2023-10-17, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Jävla röra.

Min teori: Uberföraren körde tre svenskar till en plats där mördaren väntade. Han har orange väst, så uberföraren ska se honom i mörkret.
När mördaren ser att de tre passagerarna har minst en svensk flagga, börjar han skjuta för att mörda. Så två mördade svenska fotbollsfans på väg till matchen. Den tredje, kan bara hoppas personen klarar sig, så bra som det går.
Har inte sett någon video, endast stillbilder.

Var är uberföraren, på sjukhus?

Låter möjligt. Reflexjackan är annars sjukt ostrategisk.

Var det före eller efter morden som han satt på gatan och laddade om sitt vapen?
Citera
2023-10-17, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Finns det någon europeisk storstad där det inte är så nuförtiden?

Och vad finns då på den andra sidan av gatan? Jo, där finns muslimer och afrikaner. Personer som inte har något i Europa att göra. Som hatar Europa men vill ha bidrag och mobiltelefoner och infrastruktur och otrogna att råna, våldta, misshandla, terrormörda.

Bryssel är enda värst demografiskt av alla va. 16% fransktalande belgare, 5% flamländsktalande belgare och 79% utlänningar. Av de under 18år så är 48% av afrikansk härkomst
Citera
2023-10-17, 23:04
Medlem
PutteStruls avatar
Engelska mussar buade och avbröt tysta minuten för svenskarna. Det kommer bli tufft att leva som "smutsig kaffir" i europa framgent, det märks redan nu.
https://www.expressen.se/sport/fotboll/avbrot-tyst-minut-for-svenska-fansen-burop-pa-wembley-/
Citera
2023-10-17, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
I orange väst har jag sett mannen. Hur kunde han hålla sig undan hela natten? Gömde han sig på caféet i timmar?
Verkar som belgisk polis inte är Europas bästa? Möjligt han sköt uberföraren av misstag?

Belgisk polis är nog en av de sämsta i Europa vilket är intressant då de huserar EU parlamentet i Bryssel. En inkompetent regering genom årtionden som vägrat ta tag i jihadistproblemet som är brutalt i Belgien samtidigt som polisen har massa interna stridigheter, talar olika språk.

Ett skämt är det. Skulle aldrig sätta min fot i det skitlandet.
Citera
2023-10-17, 23:06
Avslutad
Någon som vet varför de var ute på stan istället för inne på matchen? Var de påväg till matchen?
Citera
2023-10-17, 23:07
Medlem
[quote=oz007|86105107]
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Ingen som känner att dom har deklarerat krig mot Sverige? Hur många svenskar får dö.

Det var så här det började i Tyskland för judarna.sakta tog dom en och en sen blev det tio sen hundra.[/QUOTE

Jo men visst, he e bare & bunt ihop dem, oh slå ihjäl dem.
Hehe.

Det är svenskar som blivit judarna...
Citera
2023-10-17, 23:07
Avstängd
Vet att många här på FB klagar på kvinnliga poliser, men enligt koranen så åker en muslim (och hans släktanhang) raka vägen till helvetet om de dödas av en kvinna i strid.

Fast då får ju de kvinnliga poliserna sluta skjuta ihjäl downiesar och sluta BLM-knäa, och i stället använda sina skjutvapen till vad de är till för: att oskadliggöra grova brottslingar och terrorister.
Citera
2023-10-17, 23:09
Medlem
Ändå jävligt märkligt att myndigheterna idag gemensamt försökte mörka vad han var dömd för i Sverige år 2012.

Det finns nog en hund begraven här trots allt.

Genom att söka på domar på personer födda 1978-09-01 tog det mig två minuter att hitta domen i en rättsdatabas där han kastat om bokstäverna i sitt namn. Hade också förfalskat pass då 2012, ej skriven i Sverige, dömdes också till utvisning. Kan det varit så att Migrationsverket glömde av att utvisa honom eller satt han aldrig i fängelse alls i Sverige trots att han dömdes till 2 år och 2 mån i buren.
Citera
2023-10-17, 23:12
Medlem
Vet ej om detta hör till ämnet, men fick precis upp en tweet på X från en person (som jag vet vem det är men som jag ej följer) där personen i fråga skrev RIP angående en kille vid namn T*ny.
* = o

Vill ej länka den om det inte skulle ha med det här att göra.
Men personen har en del drag som påminner om personen i gallerian.
Dessutom skulle åldern stämma då jag hela tiden varit helt inne på att personen i gallerian är i 60-årsåldern då man tydligt ser detta på personens händer, hår etc.

Ber om ursäkt ifall detta inte har med ämnet att göra.
Ni är ju dessutom duktiga detektiver så tror ni kan hitta tweeten utan att jag länkar.
OM den nu inte redan är länkad i tråden.
Citera
2023-10-17, 23:12
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Vet att många här på FB klagar på kvinnliga poliser, men enligt koranen så åker en muslim (och hans släktanhang) raka vägen till helvetet om de dödas av en kvinna i strid.

Fast då får ju de kvinnliga poliserna sluta skjuta ihjäl downiesar och sluta BLM-knäa, och i stället använda sina skjutvapen till vad de är till för: att oskadliggöra grova brottslingar och terrorister.
Kommer aldrig hända. När sköt svensk polis en gängkriminell sist till ex.? De är ju i regel mussar så då är de automatiskt fridlysta...
Nä, det är bara att inse, vi är körda. Vi är helkörda, ingen kommer rädda oss. Vi är för dumsnälla för vårt eget bästa, svensken kommer gå under, det är bara en tidsfråga.
Citera
2023-10-17, 23:13
Medlem
Don-Karleones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Alla muslimer håller inte ens ihop. vad fan dillar du om?

Imamer uttrycker avsky men det skiter du väl i?

Har jag sagt att de håller ihop? Det jag menar är att det inte finns någon sammanhållning, ingenting som förenar vårat folk. Självklart finns det (flertalet) avstickare men jag talar i runda slängar här. Tror du segregationen uppstått från ingenting eller? Folket VILL dela upp sig, det gäller båda parter. Muslimer bryr sig mycket mer om sina jämlikar än vad de gör om oss. Vi kallas ju inte för kafir utan anledning? Och jag är fullt medveten om att det finns svenskar som bryr sig mer om etniska svenska liv än muslimers. Men många fler muslimer har detta tänk, och läser man deras hadither och heliga bok så förstår man varför.
Citera
2023-10-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BattlestarValhalla
Belgisk polis är nog en av de sämsta i Europa vilket är intressant då de huserar EU parlamentet i Bryssel. En inkompetent regering genom årtionden som vägrat ta tag i jihadistproblemet som är brutalt i Belgien samtidigt som polisen har massa interna stridigheter, talar olika språk.

Ett skämt är det. Skulle aldrig sätta min fot i det skitlandet.

Har det intrycket också. Hur kan det belgiska folket acceptera det?
Franska polisorganisationer med olika namn, kommer inte ihåg namnen, men ska hålla världsklass. Om det stämmer vet jag inte.
Belgien är märkligt, där EU-parlamentet finns. Tror inte dom bryr sig. Lägg ner EU tack om Belgisk polis är så jävla kassa.

Han hade funnits i Bryssel utvisad i 4 år. Verkar inte läggas resurser på det i Belgien?
Senast redigerad av King Devil 2023-10-17 kl. 23:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in