2023-10-17, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Ja dryg jävel denna.

https://dumpen.se/2023/10/17/vallingbyvreden-napp-294/

Japp. MENA-personer brukar ha en konfrontativ attityd. Detta borde Sara och Patrik vara lite mer förberedda på så att de inte blir defensiva vid sina konfrontationer.

WT- peddos är säkert enklare att ”hantera” vid konfrontation. Detta då pedofili är belagt med stort stigma i större delen av väst-världen.

Till skillnad från MENA-världen. Tänk att den svenska myndigheten Socialstyrelsen gav ut en informationsskrift - och detta är inte länge sedan - med titeln ”Information till dig som är gift med ett barn” https://www.svt.se/nyheter/inrikes/socialstyrelsens-broschyr-om-barnaktenskap-sagas

Den riktade inte sig mot nyinflyttade finnar.
Citera
2023-10-17, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Ok? Men hur fan hänger det ihop? P&S är ju på plats och där är en gädda. Menar du att det skulle vara fejk? Kanske jag som är trög, men hur hänger det ihop?

Men sök typ svin_112 eller svin 112 pp facebook så ser du lite inlägg i ämnet
Citera
2023-10-17, 23:13
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Visa kort
Vaddå jag skriva på programmet
sluta filma
vuxen kvinna över 14 jag skriva på programmet

Vilket jävla stolpskott.
Hade det inte varit för att han var ute på jakt och skulle våldta en ung flicka så hade man kunnat ta Hamassnubben #294 för en ny Stå upp artist.
Citera
2023-10-17, 23:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
Visa kort
Vaddå jag skriva på programmet
sluta filma
vuxen kvinna över 14 jag skriva på programmet

Vilket jävla stolpskott.
Hade det inte varit för att han var ute på jakt och skulle våldta en ung flicka så hade man kunnat ta honom för en ny Stå upp artist.

Jävla MENAmongo.
Jävla skitäckligtblött ollon som profilbild, grinar ut i peddogruppen om dumpen.

Man borde förnedrat honom mer vid konfrontationen, tagit upp hans bögiga rövknullställning man ser stillbild av i chatten.
Citera
2023-10-17, 23:16
Medlem
padrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swenne1
Ja dryg jävel denna.

https://dumpen.se/2023/10/17/vallingbyvreden-napp-294/

Dumpen-Turken! 😀🙌
Citera
2023-10-17, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
En irriterande MENA-gädda som spelar dummare än han är. Gissar på social fallhöjd noll.

”Vi kommer kontakta din arbetsgivare.. om du har en sån”
Han står och småler hela tiden.
Citera
2023-10-17, 23:24
Medlem
mr.demons avatar
All heder åt araben (?) att han bara inte böjer sig fram och tar den. Spottar på han, men respekterar att han står på sig och verkar vara helt orädd.

Ful är han också.
Citera
2023-10-17, 23:35
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackdollkiller
Frågat innan, men fick ingen respons. Någon som vet vad svin_112 är för sida/ägare på insta? Dem sitter ju på andra filmer som inte är på dumpenhemsidan🤷🏼‍♂️? Nåt jävla psykfall från Borgafjäll, nån sjuk avkomma från Kalmar som kör gatlopp från nån affär? Nån som vet vad det är för sida?
Ser bara dumpenklipp på kontot. Snubben från borgarfjäll är ju robinsongäddan och snubben som löper på ikea kalmar är pappagäddan(pappa master är hemma nu).
Citera
2023-10-17, 23:37
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Gäsp. Beter sig som vilken skitig apa som helst.. ingen fallhöjd. Hans enda samlag består av våldtäkter.

Fallhöjd och fallhöjd, tänk när hans get ser klippet och inser att han försökte vara otrogen...
Citera
2023-10-17, 23:40
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Fallhöjd och fallhöjd, tänk när hans get ser klippet och inser att han försökte vara otrogen...

#294 Gäddans imam kommer säkert fråga vilken site han får kontakt med unga flickor på.
Citera
2023-10-17, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Nej, det gjorde du inte.

Dessutom så redovisas det inte som så på aktiebolag. Styrelse och VD-arvode redovisas separat. Utan avgifter.

Det är tack vare sådana som dig som gör att svensken får böja sig framåt och ta den där bak.

Han får alltså 80000 på kontot. Medan arbetsgivaren betalar runt 186000 totalt för att ha honom anställd.

Gratis sjukvård och sådant var det, ja.

Det var längesedan jag pluggade redovisning nu så det har säkert ändrats. Hade för mig att Not kring löner i årsredovisningen skulle innehålla alla personalkostnader från 72xx-kontona som tex förmåner, ersättningsr, sociala avgifter etc.

Men då vet jag vad som gäller framgent, tack. Och kul för peddot att han hade så hög lön.
Citera
2023-10-17, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Oj! Typ 20 år över hennes smak..
Hur många DM kuk skulle du kunna bistå henne med? (För att referera till bajshenke som beskriver sin toalettkuk i dm)

2 DM är nog inte hennes ”cup of tea”.

Hon talar ju sig så varm om hårda pojk-snoppar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in