2023-10-17, 16:58
Medlem
lifeabroads avatar
Är det någon som får ihop händelseförloppet? GM ser att anlända till banken på moped samtidigt flyr en person från taxin? Har mordet i taxin redan skett sen flyttae GM mopeden till andra sidan gatan?
Citera
2023-10-17, 16:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PutteStrul
ja och då är man i 40-årsåldern. Varför skriver då aftonhoran att båda döda är 60-70 ???

För att de har fått de uppgifterna av UD.
Citera
2023-10-17, 16:59
Medlem
Hur funkar den mentala jiu-jitsun på alla dom som skyller det här på svenska invandringen, när det var gjort av en utlänning i ett annat land på grund av saker som främst etniska svenskar gjort?
Citera
2023-10-17, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Det kan omöjligt stämma?!
60åringen o 70åringen är döda.
Två är från Stockholmsområdet.
En av de tre är bosatt utomlands.
En yngre blev skadad.
Det foto som visas av den som sköts i huvudet-visar en död mänska.
Färgen på hans händer o ansikte är grått. Livet flytt.
Denne kan alltså inte vara den som ännu lever.
Citera
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Jo, han provocerade medvetet fram just detta och du är så korkad det är pinsamt att läsa håll bara din käft om du inte klarar av att forma sammanhängande meningar

Med den logiken är Norska arbetarpartiet skyldiga till Breiviks dåd eftersom de provocerade honom.
Citera
Medlem
lifeabroads avatar
Hur såg det ut inne i banken? Gick det inte att springa vidare upp på nästa våning?
Citera
2023-10-17, 17:02
Medlem
DrLECTERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lifeabroad
Hur såg det ut inne i banken? Gick det inte att springa vidare upp på nästa våning?
Det kan vara ganska svårt när kulorna sätter sig i kroppen. Springa är nog inget man tänker på då.
Citera
2023-10-17, 17:02
Avslutad
Citat:
jo blodet o hålet i skallen kan vara fejk men tycker kroppen o kläderna tyder på yngre. Men visst, jag kan ha fel eller så är hela bilden fejk som du är inne på.

Läs nivas artikel på aftonbladet och det är en bild med en blomma på platsen till han som blev skjuten i huvudet som det Finns bilder på. De verkar ha saneras en del men fortfarande ser det som att det har varit mkt blod.

Kan en sådan kaliber göra sån stor skada som bilden har även jag svårt att tro. Mer än halva huvudet är ju borta
Citera
2023-10-17, 17:03
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
jo blodet o hålet i skallen kan vara fejk men tycker kroppen o kläderna tyder på yngre. Men visst, jag kan ha fel eller så är hela bilden fejk som du är inne på.

Nä menar "resultatet" inte hela bilden för så långt verkar det ju vara samma kille som den man ser springa in innan han träffas och det är väl oklart om sista skottet verkligen tog där det påstås enl bilden....

Jag vill oavsett inte se bilden igen men som jag minns den så finns det väl inget direkt utspritt "stänk" i närområdet där han ligger utan mest en samlad stor fläck i direkt närhet till huvudet?
Citera
Medlem
Citat:
Vet ej hans namn, men han var den som syns fly in i banklokalen och sen bli avrättad i det klippet som finns överallt.
Namn vet jag ej, men inte fan är han 60-70 år?
43? ja möjligt. Hade nog tippat ännu yngre, jag.

Han är ju för fan gråhårig och skallig, hitta en yngre än 43 som ser ut så ger jag dig 50 kronor
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faleralera
Hur funkar den mentala jiu-jitsun på alla dom som skyller det här på svenska invandringen, när det var gjort av en utlänning i ett annat land på grund av saker som främst etniska svenskar gjort?
All skuld ligger på muslimer som avrättar helt oskyldiga människor din vidriga jävla idiot. Inte på någon dansk och irakisk koranbrännare. Hur fan tänker du att det är "självklart" att muslimer kan mörda folk över en bränd bok?
Citera
2023-10-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrLECTER
Det kan vara ganska svårt när kulorna sätter sig i kroppen. Springa är nog inget man tänker på då.

Fast det ser ju onekligen ut som att han sprang in till en återvändsgränd där inne
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in