2023-10-17, 12:02
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Den dag USA har en latinomajoritet så kommer intresset av att stödja Israel ligga under nollpunkten.

Varför tror du det?
Citera
2023-10-17, 12:17
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Den gravt utvecklingsstörda dvärgen Kent Ekeroth som för övrigt har en brorsa som också är en gravt utvecklingsstörd dvärg, har fel.

Det finns inga Judar i Sverige som valt att bli utsatta för rasism.

Judar anser att alla länder ska massinvandras, utom Israel.
Jag är inte antisemitiskt lagd men
Sluta ljug för fan.
Citera
2023-10-17, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Judarna har trots varningar varit stor del i att skapa den antisemitiska utvecklingen i Sverige genom att förespråka öppna gränser och mångkultur. Det skriver Kent Ekeroth (SD) i en ledare på sin nyhetssajt Samnytt.
https://samnytt.se/ekeroth-judiska-samfundet-lyssnade-inte-pa-varningarna
Vad säger ni om Ekeroths uttalande om judar? Finns inget som pekar på ändring, bara ytterst fåtal som ändrat sig.
Han har 100% rätt. Det är inte ofta man stöter på en jude som är ärlig om vad judar har gjort. De allra flesta judar i väst har drivit, förespråkat eller röstat för massinvandring. Väldigt få judar har varit emot det. Europa var väldigt antisemitiskt under en lång period innan förintelsen. Det var därför judar satte igång projektet med Israel, vilket startades innan förintelsen. Men Europa kommer i framtiden att vara mycket mer antisemitiskt än någonsin tidigare, pga den höga andelen muslimska väljare. Europa har dessutom tillgång till mäktiga militära vapen, och när muslimer blir i majoritet i länder som Frankrike, Sverige, Belgien, England, Tyskland osv, kommer de givetvis att rikta hot mot Israel, och mot judar i Europa. Judar har verkligen grävt sin egen grop i Europa. Samtidigt har de också drivit fram en vänster-rörelse i väst, som är kraftigt anti-Israel.

Många judar har redan tvingats lämna Frankrike och Malmö pga den höga andelen muslimer. Detta kommer de att fortsätta göra i framtiden. En del europeer är dessutom väl medvetna om att många judar har varit instrumentala i att föra massinvandringen. När Sverige och andra länder är "över", dvs när ursprungsbefolkningen har hamnat i minoritet, kommer många av dem att alliera sig med muslimer mot judar. Detta ser vi redan nu när en massa västerlänningar ställer sig på samma sida som Hamas mot Israel och judar.

Jag förstår verkligen inte hur judar har tänkt här. Planen var väl att skada Europa och europeer. Men fattade de inte att de skulle skadas betydligt mer av den muslimska invandringen än europeer?
Citera
2023-10-17, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotwang
Att hennes uttalande ständigt lyfts upp som ett "bevis" på att judarna ligger bakom massinvandringen, visar bara att antisemiterna griper efter halmstrån.
Hon är inte det enda exemplet. Jag har glömt namnet, men det finns en annan jude i USA som har sagt "Yes, diversity is about getting rid of white people, and thats a good thing".

Du har dessutom George Soros (som arbetar för/med Rothchilds) som verkligen har varit drivande gällande massinvandringen till Europa via "open society".

Du kan dessutom vända på frågeställningen. Hur många judar känner du till som har gjort motstånd mot massinvandringen på något sätt öht? Ekeroth är den enda jag känner till, i hela västvärlden. Varför har inte länder som Japan, Sydkorea och Singapore någon invandring öht? Kan det bero på att där inte finns några judar, och på att de inte är vita? Varför har Danmark och Norge väldigt lite invandring? Kan det bero på att där finns väldigt få judar tack vare att dessa länderna var under tysk ockupation under WW2?

Den som verkligen drev på för att Sverige skulle bli en mångkultur, var en jude. David Swartz. När politiker som har drivit massinvandring avgår som politiker, får de välbetalda positioner på banker, som tex Bank of America. Judar är kraftigt överrepresenterade inom banker. Det finns många judar som driver och har drivit, massinvandring till västvärlden. Jag vet inte exakt vad deras mål med det är, om det är att de tjänar pengar på det, att förstöra västvärlden, eller både och. Det jag däremot vet mycket väl är att många judar ligger bakom massinvandringen. Zionister ser judar som Guds utvalda folk, och vill att judar ska styra allt. De vill därför att alla länder som är deras största konkurrenter, ska förstöras med hjälp av massinvandring från dysfunktionella länder med en låg medel-IQ. Om du inte redan har märkt det, tar inte Israel emot några migranter, trots att de är ett väldigt rikt land.

Anledningen till att det inte finns en massa bevis för detta, beror på att judar, till skillnad från dig, är smarta. De vet att de är en minoritet, och om de ska lyckas måste de ha vita människor på sin sida. Anledningen till att Sverige är ett så pass prioriterat land för dem att driva massinvandring till, beror på att Sverige har den högsta koncentrationen på människor med blont hår och blåa ögon. Jag gissar på att de pga Hitler vill radera ut människor med blont hår och blåa ögon.
Citera
2023-10-17, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GigiBali
……

Många judar har redan tvingats lämna Frankrike och Malmö pga den höga andelen muslimer. Detta kommer de att fortsätta göra i framtiden. En del europeer är dessutom väl medvetna om att många judar har varit instrumentala i att föra massinvandringen. När Sverige och andra länder är "över", dvs när ursprungsbefolkningen har hamnat i minoritet, kommer många av dem att alliera sig med muslimer mot judar. Detta ser vi redan nu när en massa västerlänningar ställer sig på samma sida som Hamas mot Israel och judar.

Jag förstår verkligen inte hur judar har tänkt här. Planen var väl att skada Europa och europeer. Men fattade de inte att de skulle skadas betydligt mer av den muslimska invandringen än europeer?

Att inte din teori håller tyder kanske mer på att judarna inte har en stor gemensam plan och styr Sverige/världen, som konspirationsteoretikerna tror? Snarare att människor agerar utifrån sina egna privata övertygelser, precis som inom alla andra folkgrupper?
Senast redigerad av Nannegijala 2023-10-17 kl. 12:54.
Citera
2023-10-17, 13:16
Medlem
Rotwangs avatar
Citat:
Hon är inte det enda exemplet. Jag har glömt namnet, men det finns en annan jude i USA som har sagt "Yes, diversity is about getting rid of white people, and thats a good thing".

Du har dessutom George Soros (som arbetar för/med Rothchilds) som verkligen har varit drivande gällande massinvandringen till Europa via "open society".

Du kan dessutom vända på frågeställningen. Hur många judar känner du till som har gjort motstånd mot massinvandringen på något sätt öht? Ekeroth är den enda jag känner till, i hela västvärlden. Varför har inte länder som Japan, Sydkorea och Singapore någon invandring öht? Kan det bero på att där inte finns några judar, och på att de inte är vita? Varför har Danmark och Norge väldigt lite invandring? Kan det bero på att där finns väldigt få judar tack vare att dessa länderna var under tysk ockupation under WW2?

Den som verkligen drev på för att Sverige skulle bli en mångkultur, var en jude. David Swartz. När politiker som har drivit massinvandring avgår som politiker, får de välbetalda positioner på banker, som tex Bank of America. Judar är kraftigt överrepresenterade inom banker. Det finns många judar som driver och har drivit, massinvandring till västvärlden. Jag vet inte exakt vad deras mål med det är, om det är att de tjänar pengar på det, att förstöra västvärlden, eller både och. Det jag däremot vet mycket väl är att många judar ligger bakom massinvandringen. Zionister ser judar som Guds utvalda folk, och vill att judar ska styra allt. De vill därför att alla länder som är deras största konkurrenter, ska förstöras med hjälp av massinvandring från dysfunktionella länder med en låg medel-IQ. Om du inte redan har märkt det, tar inte Israel emot några migranter, trots att de är ett väldigt rikt land.

Anledningen till att det inte finns en massa bevis för detta, beror på att judar, till skillnad från dig, är smarta. De vet att de är en minoritet, och om de ska lyckas måste de ha vita människor på sin sida. Anledningen till att Sverige är ett så pass prioriterat land för dem att driva massinvandring till, beror på att Sverige har den högsta koncentrationen på människor med blont hår och blåa ögon. Jag gissar på att de pga Hitler vill radera ut människor med blont hår och blåa ögon.

Senast jag kollade så var det Island, som väldigt lite invandring och väldigt få judar.
Citera
2023-10-17, 13:19
Medlem
Citat:
Judarna har trots varningar varit stor del i att skapa den antisemitiska utvecklingen i Sverige genom att förespråka öppna gränser och mångkultur. Det skriver Kent Ekeroth (SD) i en ledare på sin nyhetssajt Samnytt.
Vad säger ni om Ekeroths uttalande om judar? Finns inget som pekar på ändring, bara ytterst fåtal som ändrat sig.
Han är en okristen SD:are. Förväntar mig inte mer av honom. Jag hoppas han följer sitt samvete.

Ska be för honom.

Amen.
Citera
2023-10-17, 13:22
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Om man jämställer att värna om medmänsklighet med att "skapa den antisemitiska utvecklingen" så stämmer det. Men så dum i huvudet är väl ingen på allvar?
Citera
2023-10-17, 13:26
Medlem
Citat:
Senast jag kollade så var det Island, som väldigt lite invandring och väldigt få judar.

Få judar och låg invandring tenderar att höra ihop.
Island berikades med sin första Rabbin för ett tag sedan.... https://twitter.com/shithoIecovfefe/status/965197556748902400
Citera
2023-10-17, 13:38
Medlem
Som om det inte räcker med att det finns muslimska extremister som kan triggas av någonting de läser på nätet.
Ekeroths skriverier riskerar nu även att trigga figurer på andra kanten.
Personer som liknar Anton Lundin Petterson eller Peter Mangs.
Citera
2023-10-17, 14:59
Medlem
barkenarots avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Den dag USA har en latinomajoritet så kommer intresset av att stödja Israel ligga under nollpunkten.
Varför tror du det?

DeValera kan säkert ge ett bättre svar men sålänge:

Fenicierna/Sidonierna var inblandade i grundandet av Rom. När de kom tillbaks med sin nyvunna militärmakt kämpades flera krig i omgångar mot hebreerna. Rom gav sig därefter på andra folk som var vänligt stämda mot judarna såsom goter och perser (400-500-tal). De latinska folken vårdar ett arv från Rom. Det är möjligt att de har bytat inställning på sistone men om jag vore jude skulle jag inte vilja satsa mitt liv på det.

Citat:
Varför har Danmark och Norge väldigt lite invandring?

"Väldigt lite" har de knappast, men de är relativt nära att vara nationalstater, till skillnad från Sverige som är resterna av en stormakt. I en nationalstat vill nationen behålla sin makt, medan i en mångnationalstat handlar all politik om att förstöra för de andra (infödda) nationerna i riket.
Citera
2023-10-17, 15:36
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Det kanske är sant vad gäller judar i Sverige, men de utgör en så liten grupp människor att det inte säger ett smack om hur judar är över lag. Alla judar är inte chefredaktörer och lektorer. Vanligt bonn-judar på polska landsbygden ger nog inte ett skit för invandring och mångkulturalism.

Ekeroth är verkligen begränsad som debattör och tänkare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in