2023-10-17, 22:17
Medlem
Polis2010s avatar
Sverige är ett av det mest sekulära nationerna i världen. Mitt land Finland är mycket mindre sekulära. Nu är det faktiskt dags att döda islamister. Jag ställer upp. Behöver dock automatvapen. Vi hörs
Citera
2023-10-17, 22:18
Medlem
I orange väst har jag sett mannen. Hur kunde han hålla sig undan hela natten? Gömde han sig på caféet i timmar?
Verkar som belgisk polis inte är Europas bästa? Möjligt han sköt uberföraren av misstag?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Det konstiga är att de låg 2 st stendöda i hyrbilen/taxin en i sätet och en på mage på golvet såg det ut som?

Sedan har vi han i banken med halva huvudet bortblåst.

Det är 3 omkomna inte 2?

Därför jag tänker att den ena i taxin hade puls. Men låg stilla så kanske svag puls. Han är den enda jag inte vet vart skottet träffat. Han med gula hoodie, som polisen gör HLR på, ser ut att vara träffad i huvudet.
Citera
Medlem
Don-Karleones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
Frågan är
När skall Muslimska samfund och föreningar i Sverige ta avstånd och fördöma dessa dåd?
Tystnaden är total 1miljon muslimer i Sverige som är medbrottslingar

Eller de firar tyst hemma att de orena dödas

Kommer aldrig att hända. De bryr sig inte ett skit om oss, finns ingen sammanhållning alls.
Citera
2023-10-17, 22:19
Medlem
CarlXVIGustavs avatar
Media har gått ut med att det var 2 svenska män runt 60-70 års åldern, men personen som fick halva huvudet bortskjutet han är då inga 70 år den killen.
Känns som han var svensk med tanke på gula tröjan och kepsen i bakfickan.

Finns det fler svenska offer som dom mörkar?
Citera
2023-10-17, 22:20
Medlem
Snapcounts avatar
IS hevdar dei står bak angrepet i Brussel IS hevdar dei står bak angrepet i Brussel der to svenskar blei drepne. Det opplyser gruppa på Telegram, skriv nyheitsbyrået Reuters.

https://www.nrk.no/nyheter/belgia-1.12153598

Tänka sig att IS även skall ta cred för detta..
Citera
2023-10-17, 22:21
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlXVIGustav
Media har gått ut med att det var 2 svenska män runt 60-70 års åldern, men personen som fick halva huvudet bortskjutet han är då inga 70 år den killen. Känns som han var svensk med tanke på gula tröjan och kepsen i bakfickan. Finns det fler svenska offer som dom mörkar?

Låter långsökt att de skulle mörka det. Han kanske var 60?
Citera
2023-10-17, 22:21
Medlem
Citat:
Media har gått ut med att det var 2 svenska män runt 60-70 års åldern, men personen som fick halva huvudet bortskjutet han är då inga 70 år den killen.

Tror inte det. Kollar man gula väggens instagram har många av de äldre männen på resan samma stil som han inifrån banken.
Citera
2023-10-17, 22:22
Medlem
Citat:

Ja. hm också sett en bild, jag inte vill se igen. Blond korthårig. Då är det 3 mördade svenskar?
Citera
2023-10-17, 22:23
Medlem
[quote=Naturen2021|86104802]Ingen som känner att dom har deklarerat krig mot Sverige? Hur många svenskar får dö.

Det var så här det började i Tyskland för judarna.sakta tog dom en och en sen blev det tio sen hundra.[/QUOTE

Jo men visst, he e bare & bunt ihop dem, oh slå ihjäl dem.
Hehe.
Citera
2023-10-17, 22:24
Avslutad
Ja men då börjar det klarna. Kanske någon prenumerant på Lexbase som vill göra fb en tjänst.

Här ligger han vad är detta för en filur?.

Laswad Abdesslem 45 år
Citera
2023-10-17, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Och en pakistansk sosse-muslim som bor i Malmö skyndar till med sin damage control på Gula väggens fansida:

"Jag är malmöit, göteborgare, svensk, EU-medborgare, muslim, fotbollsfan och fredsförespråkare. Jag må vara född i Pakistan och behärska många språk men jag tänker på svenska och Sverige är mitt älskade land. ❤️
Jag tittade på Sverige-Belgien igår, men jag såg inte en fotbollsmatch. Det var en konstig oro i luften. Matchen avbröts när det stod klart att två svenska fotbollsälskare kallblodigt skjutits ihjäl inte långt från arenan. Mördaren valde ut sina offer för att de var svenskar och bar svenska tröjor. Jag tänker på och ber för offren och deras anhöriga. Jag hoppas att de skadade blir friska och kommer hem. Jag lider med alla som var på arenan igår och kände en fruktan som inte går att föreställa sig. Det som har hänt är en oerhörd tragedi! 😪
Även om det känns väldigt tungt, med allt som händer i vår närhet och på flera håll i världen, så kommer jag stå upp för våra gula och blåa färger. 🇸🇪
Igår, idag och imorgon! 💛⚽💙 "

Och så klart är det massor av svenska nyttiga idioter som trycker hjärta och gilla.

Snart i en lastbil på väg mot just din dotter. Eller kanske i en uber-taxi?

Pågår det förresten något krig i Pakistan? Borde Sverige kanske ta emot alla Pakistans drygt 230 miljoner invånare bara för att aahh, era stackars muslimer? Alla ska ha allt, alla utom svensken. I Sverige.

Vilken fansida hittar du det här på?

Jag träffade en pakistanier häromdagen.
Välutbildad med fint jobb inom automotive. Helt klart en tillgång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in