Citat:
Ursprungligen postat av
Robery
"BUHU. Någon har förödmjukat min religion. Nu ska jag ut och skjuta ihjäl random folk jag ser i guds namn som vedergällning"
Det är så motståndaren i religionskriget resonerar, och det var känt sedan innan att det var så den resonerar, men ändå valde krigarna att gå vidare med sitt religionskrig eftersom de visste att det aldrig skulle bli de själva som blev martyrer för sina aktioner utan istället andra oskyldiga som inte hade med saken att göra.
Koranbrännarna borde ta av sig masken och ställa sig i första ledet och villigt ta kulorna som kommer i retur i detta religionskrig.
Citat:
Ursprungligen postat av
AllHailBoognish
I Sverige får man dock hata religion. Man får tycka att Koranen är full av vidrigheter, man får ogilla folk som bekänner sig till boken av vidrigheter och man får demonstrera detta. Man får dock inte hota och bruka våld och mord. Det som är retarded och urskillningslöst är att ta till dessa handlingar mot oskyldiga människor för att de liknar den lilla grupp inte gillar din bok.
Ja, religionskrigare överlag är retards. Koranbrännarna och de religiösa fanatikerna kommer ursprungligen från samma skitburk.