2023-10-17, 01:09
Medlem
EnergizerBunnys avatar
GM måste nästan ha följt efter taxin. För så jävla snabbt som det hela gick, kan han inte rimligen ha upptäckt att det var svenskar.

Möjligen hade GM spanat på svenskarna redan innan, svenskarna hoppade in i taxin, åkte iväg, och GM direkt efter. Sen sköt han när taxin stannade.

Annars är det helt jävla orimligt att GM kan ha vetat att det satt svenskar i just den taxin. Han har rimligen inte röntgensyn.
Citera
2023-10-17, 01:09
Bannlyst
SÄPO höjer terrorhotsnivån i Sverige, men glömde varna svenskar från att skylta med att dom är svenskar när dom vistas i ”muslimska” länder, dit man får räkna många länder i Europa och världen.
Citera
2023-10-17, 01:10
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag ställer mig väldigt frågande tlll vad belgisk polis pysslar med. Denna äckliga gris borde varit infångad på en kvart.
Det här är faktiskt under all kritik.

Är du förvånad?

Holländskapolisen var lika seg när svenskar överfölls i Nederländerna...

Det är två jävla skitfolk... som vi matar med skattepengar.
Citera
Medlem
Belgien är möjligtvis värre än Sverige? här krigar olika gäng. Men så många ISIS kom ju från mooleenbeck. Sen finns ju "mocro maffia" osv.

Edit: Mooleenbeck är möjligtivs värre.
Citera
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen

När man tänker efter är det ingen större risk, extremt tätbefolkade Belgien med extremt många invällare och tillhörande polarisering gör detta skådespel ganska rimligt.

Kom Svenska imamer gå ut och fördöma detta dåd? Kommer Erdogan backa oss som vi backade Turkland under jordbävningen? Kommer de pedofila våldsverkarna klara av att känna empati och solidaritet med de oskyldiga Svenskarna, eller måste vi starta ett reskrig nu?

Nä precis. SVTs turkiska fitta som live-rapporterade om detta kunde knappt hålla sig för skratt.

Det är tiotusentals idioter i våra ghetton som har Röven som idol och tycker det är coolt att mörda. De är empatistörda. Inte varenda jävel, men väldigt många av MENAiterna, är körda i huvudet.

De skriker efter massmord och fattar inte att mord av små barn är fel.

De är faktiskt, på riktigt, ocivliserade barbarer.
De funkar inte i Europeiska samhällen.
Citera
2023-10-17, 01:11
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enders.Aldebrink
En Erik Carlsson säger på X (twitter):Säger tydligt i videon att han skjöt tre svenskar. Följer svensk polis i sociala medier. Slår till samma kväll som Sverige spelar match i Bryssel. Obehaglig fakta som måste följas upp.Men nog pekar det mot ett dåd mot just Sverige, och inte en slump.Terroristen följer i Belgien följer polisen Dalarna i sina sociala medier.Svenskkoppling en slump!?Jag har ingen koll på vem denna Erik är eller om de han skriver har någon sanning.Någon mer som hört nåt om dessa uppgifter?

Det skall tydligen komma från hans facebook.
Citera
Medlem
kan nån översätta?

https://twitter.com/DABoooomB/status/1714016273338617940
Citera
Medlem
maxatdunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrottNeger
Jag ställer mig väldigt frågande tlll vad belgisk polis pysslar med. Denna äckliga gris borde varit infångad på en kvart.
Det här är faktiskt under all kritik.

Verkligen. Nu när han är bannlyst i Belgien skulle det inte förvåna mig att han i och med sin radikalisering kommer försöka fly till Sverige inom sin tid, för att fortsätta med sina dåd mot svenskar. Men helst vill jag såklart att han blir brutaliserad.
Citera
2023-10-17, 01:13
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kukusevski
Vart finns filmen? Kan du länka?

Använd sök, Https
Citera
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Det skall tydligen komma från hans facebook.
Vems FB?
Vet man vem skytten är?
Finns det några medier som fortfarande sänder? Allt "live" är ju flera timmar gammalt.
Jag fick höra nyheten för 30min sen.
Här är de omöjligt att få någon information pga allt spammande.
Citera
Medlem
Här står det att det rör sig om två gärningsmän:

https://www.gp.se/nyheter/världen/två-svenskar-dödade-i-bryssel-1.112818009
Citera
2023-10-17, 01:14
Medlem
speerys avatar
Stackars jävlar.. Någon som har koll på de dödas namn ännu?

Jag hoppas verkligen att svenskarna vaknar upp och inser hur pass illa läget verkligen är.
När ska folket inse att det är upp till oss själva att lösa detta problem oavsett hur blodigt det måste bli?

Nästa gång en sån här sak sker så kan det lika gärna handla om ett dagis någonstans i Sverige, tänk på det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in