2023-10-17, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tandguld
2 DM är nog inte hennes ”cup of tea”.

Hon talar ju sig så varm om hårda pojk-snoppar.

Snarare 0.5dm kuk.
Citera
2023-10-17, 23:46
Medlem
exoticspices avatar

"Jag godkänner inte att du video mig"
"Vilken barn"?
"Jag träffar ingenting".
"Jag skriver på en kvinna".

Han kan inte prata svenska men skriver perfekt i chatten. Precis som Sara och Patrik också påpekar och han flinar tillbaka.
Citera
2023-10-17, 23:50
Medlem
139s avatar
När 294 säger till i gruppen att "det här kontot är falskt" så var det nån "D R" som omedelbart tänkte "dumpen? här inne? aiiight imma head out" och lämnade chatten.

Senaste gäddfångsten är typ den sort jag tycker är minst intressant btw. Hoppas på en ny i stil med 292 snart igen.
Citera
2023-10-17, 23:52
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Revolver-Harry
Det var längesedan jag pluggade redovisning nu så det har säkert ändrats. Hade för mig att Not kring löner i årsredovisningen skulle innehålla alla personalkostnader från 72xx-kontona som tex förmåner, ersättningsr, sociala avgifter etc.

Men då vet jag vad som gäller framgent, tack. Och kul för peddot att han hade så hög lön.

Ja, men även om det vore så kommer detta aldrig att framgå hos en privatpersons årsbruttoinkomst.
Citera
2023-10-17, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 139
När 294 säger till i gruppen att "det här kontot är falskt" så var det nån "D R" som omedelbart tänkte "dumpen? här inne? aiiight imma head out" och lämnade chatten.

Senaste gäddfångsten är typ den sort jag tycker är minst intressant btw. Hoppas på en ny i stil med 292 snart igen.

Gäsp gäsp gäsp på arabapan.. fram med mer vita höghöjdspedofiler med folkhemsliv.
Citera
2023-10-18, 00:10
Avstängd
Storanglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Ja det är nog så att Hongäddan #291 är Vulkanen.

Vad menar du med att "Ja det är nog så att Hongäddan #291 är Vulkanen"???
Det ÄR så.
Lyssnar du inte på Patriks och Saras podd? Där berättar Sara glatt att det är #291 som är vulkanen. De hade hoppats att fiska upp henne mycket tidigare men så försvann hon bara i flera månader innan hon dök upp nu igen.
Citera
2023-10-18, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Ja, men även om det vore så kommer detta aldrig att framgå hos en privatpersons årsbruttoinkomst.

Nej korrekt, har som sagt bara sett vad bolaget redovisade som lön till styrelse och VD.
Citera
2023-10-18, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

"Vilken barn"?
"Jag träffar ingenting".

Han kan inte prata svenska men skriver perfekt i chatten. Precis som Sara och Patrik också påpekar och han flinar tillbaka.

Skulle inte säga att han skriver perfekt svenska i chatten. Då har dem inte haft och göra med någon arab talande. Han skriver precis som så och pratar svenska på samma sätt
Citera
2023-10-18, 00:19
Medlem
kukflashs avatar
Varför är gäddan 291 bortplockad? Är det pga att hon är en kvinna?
Citera
2023-10-18, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Jag hade velat doppa i den kvinnan iaf. Rätt het, kåt som satan, och hade vart en upplevelse att få kuken sugen blå.

Men min ålder hade troligtvis gjort henne besviken.

Har man sett hennes fittpic? hon ser inte ens ut som samma människa på hennes profil som på bilden i chatten?
Citera
2023-10-18, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice

"Vilken barn"?
"Jag träffar ingenting".

Han skriver helt värdelös svenska i chatten. "Jag ska komma slicka din fitta mycket tid". Sedan har han väl autocorrect så att orden stavas rätt, men grammatiken och ordvalen är precis lika kass som vid konfrontationen.
Citera
2023-10-18, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139

Senaste gäddan verkar ju inte ens veta vad Dumpen är, han förstod nog inte konsekvenserna när Sara och Patrik dök upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in