2023-10-18, 02:21
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
De "kidnappar" både muslimska och svenska barn felaktigt, men såklart trist att terroristen sväljer allt med hull och hår. Muslim-anti-lvuarna är samma skrot och korn som soc-tanterna själva som feltolkar och överdriver i många utredningar så att många barn felaktigt omhändertas. Såklart att terroristen tror på sina nyhetsförmedlare och viss sanning finns det ju. Jag tror också att det har skett koranbränningar i Sverige. Det skulle kunna vara så att koranbränningarna är desinformation, men troligtvis har även de existerat. Men vad ville han ens uppnå med sitt dödande? Finns det ens någon som har hyllat honom?

Hans kompisar i IS lär väl hylla...
Citera
2023-10-18, 02:21
Medlem
KOMAeLMJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Vidrigt hur Expressen försöker få till ett snyft reportage med äcklets fru... Man måste ju vara riktigt korkad om man tror att hon inte visste att han hade IS kopplingar

Samma personer tycker inte kvinnorna som tänder på och suger av massmördare etc, är moraliskt förkastliga.
Citera
2023-10-18, 02:27
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Och så rättade jag det med dagens. Och det från 2016 är också rätt eftersom jag svarade en rassefitta som påstod att det inte fanns något alls.

Men snälla. Större delen av den muslimska världen tar inte avstånd och är tysta. Det är ganska uppenbart.
Citera
2023-10-18, 02:31
Bannlyst
Tror ni de som röstade för öppna gränser och hjärtan dvs sossarna eller Moderaterna eller egentligen alla partier förutom SD känner sig skyldiga nu? Det är ju liksom politiken som de röstat fram som gjort så att detta hände?

Vidriga as, speciellt Reinfeldt, den psykopaten känner väl knappast någon skuld dock.
Citera
2023-10-18, 02:45
Medlem
Erik Östs avatar
Reinfeldt såg gammal ,trött och sliten ut i Aktuellt.
I första anblicken kan man förhoppningsvis tro att han har dåligt samvete men skenet bedrar , han är och förblir en landsförrädare! En av DOM!
Citera
2023-10-18, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Hade säkert fortfarande bidrag trots att han inte var kvar i Sverige. Det är ju ganska vanligt.
Han var utvisad från Sverige och ute ur Sverige. Han lär inte ha fått nåt bidrag.
Citera
2023-10-18, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Men snälla. Större delen av den muslimska världen tar inte avstånd och är tysta. Det är ganska uppenbart.

Är det "uppenbart"?. Jag motbevisade här att ingen sa något. Det gjorde dom. Gå och sug mammas tutte igen.
Citera
2023-10-18, 02:56
Medlem
Erik Östs avatar
Citat:
Vidrigt hur Expressen försöker få till ett snyft reportage med äcklets fru... Man måste ju vara riktigt korkad om man tror att hon inte visste att han hade IS kopplingar

Nä jag tror hon är oskyldig och omedveten om allt!
Jag ger inte ett ruttet lingon för politiska islamska virrpannor men hon sökte skydd hos belgisk polis när hon insåg att det var sambon (ogifta) som var gärningsmannen , förmodligen för att hon först då förstod att de islamska grubblerierna förmodligen också kan utgöra ett hot mot både henne själv och barn.
Senast redigerad av Erik Öst 2023-10-18 kl. 03:00.
Citera
2023-10-18, 02:57
Medlem
Citat:

Vilken jävla sopa till man ändå.
Citera
2023-10-18, 02:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
De "kidnappar" både muslimska och svenska barn felaktigt, men såklart trist att terroristen sväljer allt med hull och hår. Muslim-anti-lvuarna är samma skrot och korn som soc-tanterna själva som feltolkar och överdriver i många utredningar så att många barn felaktigt omhändertas. Såklart att terroristen tror på sina nyhetsförmedlare och viss sanning finns det ju. Jag tror också att det har skett koranbränningar i Sverige. Det skulle kunna vara så att koranbränningarna är desinformation, men troligtvis har även de existerat. Men vad ville han ens uppnå med sitt dödande? Finns det ens någon som har hyllat honom?

Det finns för många misslyckade idioter som inte har ett syfte på jorden. Då vänder man sig till religion eller nazism om man är svagbegåvad.
Citera
2023-10-18, 03:06
Medlem
lindblomsgröns avatar
J+S - Coach
Patrick Lundström
Mobile ….

Tränare i FC STEFFISBURG.

Finns på fb om ni söker på namnet Patrick inte Patrik.
Senast redigerad av lindblomsgrön 2023-10-18 kl. 03:11.
Citera
2023-10-18, 03:10
Medlem
Trollmias avatar
Stackars Reinfeldt...

(det har säkert postats redan.... men vi kör det en gång till)
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=1174515

Citat:
Han får även frågan hur han reagerade på SD-ledamoten Jessica Stegrud inlägg på X där hon anklagade Reinfeldt för att ha eskorterats bort av polis.

– Jag fördes inte bort. Jag stod kvar och följde matchen 50 meter bort. Det är fel i fakta, säger han.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in