2023-10-17, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Jag är en av dom som klickade på länken med bilden. Jag borde inte gjort det för bilden var så brutal att den etsat sig i min hjärna för all framtid. Bortsett från erfarna gore-fantaster så tror jag att alla normala människor som sett bilden kommer att få leva med den resten av sina liv.

Jag är övertygad att P*ntus var en fantastisk människa och mina sympatier går ut till hans familj och närmaste.

Håller med dig. Önskar att jag inte tryckt på länkd. Fruktansvärt att se.
Citera
2023-10-17, 09:06
Medlem
Trollet420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasp101
Har du aldrig gått genom valfri galleria? De sitter jämt och fikar, dom där musslorna.

Jo men är man efterlyst på bild i hela landet är det nog inte så smart stt sätta sig och fika
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Ja, du vågar ha den kvar. Herregud.

Självklart ska jag ha det!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregLestrade
Ja, till exempel. Hade varit bättre om han överlevde och kunde bli förhörd.

Kanske, men frågan är om man får ut något av honom i ett förhör. Han babblar väl på om massa annat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Du har rätt och bör vara oroad men hur många fattar det här `?

En förfärande stor andel svenskar - framförallt kvinnor - anser fortfarande att det är värre att sympatisera med SD än med islam. Helt sjukt.
Citera
2023-10-17, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Jo men är man efterlyst på bild i hela landet är det nog inte så smart stt sätta sig och fika

Varför inte? Han är en mujahedin, jihadist i Allahs tjänst. I hans egen och andra muslimers huvud är han en superhjälte.

Hans gärning är dessutom utförd, han chillar och laddar batterierna inför vad som komma skall, 72 st oskulder.
Senast redigerad av wasp101 2023-10-17 kl. 09:10.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missy123
Har en svensk stor balkongflagga, har god lust att hänga ut den bara för att hedra männen som dog😩

Gör det!
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Varför uttrycker maggan andersson att vi "Svenskar" ska dämpa oss, sedan säger hon att det är M ansvar att VI dämpar oss, varför vill sossarna förminska detta?
Vems agenda följer sossarna?

Ja det kan man fråga.

Men vi ska komma ihåg att sossarna är ett parti med goda relationer till diverse terrorgrupper kopplade till MÖ. Även troligen med IS. Ni kommer säkert ihåg att Akilov försökte ta på sig sitt terrordåd i IS namn. Detta misslyckades han med. IS och S hade förmodligen överenskommelser. S såg till att sårade IS krigare fick bästa tänkbara vård och rehabilitering när de återvände till Sverige, att de fick en schysst bostad om de saknade det och som i Göteborg, bra anställningar i bla skolverksamhet samt att de inte blir trakasserade av Säpo.
Citera
Medlem
PutteStruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grey.eagle
Varför uttrycker maggan andersson att vi "Svenskar" ska dämpa oss, sedan säger hon att det är M ansvar att VI dämpar oss, varför vill sossarna förminska detta?
Vems agenda följer sossarna?
Den muslimska agendan så klart. Det är ju S med anhang som har bjudit in dem.
Citera
2023-10-17, 09:08
Medlem
Vi har alltså lärare, bibliotekarier, läkare och andra som tydligt tar avstånd från att ange om dom upptäcker att folk utan asylskäl uppehåller sig kriminellt i Sverige!

Hur fan har dom mage att undanhålla sånt från resten av samhället? Akilov var här illegalt och denna idiot som sköt i Belgien!

Alla som uppehåller sig illegalt i alla länder måste anges och det borde vara lag i hela världen. Sånna som skytten i Belgien finns även här och eftersom det är tillåtet att stå på våra gator att basunera ut att det är krig mot väst så behöver vi skydda oss mot terrorister. Muslimska brödraskapet finns i Sverige och är klassade som terrorister i en del länder, det bör göra snabbt här också. Hamas är en del av dom. Tro inte att det är en ensam handling det som hände i Belgien, dom finns överallt!
Citera
2023-10-17, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Så vart kan gärningsmannen befinna sig nu och planerar han fler gärningar tro?

Han är skjuten
Citera
2023-10-17, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
The federal prosecutor said the third victim, who was wounded but whose condition was not in life-threatening, was a taxi driver.
”The federal prosecutor confirmed that the perpetrator opened fire on people, after they got out of a taxi. He chased them into a building. Two people have died. One of them has Swedish nationality, the second is of Swedish origin, but also had a Swiss passport in his pocket and may have dual nationality. A third person, also of Swedish nationality, was seriously injured and is in hospital”.

Källa: https://www.hln.be/brussel/schietpartij-aanslag-brussel~a6922587/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.flashback.org%2F
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in