2023-10-17, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Motivet för dig och henne var inte att jag skulle begå terrordåd, paludan däremot gjorde detta bara för att provocera fram detta.

Om jag släpper lös en tiger i ett dagis är det då inte mitt fel om den dödar ett gäng ungar?

Så klok du är. Och så får vi genast sluta upp med att LVUa deras skjutande apungar eller hur fan tänker du? Det är ju också en anledning till hatet mot vårat tidigare så fredliga land.
Citera
Medlem
waterbiotherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det ser faktikts ut som om dom två i taxin var döda. En syntes tydligt, han var stilla och den andra såg man bara en del av och han var stilla.

Jag förstår inte detta. Han som sköts i banken sköts väl två gånger. Hemska bilder.
Har du sett något mer från taxin utöver en bild på när de båda ligger i taxin och en film på ca 10s där de utför HLR utanför bilen på han i gul tröja? Jag gissar på att de troligen fick liv i han de utförde HLR på efter att filmen tagit slut.
Citera
Avstängd
Citat:
Kom nu inte och säg att vi behöver fler moskéer. Det blir ju bara värre och värre hela tiden.

SD måste börja snacka återvandring i stor skala nu. Även om man inte KAN göra något måste frågan lyftas.

Jag gissar på det är för sent. Sossarna har redan fuckat upp detta landet i migrationsvågen ifrån 2014/15 fram tills nu.
Citera
Medlem
Terroristens änka såg bilderna på skjutningen och blev livrädd för att han skulle komma hem. Hon tog sin dotter med sig till polisen. Kan ha bidragit till att hans identitet blev känd snabbt.
Citera
2023-10-17, 17:54
Medlem
Holden.Caulfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Hade horungen inte varit muslim då hade detta inte varit terrordåd ellerhur?

En vanlig psykiskt sjuk man hade ni kallat det för.

Mer än 99% av muslimer avskyr sådana terrorister som smutsar ner islam. En vanlig normal muslim går aldrig runt o skjuter oskyldiga

Ett terrordåd förknippar många med ett våldsdåd som har en del planering och ett samfund bakom sig, därför är det lättare för många att kalla detta för ett terrordåd istället för en handling av en enskild galning. Dessutom har världen haft för många terrorister som säger sig utföra mord i Islams namn. Det är vid dessa tillfällen som muslimer högljutt behöver gå ut med att det han gjorde inte har någon grund inom Islam, men det brukar vara ganska tyst, alltför tyst, vilket jag och flera andra tolkar som ett tyst medgivande från muslimer.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Så varför firade ”normala” muslimer i Rosengårds centrum när Hamas smutsade ner Islams rykte runtom i världen i deras brutala terrorattack?

Ingen firar krig, hamas hämnas på Israel precis som Israel. Det är en ond cirkel, palestinska och israeliska konflikten kommer aldrig ta slut.

Om Norge hade attackerat Sverige och dina nära o kära hade dött, hade du inte blivit glad om Sverige sedan hade hämnas?

Precis, förstå världen är slut hoppas Putin och alla dessa dårar använder sina atombomber snart och gör slut på hela mänskligheten,.
Citera
Medlem
waterbiotherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Människosmuggling. Han hade det rent tekniskt eftersom han smugglade in fru och barn i Belgien.
I see. Citerade bara det som DN angett i sin artikel om honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinbrud
Hade horungen inte varit muslim då hade detta inte varit terrordåd ellerhur?

En vanlig psykiskt sjuk man hade ni kallat det för.

Mer än 99% av muslimer avskyr sådana terrorister som smutsar ner islam. En vanlig normal muslim går aldrig runt o skjuter oskyldiga
Njaaa, tror gränsen är lika blurrig som mellan Hamas och ''vanliga'' Palestinier. Knivigt det där...
Citera
2023-10-17, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Jag var dagfull igår och vaknade upp nyss. Vad har hänt? Sammanfattning tack!
kolla nyheterna 18.00 -så får du sammanfattning.
Citera
2023-10-17, 17:55
Medlem
waterbiotherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin
Terroristens änka såg bilderna på skjutningen och blev livrädd för att han skulle komma hem. Hon tog sin dotter med sig till polisen. Kan ha bidragit till att hans identitet blev känd snabbt.
Var fick du den infon ifrån?
Citera
2023-10-17, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DindooNuffin

All heder åt henne,hon kände nog hon hade chansen att bli fri !
Citera
2023-10-17, 17:56
Medlem
Citat:
Kom nu inte och säg att vi behöver fler moskéer. Det blir ju bara värre och värre hela tiden.

SD måste börja snacka återvandring i stor skala nu. Även om man inte KAN göra något måste frågan lyftas.

Tyvärr hjälper det inte att bara SD gör det. Vi har idioter i KD, M, L som skriker högt.
Bara se detta med angiveri grejen. Sjuksköterskor, Lärare o annat demonstrerade o vägrar. Man kan ju undra om detta hänt i Sverige o den här tunisiern kommit in på akuten skadad efter skjutit två människor, eller om han haft barn i svensk skola (som papperslös)om dom här jävla vänster haggorna hade vägrat då med eller dom ringt polisen.
Det här landet är förlorat o det e fakta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in