Citat:
Ursprungligen postat av
Rotwang
Att hennes uttalande ständigt lyfts upp som ett "bevis" på att judarna ligger bakom massinvandringen, visar bara att antisemiterna griper efter halmstrån.
Hon är inte det enda exemplet. Jag har glömt namnet, men det finns en annan jude i USA som har sagt "Yes, diversity is about getting rid of white people, and thats a good thing".
Du har dessutom George Soros (som arbetar för/med Rothchilds) som verkligen har varit drivande gällande massinvandringen till Europa via "open society".
Du kan dessutom vända på frågeställningen. Hur många judar känner du till som har gjort motstånd mot massinvandringen på något sätt öht? Ekeroth är den enda jag känner till, i hela västvärlden. Varför har inte länder som Japan, Sydkorea och Singapore någon invandring öht? Kan det bero på att där inte finns några judar, och på att de inte är vita? Varför har Danmark och Norge väldigt lite invandring? Kan det bero på att där finns väldigt få judar tack vare att dessa länderna var under tysk ockupation under WW2?
Den som verkligen drev på för att Sverige skulle bli en mångkultur, var en jude. David Swartz. När politiker som har drivit massinvandring avgår som politiker, får de välbetalda positioner på banker, som tex Bank of America. Judar är kraftigt överrepresenterade inom banker. Det finns många judar som driver och har drivit, massinvandring till västvärlden. Jag vet inte exakt vad deras mål med det är, om det är att de tjänar pengar på det, att förstöra västvärlden, eller både och. Det jag däremot vet mycket väl är att många judar ligger bakom massinvandringen. Zionister ser judar som Guds utvalda folk, och vill att judar ska styra allt. De vill därför att alla länder som är deras största konkurrenter, ska förstöras med hjälp av massinvandring från dysfunktionella länder med en låg medel-IQ. Om du inte redan har märkt det, tar inte Israel emot några migranter, trots att de är ett väldigt rikt land.
Anledningen till att det inte finns en massa bevis för detta, beror på att judar, till skillnad från dig, är smarta. De vet att de är en minoritet, och om de ska lyckas måste de ha vita människor på sin sida. Anledningen till att Sverige är ett så pass prioriterat land för dem att driva massinvandring till, beror på att Sverige har den högsta koncentrationen på människor med blont hår och blåa ögon. Jag gissar på att de pga Hitler vill radera ut människor med blont hår och blåa ögon.