2023-10-17, 15:43
Medlem
David Schwarz någon?

Mångkulturella samhällen var aldrig menade att fungera ändå, om dom kunde det.
Vilket är omöjligt
Citera
2023-10-17, 16:27
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Du är retarderad. Jo det finns många judar i Sverige som är ansvariga för massinvandringen, stöttat den.

Först och främst. Hur många judar är många judar?

Och för det andra, hur mycket makt har dom att faktiskt utföra det som sagts av Ekeroth och andra nazister?

Nej, I call bullshit och beskyller de som ska beskyllas. Våra äckliga pedofilpolitiker som sålt landet. Reindfeldt, Palme, Carl Bildt och hans fru med flera. Inkludera även MP, V, Fi och andra vänsterblivna. Och glöm inte de tiotusentals muslimerna som infiltrerat politiken i landet.

Nästan hälften av partierna har eller har haft muslimska partiledare. Go figure.
Citera
2023-10-17, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Den gravt utvecklingsstörda dvärgen Kent Ekeroth som för övrigt har en brorsa som också är en gravt utvecklingsstörd dvärg, har fel.

Det finns inga Judar i Sverige som valt att bli utsatta för rasism.
Han har ju rätt så till vida att man inte BÅDE kan förespråka invandring från vissa delar av jordklotet OCH förvänta sig ett land utan antisemitism. Antingen har men väldigt hårt reglerade invandringspolitik - eller så blir utfallet som Sverige. Det vill säga ett MENA i miniatyr.
Det är skit samma om man anser att invandringen ska ske av humanitära skäl - man kunde ändå enkelt räkna ut hur utfallet skulle bli.
Citera
2023-10-17, 17:08
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Som om det inte räcker med att det finns muslimska extremister som kan triggas av någonting de läser på nätet.
Ekeroths skriverier riskerar nu även att trigga figurer på andra kanten.
Personer som liknar Anton Lundin Petterson eller Peter Mangs.

Nu är det Aftonbladet, DN med Expressen som triggar igång personer som Anton Lundin, Mangs och Breivik. Vi ska vara korrekt.

Sen bryr jag mig inte om Ekeroth
Citera
2023-10-17, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Judarna har trots varningar varit stor del i att skapa den antisemitiska utvecklingen i Sverige genom att förespråka öppna gränser och mångkultur. Det skriver Kent Ekeroth (SD) i en ledare på sin nyhetssajt Samnytt.
https://samnytt.se/ekeroth-judiska-samfundet-lyssnade-inte-pa-varningarna
Vad säger ni om Ekeroths uttalande om judar? Finns inget som pekar på ändring, bara ytterst fåtal som ändrat sig.

Vilket skitsnack. Jag är judinna och har inte hört någon av judisk härkomst förespråka massinvandring. Känner ingen som är intresserad av massivandring, heller ingen som diskuterat detta eller integration i positiva ordalag.

Nej, vi vill inte ha människor från Mellanöstern här som trakasserar judar.

Luktar inte uttalandet lite illa, Ekeroth har väl själv judiska rötter?
Citera
2023-10-17, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Vilket skitsnack. Jag är judinna och har inte hört någon av judisk härkomst förespråka massinvandring. Känner ingen som är intresserad av massivandring, heller ingen som diskuterat detta eller integration i positiva ordalag.

Nej, vi vill inte ha människor från Mellanöstern här som trakasserar judar.

Luktar inte uttalandet lite illa, Ekeroth har väl själv judiska rötter?

Hur kommer det sig att alla judiska lobbygrupper i sverige förespråkar mångkultur, hbtq etc samtidigt som israel befrias att kritiseras trots att de har noll nivå av icke-judisk invandring, samma visa i USA, 70% judar är vänster och positiva till massinvandring där, situationen är lika i alla vita länder det finns en judisk diaspora.
Citera
2023-10-17, 18:10
Medlem
Dom ockuperar ju själva ett helt land som dom massinvandrat in i så då är det ju inte konstigt att dom förespråkar för massinvandring.
Citera
2023-10-17, 18:22
Medlem
Melker9889s avatar
Vad jag inte förstår är hur de skulle dra nytta av att flöda judehatande muslimer till Europa? Jag har så jävla svårt att se logiken i det hela. Jag känner såklart till kräk som Barbara spectre men ändå?
Citera
2023-10-17, 18:23
Medlem
UngCynikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melker9889
Vad jag inte förstår är hur de skulle dra nytta av att flöda judehatande muslimer till Europa? Jag har så jävla svårt att se logiken i det hela. Jag känner såklart till kräk som Barbara spectre men ändå?
För att de har ett religiöst hat gentemot européer och vill se oss förintas.
Citera
2023-10-17, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brainlet
Hur kommer det sig att alla judiska lobbygrupper i sverige förespråkar mångkultur, hbtq etc samtidigt som israel befrias att kritiseras trots att de har noll nivå av icke-judisk invandring, samma visa i USA, 70% judar är vänster och positiva till massinvandring där, situationen är lika i alla vita länder det finns en judisk diaspora.

Vilka lobbygrupper är det? Inget jag hört eller läst om. Judar ia allmänhet blandar sig inte i den politiska dialogen, vi sköter oss själva. Utom om vi känner oss hotade pga antisemitism.

Låter mest som något antisemitiskt bränsle.

När det gäller USA har jag ingen djupare kunskap. Skulle det finnas en sådan lobby är den nog på vänsterflanken.
Men samma där, judar i allmänhet har inget intresse av att blanda oss i dessa frågor. Varför skulle det intressera oss??

Känns mest som antisemitisk smörja. Samma som att Georg Soros skulle finansiera massinvandring. Luktar konspirationsteorier lång väg.

Lämnar tråden. Tycker ämnet är ren smörja som underhålls av människor som är antisemiter.
Ska dricka gott te istället och se en serie. Inte det minsta intresserad av integration och massinvandring
Citera
2023-10-17, 18:43
Medlem
Melker9889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UngCyniker
För att de har ett religiöst hat gentemot européer och vill se oss förintas.

Ja jo det har de säkert men de måste ju värna om sin egen befolkning först? Nu har de ju fiender åt alla håll.
Jag klandrar för övrigt inte folk som faller in i denna konspirationen längre. De har stor kontroll av media och dylikt det vet alla. Det känns bara som en sådan korkad plan om den nu skulle vara sann.
Citera
2023-10-17, 18:47
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Varför tror du det?
Det är svårare för judar att klä ut sig till latinos för att försöka få med dem på saker. För när en jude vill få med sig vita så klär den ut sig till en "bekymrad vit person" och talar i deras sak.

Det är ett fenomen som är känt som "Fellow White People":
https://www.counter-currents.com/wp-content/uploads/2019/09/9-17-19-2.jpg
https://nationalvanguard.org/2020/07/fellow-whites-who-arent-white/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in