2023-10-17, 12:54
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smeknamnetroffe
Har kollat bilden/bilderna man har att tillgå på offret som ligger inne i gallerian.
Min amatörmässiga gissning är att den här personen är runt 60-årsåldern.
Får inte ihop att det skulle vara 42-åringen.
Både händerna samt bakhuvudet/håret tycker jag ser betydligt mer ut som en 60-åring kontra en 42-åring.

Oavsett är det så sjukt tragiskt.

Njae håller inte med.
Inte så ofta 60 åringar har hoodie heller.
Citera
2023-10-17, 12:54
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slutforvaring
Så GM var i Sverige, men fick inte stanna, blev sur och mördade svenskar?

Ett tydligt tecken på att vi tar emot för många invandrare och behandlar dem för frikostigt.

Vi utvisar bara barnfamiljer som sköter sig så han har nog inte blivit utvisad. Han kanske inte blivit svensk medborgare men utvisad tror jag inte
Citera
2023-10-17, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Nej så blir det när man sprider hat kan inte förvänta sig kärlek tillbaka ?
Vilken* vidrig syn. Problemet är alltså vår yttrandefrihet och inte att vi väljer att spela boll med diktatoriska nationer med en bakvänd religion och förjävliga värderingar? Jävla vider till människa. Vi har gjort så mycket för muslimer och detta är tacken.
Citera
2023-10-17, 12:55
Medlem
K-Glitchens avatar
Vad händer med kroppen från terroristen?

Skickas den till anhöriga för en begravning eller kommer den att brännas upp av myndigheterna?
Citera
2023-10-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kameltryckaren12
Vart står det om ålder på offren? Tycker han i gallerian ser ung ut. Mannen med mörka kläder i taxin ser ut som 60 isåfall. Och han i gult i taxin som 42. Far och son?

Tittar du på den bilden som länkades här precis innan där man ser personen lite mer på håll så håller jag med.
Men tittar man den otroligt otäcka bilden som är betydligt närmare med allt blod, hur huvudet är skjutet etc så tycker jag på händer och hår/huvud att han känns äldre.
Angående 42-åring så har det ju spekulerats tidigare i tråden om en person som ryktas vara en av de avlidna.
Citera
2023-10-17, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Terroristen är ihjälskjuten av polisen nu:
https://www.dn.se/varlden/misstankta-terroristen-fortsatt-pa-fri-fot/

Nu?, de va ju innan kl 10 han dog
Citera
2023-10-17, 12:57
Moderator
Mr.Woodss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Osmaklig kommentar

Bild från banken:

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fibb.co%2FF79hgHs
Det var en synnerligen vidrig bild. En varning för den kunde vara på sin plats...
Citera
Medlem
snigel1s avatar
Den patetiske förrädaren Reinfeldt försöker få detta till ett sportattentat. Han borde om någon få se sanningen i vitögat.
Citera
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagnitardigenkelt
Inget att skoja om. Du borde sluta konsumera från muslimer istället om du vill slippa apa i din gener.

Sluta ät på deras restauranger gott folk. Se till att kolla upp restaurangens ägares ursprung. Helst att det är en västerlänning men ät iaf ALDRIG mer hos muslimer. Vill ni göra skillnad i kampen mot terrorism har ni en lösning där. Gälller all annan konsumtion också

Ska vi sluta stödja de som är en del av vårt samhälle?
Citera
2023-10-17, 12:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ang_rita
Osmaklig kommentar

Bild från banken:

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fibb.co%2FF79hgHs

Är det telefonen brevid han i handen eller vad är det? Vila i frid till honom. Det vänder i magen varje gång jag ser den bilden.

GM lär brinna i helvetet i evighet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grytet
Jag försvarar ingen, jag vill bara få en ökad förståelse av motivet. Att helt förkasta att det inte finns någon som helst koppling med koranbränning och den massmediala intresse de ha medfört känns fel.
Vad är det som är så svårt att förstå? Om det inte är koranbränningarna så hittar dom något annat? Igår handlade det om socialtjänsten, det är väl fakta? Om det inte är koranbränningar eller socialtjänst så hittar dom på något annat. Ska det vara så svårt att förstå? Men vill du hitta en röd tråd så ska jag ge dig en ledtråd; Att vi tagit in mängder med muslimer utan att ha någon som helst koll på vad för skit vi tar emot gör detta möjligt och det gör det möjligt att enkelt sprida sån här lögnpropaganda - som exempelvis om socialtjänsten. Förstår du nu?
Citera
Medlem
Beisskorbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Förr eller senare får någon cyanid i pizzan.
Alla vandringslegender om invandring i Sverige har visat sig vara verklighet hittills.
Jag äter inte på pizzerior längre och det är dags att som du säger bojkotta deras verksamheter som gör vår ekonomi större skada än vad den tillför.

Vilken vandringslegend tänker du på? Källa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in