi ett allt mer polariserat samhälle där vi nu också får känna på konsekvenserna av detta.

Vi har också fått en sorts moralisk kollaps inom mer sansade borgerlighet som nu i bästa fall är tysta inför öppen rasism och allehanda dumheter, i värsta fall kopierar de den och låter likadant.

Framtiden ser definitivt mörk ut.

Som svenska utomlands måste man ligga lågt nummer.
Citera
2023-10-18, 07:27
Medlem
santos_devilles avatar
Är det månne Socialdemokraternas fel som kastade ut honom ur Sverige?
Citera
2023-10-18, 07:28
Medlem
En sak fattar jag inte. Hur kunde den muslimske mördaren leva ett till synes normalt liv med lägenhet, fru och barn, en förmodad inkomst m.m, trots att han blev nekad uppehållstillstånd i Belgien 2019 och alltså befann sig i landet illegalt. Har myndigheterna ingen koll alls?
Citera
2023-10-18, 07:35
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proklos
I veckotidningen Le point, en av Frankrikes största tidningar, skrivs det att:

”Koranbränningarna har pulveriserat Sveriges anseende i muslimvärlden”

I kölvattnet av den Radikalisering till höger som pågår i svenska samhället, ett genombrott för en främlingsfientlig högerradikalism som pumpar ut sin intolerans med gott självförtroende. Får vi ett allt mer polariserat samhälle där vi nu också får känna på konsekvenserna av detta.

Vi har också fått en sorts moralisk kollaps inom mer sansade borgerlighet som nu i bästa fall är tysta inför öppen rasism och allehanda dumheter, i värsta fall kopierar de den och låter likadant.

Framtiden ser definitivt mörk ut.

Som svenska utomlands måste man ligga lågt nummer.

Har alltid undrat vilken slags kackerlacka man måste vara för att skylla islamistiska terrordåd där de mördar oskyldiga och lemlästar, halshugger och våldtar kvinnor och barn på västvärlden och vårt samhälles "radikalisering". Du kommer väl aldrig att begripa det men det är ju precis sådana som du som faktiskt orsakat både terrorismen och radikaliseringen.
Citera
2023-10-18, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SjultM
Hvis Sverige ønsket oppmerksomhet ved å brenne Koranen? Ja, da får du oppmerksomhet.

Nu var det ju inte landet Sverige och svenskar som brände koraner.
De som brände koraner var invandrare, den ena med tveksamt uppehållstillstånd.

GM, nu avliden, var tidigare straffad för narkotikainnehav! En kriminell person alltså! Han hade även flera falska identiteter.
Vill en kriminell feg idiot få uppmärksamhet så begår han fega brott! Ingen vinst för muslimer m a o!
Citera
2023-10-18, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
En sak fattar jag inte. Hur kunde den muslimske mördaren leva ett till synes normalt liv med lägenhet, fru och barn, en förmodad inkomst m.m, trots att han blev nekad uppehållstillstånd i Belgien 2019 och alltså befann sig i landet illegalt. Har myndigheterna ingen koll alls?
Om frun hade arbete och bostad så är det väl inga problem. Sedan jobbade han säkert svart hos/med sina landsmän på något lager, städade eller diskade på någon restaurang för dagarvode. Precis som tusentals illegala i Sverige gör.
Citera
2023-10-18, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nackaborn

Rip.

Japp, verkar ha varit en reko kille.

Det är så sjukt egentligen. En vanlig hederlig svensk kille mördas på väg till en fotbollsmatch. Varför? Vad hade han gjort för ont egentligen?

Vila i frid 🙏
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in