2023-10-17, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Dagens 60-åringar kan klä sig lite hur som helst. Jag är själv i 60-årsåldern och klär mig mer modernt, känner många jämnåriga som gör detsamma.

PH är utesluten i detta åldersspann, han är i 40-årsåldern.
Håller tummarna då att det är PH som har klarat sig!
Citera
2023-10-17, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dozah
Jihadist från Molenbeek eller från en jihadistisk paris-förort som ger igen för koranbräningarna?

Han verkar heta: Abdesalem Lassoued
Citera
2023-10-17, 14:30
Medlem
https://x.com/memingenjoeren/status/1714201942572896360?s=46&t=vBLDXsQ0JiysAaTNZSI39Q

Magdalena Andersson har gett upp helt och bryr sig bara om att säkra muslimska röster - skamligt.

Dessutom är hon rasistiskt och menar att muslimer inte kan förväntas ta något ansvar för sina handlingar. Det är svenskars ansvar att inte reta upp dem för då kan det bli terrordåd.
Citera
2023-10-17, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Ja hemskt bild! Men där ser man väl inte om han har mustasch ?? Han ligger ju med ansiktet neråt.

Jag skrev grått mustasch/skägg, ser inte riktigt vad som är vad.
Man ser iaf att mannen på bilden har grått ansikts- och huvudhår.
Citera
2023-10-17, 14:31
Medlem
Ull-Strumpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
Tittar du på den bilden som länkades här precis innan där man ser personen lite mer på håll så håller jag med.
Men tittar man den otroligt otäcka bilden som är betydligt närmare med allt blod, hur huvudet är skjutet etc så tycker jag på händer och hår/huvud att han känns äldre.
Angående 42-åring så har det ju spekulerats tidigare i tråden om en person som ryktas vara en av de avlidna.
Tittar man på bilder på hans fb så stämmer hårfärg och händer.
Citera
2023-10-17, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentKiller
Jag skrev grått mustasch/skägg, ser inte riktigt vad som är vad.
Man ser iaf att mannen på bilden har grått ansikts- och huvudhår.
Ok, jag ger mig. Förstorade bilden nu. Kan tycka att händerna ser ut som på en äldre man också. Fy fan, man vill bara gråta!
Citera
2023-10-17, 14:35
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trues245
https://x.com/memingenjoeren/status/1714201942572896360?s=46&t=vBLDXsQ0JiysAaTNZSI39Q

Magdalena Andersson har gett upp helt och bryr sig bara om att säkra muslimska röster - skamligt.

Dessutom är hon rasistiskt och menar att muslimer inte kan förväntas ta något ansvar för sina handlingar. Det är svenskars ansvar att inte reta upp dem för då kan det bli terrordåd.
Hon verkar helt ha missat att vi haft två terrordåd på svensk mark långt innan koranbränningarna.
Eller så anser hon som vanligt bara att väljarna är dumma i huvudet och har glömt det.
Citera
2023-10-17, 14:36
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Grejen med EU är att det råder fri rörlighet av varor, tjänster, kapitel och personer inom hela EU. Du behöver således varken pass eller ID för att ta dig från EU-land A till EU-land B. Så länge du lyckas ta dig in genom EU:s yttre gräns är det sedan fritt fram att åka till vilket EU-land du vill.

Nej. För att resa inom EU-måste du ha giltigt pass eller id-kort.

Jag har behövt visa id-handlingar flera gånger när jag kört bil inom EU:

har stoppats flera gånger i Tyskland och Österrike. Detta i anslutning till 2014 och tiden därefter.

Före 2014 blev jag ibland stoppad vid den tysk-franska gränsen.

I kölvattnet av corona var jag också med om flera id-kontroller vid danska, slovenska, kroatiska och italienska gränsen.

Jag har stoppats för id-koll på motorvägen vid en betalstation i Frankrike.

Du måste alltid visa id-handlingar när du kör från Kroatien till Slovenien.
Senast redigerad av farbror Sven 2023-10-17 kl. 14:40.
Citera
2023-10-17, 14:36
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbc
Tycker vi kan lägga det här på SD och i synnerhet Jomshof. Men även de vanliga inavlade patrasken som röstar på SD, hämtar sina nyheter från Samnytt och våldtar sina barn.
Killen verkar befunnit sig i landet både före och efter gymnasielagen,vilket tyder på att något gått snett i samarbetet med tolk eller advokat.
Citera
2023-10-17, 14:37
Medlem
Snyggast.i.Speedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxismberg
Svenska medborgare enligt media. Hade de varit mörkhyade hade de kallats för svenskar.

När det handlar om terrorism så slår det slint hos journalister och politiker i Sverige. Inledningsvis förvrängde SVT verkligheten igår genom att ljuga om att två svenskar "omkommit". Terrorattacken 9/11 har kallats för "olycka" av politiker. Halshuggning för "skärsår" på halsen. Ofattbart att ingen forskare gjort en grundlig undersökning till varför dessa lögner förekommer bland journalister och politiker just i terrordådsammanhang.
Citera
2023-10-17, 14:39
Medlem
Agrawals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Går väl inte att se? Han ligger ju med ansiktet neråt och verkar vara helrakad. Misstänker att det är den där PH som det skrivits om. Hans namn brukar inte bäras av 70 åringar.

Jo det går visst att se! Han har ljusgrå skäggstubb. Det är inte han i foajen som är allvarligt skadad. Det är en av dom som satt i taxin. Det förstår man ju om man ser bilden. Han i foajen kan mycket väl vara 60 år gammal.
Citera
2023-10-17, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ull-Strumpa
Tittar man på bilder på hans fb så stämmer hårfärg och händer.

Som jag skrev för en stund sedan så tycker jag det ser ganska tydligt ut på mannens händer och huvud/hår att mannen är i 60-årsåldern.
Nu har vi ju fått det bekräftat att männen är i 60-70-årsåldern.

Som jag tidigare skrev så är det omöjligt att titta på den bilden som är tagen på lite längre håll om personen är 40 eller 60.
Men på bilden som är väldigt nära tagen så tycker iaf inte jag att det är någon diskussion och det skrev jag som sagt även tidigare innan UD gick ut med åldern på dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in