2023-10-17, 07:15
Medlem
Hamsterbolls avatar
Så ytterligare en illegal invandrare som brutalt slaktar oskyldiga människor. Som fått utvisningsbeslut men ändå bor kvar.

Det är därför ”angivarelagen” är så satans viktig. Ingen ska få stanna illegalt! Han är väl på väg till Sverige nu för att ta fler svenskar av daga.

Om han dessutom verkligen är en del av terrororganisationen ISIS så kan det ju ske fler terrordåd nu. Om de är organiserade på något sätt.
Citera
2023-10-17, 07:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Ett mycket korkat och otroligt förenklat inlägg. Du verkar inte förstå alls vad som pågår i världen och Sverige.
Jag kan argumentera för att det är alla som röstat på 7-klövern och i och med det för en extrem invandring som skapat konflikt och orsaken till detta terrorattentat.

De kulturella konflikter som uppstått i det multikulturella Sverige har tex lett till koranbränning, misshandel, mord och våldtäkt av Svenskar, skjutningar, kriminalitet som skenar och så vidare.

Koranbränningarna och andra protester, uttryck för missnöje mot det multikulturella Sverige har fått internationell uppmärksamhet.
Som i sin tur skapat ett hat mot Svenskar i den muslimska världen, trots alla miljarder med bistånd vi pungar ut, trots all hjälp till flyktingar vi Svenskar ger, trots att vi har tagit emot två miljoner utlandsfödda och allt stöd vi ger deras familjer Sverige i form av bidrag, skola, mat, boende och så vidare.

Sverige har med sitt folk, röstat fram ett multikulturellt kaosland som pissar bort pengar till andra länder, andra länder som hatar oss djup och där dom "extrema" vill döda oss. Vi har alla sett videos där svenska flaggan bränns, spottas på och stampas i marken, videos från länder vi skickar miljarder till.

SD har försökt minska invandringen och bevara traditionell svensk sosse-politik. Drömmar om folkhemmet och Lotta på bråkmakargatan.
Det är svårt att se skuld för detta attentat hos Sveriges SD-röstare eller hos dom som vill bevara någon form av yttrandefrihet.

Men det är väl som vanligt, det är en "ensam psykiskt sjuk gärningsman" och nu skall vi gråtkrama bort den dåliga magkänslan! Använda denna händelse till att skylla på SD, förbjuda koranbränningar och öka biståndet.
Du håller ju med honom?
Citera
2023-10-17, 07:16
Medlem
Nu när de är bekräftat att de är taxichauffören som är den skadade men kommer klara sig, vem är dom två i bilen som man ser i ett av klippen?, för de stod nånstans också att personerna i bilen är dom som blir jagade in i lobbyn. De är så snurrigt alltihop och de känns som de blir ännu snurrigare när Svenska medier ska försöka översätta och förklara vad som sägs/står
Citera
2023-10-17, 07:17
Medlem
YouthOfNations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citymormor
Ett mycket korkat och otroligt förenklat inlägg. Du verkar inte förstå alls vad som pågår i världen och Sverige.
Jag kan argumentera för att det är alla som röstat på 7-klövern och i och med det för en extrem invandring som skapat konflikt och orsaken till detta terrorattentat.

De kulturella konflikter som uppstått i det multikulturella Sverige har tex lett till koranbränning, misshandel, mord och våldtäkt av Svenskar, skjutningar, kriminalitet som skenar och så vidare.

Koranbränningarna och andra protester, uttryck för missnöje mot det multikulturella Sverige har fått internationell uppmärksamhet.
Som i sin tur skapat ett hat mot Svenskar i den muslimska världen, trots alla miljarder med bistånd vi pungar ut, trots all hjälp till flyktingar vi Svenskar ger, trots att vi har tagit emot två miljoner utlandsfödda och allt stöd vi ger deras familjer Sverige i form av bidrag, skola, mat, boende och så vidare.

Sverige har med sitt folk, röstat fram ett multikulturellt kaosland som pissar bort pengar till andra länder, andra länder som hatar oss djup och där dom "extrema" vill döda oss. Vi har alla sett videos där svenska flaggan bränns, spottas på och stampas i marken, videos från länder vi skickar miljarder till.

SD har försökt minska invandringen och bevara traditionell svensk sosse-politik. Drömmar om folkhemmet och Lotta på bråkmakargatan.
Det är svårt att se skuld för detta attentat hos Sveriges SD-röstare eller hos dom som vill bevara någon form av yttrandefrihet.

Men det är väl som vanligt, det är en "ensam psykiskt sjuk gärningsman" och nu skall vi gråtkrama bort den dåliga magkänslan! Använda denna händelse till att skylla på SD, förbjuda koranbränningar och öka biståndet.

Läs igen... -.-
Citera
2023-10-17, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
På 90-talet bodde jag i samma studentkorridor som en amerikansk utbytesstudent. Han hade en kanadensisk flagga på sin ryggsäck, jag frågade varför. Han svarade att man får bättre bemötande då. Nu är det vår tur. Om vi bara slutar skylta med blågult kanske vi alla fall inte blir ihjälskjutna.
Varför låta oss tystas och krypa ihop i fosterställning?
Jag tycker tvärtom!!
Låt oss gå till jobbet idag med svensk blågul tröja/jacka.
Låt sätta upp en svensk flagga på våra husfasader, balkonger osv.
Vi ska visa att vi är många, många och vi ska aldrig, aldrig någonsin backa.
Gå med rak rygg och tänk med stolthet hur skönt det ska bli att ta tillbaka vårt land.
Citera
2023-10-17, 07:18
Medlem
Skandal att gärningsmannen var KÄND av polisen för att vara radikaliserad och var i Belgien OLAGLIGT! Hur kan man låta det gå mellan fingrarna mitt i EUs hjärta, är belgiska polisen ett totalt skämt ?
Citera
2023-10-17, 07:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av termometern
Enligt uppgift så ska GM ha filmat själv samtidigt som han mördade svenskarna. Någon som har sett den videon? Enda videon jag har sett är den från ett vittne från andra sidan gatan.

Jag har sett en film om att han filmade sig själv efteråt för lite "facebook likes"
Citera
2023-10-17, 07:19
Medlem
GeoMeoSeos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nu när de är bekräftat att de är taxichauffören som är den skadade men kommer klara sig, vem är dom två i bilen som man ser i ett av klippen?, för de stod nånstans också att personerna i bilen är dom som blir jagade in i lobbyn. De är så snurrigt alltihop och de känns som de blir ännu snurrigare när Svenska medier ska försöka översätta och förklara vad som sägs/står

Det satt två svenskar i Taxin som förföljdes av skytten. De ska ha haft svenska match tröjor.
Citera
2023-10-17, 07:21
Medlem
Mår illa av allt detta sjuka som händer. Vi är inte trygga i vårt egna land och inte utomlands heller. Vilka parasiter vi har att göra med.
Citera
2023-10-17, 07:21
Medlem
atjoprosits avatar
Har det framkommit vilka de dödade svenskarna är? Orkar inte läsa igenom hela tråden..
Citera
2023-10-17, 07:22
Medlem
GruppboendetFiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Nu finns det inga lagar om undantagstillstånd i Sverige, men även om det funnits. (Vi låtsas att det går att få på plats). Vad tror du händer när undantagstillståndet hävs? Allt börjar om...

Det går att göra om man har viljan.
Det går inte att göra om man inte har viljan.

Man måste inte följa en byråkrati alltid. Man kan bara skita i det och inse att det handlar om rikets säkerhet, undantagstillstånd, eller rent av krig.
Citera
2023-10-17, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeoMeoSeo
Det satt två svenskar i Taxin som förföljdes av skytten. De ska ha haft svenska match tröjor.

Jo så förstod jag de också. Men dom ser väldigt döda ut på klippet när de filmas in i bilen, han med gul tröja dras ut ur bilen och hjärt och lung räddning inleds, och de ser verkligen inte bra ut. Sen ligger de en man med svart tröja inne i bilen som jag trodde först var taxichauffören, men antagligen en supporter då. Och sen skjuts de ihjäl en i lobbyn. Så jag får de till tre döda om inte nån spelat död för att överleva då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in