2023-10-17, 22:53
Medlem
Jävla röra.

Min teori: Uberföraren körde tre svenskar till en plats där mördaren väntade. Han har orange väst, så uberföraren ska se honom i mörkret.
När mördaren ser att de tre passagerarna har minst en svensk flagga, börjar han skjuta.
Så två mördade svenska fotbollsfans på väg till matchen. Den tredje?

Var är uberföraren, på sjukhus?
Senast redigerad av King Devil 2023-10-17 kl. 23:01.
Citera
2023-10-17, 22:54
Avstängd
ISlam.

Så enkelt är det.

Undras ifall Facebook kommer att fyllas med profilbilder med svenska flaggor nu?
Citera
2023-10-17, 22:54
Medlem
Kungsgardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Står det någonstans något mer om uberföraren? Hur klarade han sig? Vart är han ifrån?

Det kommer motstridiga uppgifter om honom. Ikväll dementeras det att föraren var en av de skadade.

Citat:
Saisi de l’affaire survenue hier, le parquet fédéral belge avait fait état en fin de soirée*d’un bilan de deux Suédois morts*et un blessé – un troisième*ressortissant suédois, et non pas un chauffeur de taxi, contrairement à ce qui avait été précédemment annoncé —*dont le pronostic vital n’est pas engagé, a-t-il précisé.

https://www.rtbf.be/article/attentat-a-bruxelles-ce-quon-sait-actuellement-des-victimes-suedoises-11273512
Citera
2023-10-17, 22:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JohannesSnajdare
Skitsnack! Visa på EN ENDA imam som aktivt gått ut och fördömt det inträffade och tagit helt avstånd från terroraktioner utförda av IS-krigare och andra jihadister!

Nä just det!

Islam är en j-vligt farlig religion, alla dess utövare befinner sig på en skala över "hur mycket jihad" de vill bedriva mot oss och hur långt de är beredda att gå, men alla muslimer sympatiserar innerst inne i hjärtat med de här satans terroristerna.

Fredens religion my ass!

Hur många präster gick ut och fördömde Breiviks massaker på Utöya? Jag minns inte riktigt 🤣
Citera
2023-10-17, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SskEwAq
Kan någon lägga ut den igen? För länken funkar inte

https://twitter.com/HumanDilemma_/status/1714019601376325946?t=UJvx6K560HSaTxoDtDatOw&s=19
Citera
2023-10-17, 22:57
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenitoPolymem
Hur många präster gick ut och fördömde Breiviks massaker på Utöya? Jag minns inte riktigt 🤣

Dödade Breivik i Jesu Kristi namn? Det har jag missat.
Citera
2023-10-17, 22:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Nja, Bryssel är lite speciellt på det sättet att det kan räcka med att gå över en gata för att plötsligt hamna i en no-go-zone.

Finns det någon europeisk storstad där det inte är så nuförtiden?

Och vad finns då på den andra sidan av gatan? Jo, där finns muslimer och afrikaner. Personer som inte har något i Europa att göra. Som hatar Europa men vill ha bidrag och mobiltelefoner och infrastruktur och otrogna att råna, våldta, misshandla, terrormörda.
Citera
2023-10-17, 22:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Sverige är ett av det mest sekulära nationerna i världen. Mitt land Finland är mycket mindre sekulära. Nu är det faktiskt dags att döda islamister. Jag ställer upp. Behöver dock automatvapen. Vi hörs
Ok men svenskar vill ej ha ngn finsk knivalkis springandes på stan med automatvapen för o avrätta de han tror e terrorister. Tuffe Uffe som ger polis o säkerhetstjänst befogenheter räcker. Tack ändå. Åk hem.

FB verkar helt ha gett upp modereringen här, loggar ut.
Citera
2023-10-17, 22:58
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:

Men din bibel Bonnier skrev om hemska vita i årtionden efter den händelsen, dvs din religion tog avstånd
Citera
2023-10-17, 22:59
Medlem
Citat:
Breivik dödade inte någon i Jesus namn. Om allt du kan komma med är halmgubbar så kan du lika gärna hålla käften.
Citera
2023-10-17, 22:59
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahilda
Ok men svenskar vill ej ha ngn finsk knivalkis springandes på stan med automatvapen för o avrätta de han tror e terrorister. Tuffe Uffe som ger polis o säkerhetstjänst befogenheter räcker. Tack ändå. Åk hem.

FB verkar helt ha gett upp modereringen här, loggar ut.

Är man en "finsk knivalkis" om man springer runt med "automatvapen"?
Citera
2023-10-17, 23:00
Medlem
Siohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Snackas om en P*ntus H*lm från *skarshamn.

*=o
Finns på Facebook.

Vet ej om det stämmer men skulle kunna vara han som blev avrättad inomhus.

Tror inte det stämmer. P.H är kralligare och verkar vara bra mkt yngre än personen vid banken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in