2023-10-17, 22:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ripnetto
https://www.lexbase.se/doc/download/32f0026a1be74f5bb33a055565283f58a409ad949838ad1f2a 860dd432dba141?

Vet ej om detta funkar elr om man måste ha inlogg, säg till annars så får jag köra anonfiles elr liknande
Nope. Felmeddelande Länken är felaktig.
Citera
2023-10-17, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Verkar vara känsligt omständighet, då rör det sig troligast om relationer,´´´´
han har begått brott mot någon närstående, kanske haft en kvinna här i Sverige, eller stalkat någon?
Han följt Falupolisens uppdateringar,vilket tyder på att han haft koppling dit.
El att han begått ngt brott där, och haft kontakt med polisen i Falun.

Citat:
I september 2012 greps Abdesalem Lassoued tillsammans med två andra personer i Malmö. Polisen misstänkte att de sysslade med narkotikaaffärer. Efter att ha inlett en förundersökning kunde de konstatera att misstankarna stämde.

Han dömdes senare samma år för grovt narkotikabrott, för att ha innehaft 100 gram kokain. Polisen beslagtog också 38 000 kronor i kontanter. Straffet blev två år och två månaders fängelse samt utvisning i tio år. I domen är hans namn stavat på ett annat sätt än i hans belgiska identitetshandlingar, med födelsedatumet är det samma.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/abdesalem-lassoued-domdes-for-grovt-narkotikabrott-i-sverige
Citera
2023-10-17, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Nope. Felmeddelande Länken är felaktig.

Ok fixar snart
Citera
2023-10-17, 22:41
Medlem
JohannesSnajdares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Alla muslimer håller inte ens ihop. vad fan dillar du om?

Imamer uttrycker avsky men det skiter du väl i?

Skitsnack! Visa på EN ENDA imam som aktivt gått ut och fördömt det inträffade och tagit helt avstånd från terroraktioner utförda av IS-krigare och andra jihadister!

Nä just det!

Islam är en j-vligt farlig religion, alla dess utövare befinner sig på en skala över "hur mycket jihad" de vill bedriva mot oss och hur långt de är beredda att gå, men alla muslimer sympatiserar innerst inne i hjärtat med de här satans terroristerna.

Fredens religion my ass!
Citera
2023-10-17, 22:41
Medlem
Märkligt att de nu uppmanar att inte bära kläder eller annat som utmärker en som svensk. Alla ska väl istället vara svenskar nu. Likt när alla skulle vara fransmän eller ukrainare. Tycker det är dålig logik och speciellt svenskar ska knäbedja inför övermakten. Men visst, dra ner byxorna och ställ er på alla fyra. Jag kör ivf med svensk flagga på min mc, både innan och efter.
Citera
2023-10-17, 22:42
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petunia78
Står det någonstans något mer om uberföraren? Hur klarade han sig? Vart är han ifrån?

Kanske är han man ser springa från taxin i motsatt riktning som svennen som blev skjuten i byggnaden i videon på skjutningen?
Citera
2023-10-17, 22:43
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Möjligt han sköt uberföraren av misstag?

Uberföraren hade ju kört smutsiga svenskar. Alltså kunde inte uberföraren anses vara med på islams sida i kriget. Och är man inte för islamism så är man mot islamism. Uberföraren borde givetvis ha vägrat de otrogna att åka med, eller ännu hellre halshuggit svenskarna själv.

Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
I orange väst har jag sett mannen

Kanske var det därför han hade den färgglada västen, för att han ville polisen skulle hitta honom och skjuta honom, för han var själv nersmutsad med äcklig svenskhet.

Eller så var det bara den uniform han råkade ha i sin vardag, i sin yrkeskarriär i något kommunalt finansierat skräpplockarprogram för att främja integrationen.
Citera
2023-10-17, 22:43
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alxman
En 60 åring och en 70 åring är döda. En 70 åring på sjukhus med livshotande skador.

60 och 70-årsåldern är inte nödvändigtvis detsamma som 60 och 70 år.
Citera
2023-10-17, 22:44
Medlem
Don-Karleones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VarmaVindar
Och en pakistansk sosse-muslim som bor i Malmö skyndar till med sin damage control på Gula väggens fansida:

"Jag är malmöit, göteborgare, svensk, EU-medborgare, muslim, fotbollsfan och fredsförespråkare. Jag må vara född i Pakistan och behärska många språk men jag tänker på svenska och Sverige är mitt älskade land. ❤️
Jag tittade på Sverige-Belgien igår, men jag såg inte en fotbollsmatch. Det var en konstig oro i luften. Matchen avbröts när det stod klart att två svenska fotbollsälskare kallblodigt skjutits ihjäl inte långt från arenan. Mördaren valde ut sina offer för att de var svenskar och bar svenska tröjor. Jag tänker på och ber för offren och deras anhöriga. Jag hoppas att de skadade blir friska och kommer hem. Jag lider med alla som var på arenan igår och kände en fruktan som inte går att föreställa sig. Det som har hänt är en oerhörd tragedi! 😪
Även om det känns väldigt tungt, med allt som händer i vår närhet och på flera håll i världen, så kommer jag stå upp för våra gula och blåa färger. 🇸🇪
Igår, idag och imorgon! 💛⚽💙 "

Och så klart är det massor av svenska nyttiga idioter som trycker hjärta och gilla.

Snart i en lastbil på väg mot just din dotter. Eller kanske i en uber-taxi?

Pågår det förresten något krig i Pakistan? Borde Sverige kanske ta emot alla Pakistans drygt 230 miljoner invånare bara för att aahh, era stackars muslimer? Alla ska ha allt, alla utom svensken. I Sverige.

Det kommer att fortsätta så här tills varenda svensk ligger under jorden

Terrordåden verkar inte bita på svensken, jihadisterna hade nog inte räknat med att Svenne Banan kan lösa alla sina problem med styrkekramar och antirasistiska inlägg på X och instagram

Svenne Banan kommer ju fortsätta säga sina floskler om att Sverige aldrig varit tryggare och att de flesta muslimer fördömer terrordåden (har jag aldrig sett en muslim göra för övrigt, ovanstående exkluderat). För det är ju i själva verket laddtorskarna och nationalisterna som har orsakat allt detta. Begriper ni inte det?? SLUTA knarka för i helvete
Citera
2023-10-17, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Alla muslimer håller inte ens ihop. vad fan dillar du om?

Imamer uttrycker avsky men det skiter du väl i?
Spel för gallerierna - när reportern vänder sig mot kameran, vänder sig imamen till sin församling och hyllar terrordådet, men då på arabiska. Och den korkade jävla journalisten fortsätta mala på om att imamen fördömer dådet inför sin församling. Så går det när ett land inte längre har ett gemensamt språk - det går att ljuga om precis allt för de som ska granska är så jävla usla på alla sätt och vis.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Mer info om kolatorsk till terrorist.

https://www.expressen.se/nyheter/utpekade-terroristens-tid-i-sverige-domd-till-fangelse-for-knarkbrott/

Vet inte vart jag fått det ifrån men tror att han var människosmugglare..
Citera
Medlem
Berra76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Vad gjorde svenska supportrar i Molenbeek?
Det är en no-go-zone i Bryssel.
”The population has been described as "mainly Muslim" in the media;[69] however, actual figures are estimated to range between 25% and 40%.

De satt i en taxi på väg till matchen. De intervjuade en annan fotbollssupporter på väg till matchen som såg händelseförloppet från sin buss fylld med svennar. De körde förbi precis när skjutningen skedde och han hade sett GM komma på sin moppe och skjuta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in