2023-10-17, 07:24
Medlem
IMBILDENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Paludan har blod på sina händer och förtjänar att avrättas.
Detta var exakt hans mening med att göra sin koranbränning

Mig veterligen har han inte skjutit någon.
Han har retat upp en massa dårar.

Å andra sidan. Den socialdemokratiska regeringen retade upp Breivik. Ska då den regeringen avrättas för vad som hände på Utöya? Din logik och syn på sambandet mellan orsak och verkan känns rätt skev.
Citera
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Politrukens
Nu börjar det svenska muslimhatet få konsekvenser. Sverige gräver sin egen grav med att klamra sig fast vid yttrandefriheten som ett trotsigt barn. Allt för att provocera muslimer men vi inser inte att vi destabiliserar vårt eget land och utsätter svenskar för fara överallt. Det finns muslimer i massor i Europa och de är här för att stanna.

Vad om muslimhatet mot Svenskar då? Svenskar blir pga. sin etnicitet, mördade, misshandlade, våldtagna, gruppvåldtagna, rånade, förnedringsrånade etc av muslimer i vårt eget land. Är det inte dags att muslimer ska få börja känna av konsekvenserna av sitt beteende.

Nej om muslimerna gör uppror, utsätter ursprungsbefolkningen för hot och våld så är det rimligt att dessa återbördas hem.

Vi kan ta Algeriet som exempel. Där fick den en miljon stora franska befolkningen välja mellan kofferten eller kistan när landet blev självständigt. Det kan ju vara rimligt att muslimer i Europa erbjuds samma valmöjlighet. Vad säger du om det?
Citera
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Vi får väl vart provokationerna leder i slutändan. Jag är övertygad om att det inte går dithän du vill.
Sanning och inget annat, det är sådana som du rövslickare av muslimer som är lika skyldiga till terrordådet som muslimska mördaren.
Citera
Medlem
Reinfeldt öppnar kakhålet om dådet:

"Fotbollsförbundets ordförande Fredrik Reinfeldt eskorterades bort från läktarplats efter beskedet att två svenskar dödats i en skottlossning i Bryssel en dryg timme före avspark."

"– Det är med tungt hjärta som vi nu konstaterar att den fotboll vi älskar nu har drabbats av ett svårt attentat här i Bryssel i kväll och vi har svenska supportrar som offer. Det är vad vi vet, säger Reinfeldt.

Reinfeldt säger att han strax efter matchstart fick veta att det hade hänt "allvarliga saker på stan". På frågan om att det var rätt beslut att fullfölja den första halvleken i stället för att avbryta direkt säger han:

– Vi var tvungna att avvakta mer information. Jag tror att alla förstår att det som händer är att man måste samla sig och ta reda på vad som egentligen har hänt. Vem var det riktat mot?"

Min kommentar:
Haha, idioten "visste" nog precis vad som hade hänt, men vill spela oskyldig och oförstående, "Vem, jag" "Jag har ingen skuld eller ansvar för något".!
Citera
2023-10-17, 07:25
Medlem
fernebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu när de är bekräftat att de är taxichauffören som är den skadade men kommer klara sig, vem är dom två i bilen som man ser i ett av klippen?, för de stod nånstans också att personerna i bilen är dom som blir jagade in i lobbyn. De är så snurrigt alltihop och de känns som de blir ännu snurrigare när Svenska medier ska försöka översätta och förklara vad som sägs/står

Skulle tro att det är chauffören och den ena svensken som syns i och vid taxin. Den andre svensken tog sig ur taxin och flydde in en byggnad med gärningsmannen efter sig. Det man ser i filmklippet.
Citera
2023-10-17, 07:26
Medlem
ThinkRightlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop78
Du destabiliserar, vill rövslicka muslimer. Det är sådana som du som är lika skyldiga till terrordådet som muslimen som genomförde det.

Citat:
Vi får väl vart provokationerna leder i slutändan. Jag är övertygad om att det inte går dithän du vill.
Filantrop skulle nog ändra åsikt om det vore hans egna närstående som skulle drabbas av terrordåd.
Någonstans finns en gräns för hur mycket värt det är att bränna en bok.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Islam är idiotiskt. Pissluffare.
Bara idiotiska pellejönsar bränner koraner och bara hjärntvättade religionsfanatiker bryr sig och dödar människor ,bestialiskt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Paludan har blod på sina händer och förtjänar att avrättas.
Detta var exakt hans mening med att göra sin koranbränning

Jag blir provocerad av din åsikt, därför är det ditt fel om någon skadas av min provokation....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Skulle tro att det är chauffören och den ena svensken som syns i och vid taxin. Den andre svensken tog sig ur taxin och flydde in en byggnad med gärningsmannen efter sig. Det man ser i filmklippet.

Jaha, ja de låter ju bättre och troligare
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Abetterworld
Reinfeldt öppnar kakhålet om dådet:

"Fotbollsförbundets ordförande Fredrik Reinfeldt eskorterades bort från läktarplats efter beskedet att två svenskar dödats i en skottlossning i Bryssel en dryg timme före avspark."

"– Det är med tungt hjärta som vi nu konstaterar att den fotboll vi älskar nu har drabbats av ett svårt attentat här i Bryssel i kväll och vi har svenska supportrar som offer. Det är vad vi vet, säger Reinfeldt.

Reinfeldt säger att han strax efter matchstart fick veta att det hade hänt "allvarliga saker på stan". På frågan om att det var rätt beslut att fullfölja den första halvleken i stället för att avbryta direkt säger han:

– Vi var tvungna att avvakta mer information. Jag tror att alla förstår att det som händer är att man måste samla sig och ta reda på vad som egentligen har hänt. Vem var det riktat mot?"

Min kommentar:
Haha, idioten "visste" nog precis vad som hade hänt, men vill spela oskyldig och oförstående, "Vem, jag" "Jag har ingen skuld eller ansvar för något".!

Snubben är ju retarderad.
Citera
2023-10-17, 07:27
Medlem
ziracorns avatar
Han borde ha gripits för femtielva timmar sen, men ej.
Citera
2023-10-17, 07:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noapojken2015
Bara idiotiska pellejönsar bränner koraner och bara hjärntvättade religionsfanatiker bryr sig och dödar människor ,bestialiskt

Bara idiotiska pellejönsar, låter såna hära komma hit!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in