2023-10-17, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Är min skärm felinställd eller är SVTs bild på muslimen mörkad? Jag kan se honom klart och tydligt på i all annan media...

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/han-pekas-ut-for-misstankta-terrorattacken-i-bryssel

Det är inte din skärm. Dom har absolut censurerat hans ansikte. Hahaha fyfan för SVT alltså. Vidriga. Och vad fan är den rubriceringen? "Han pekas ut". Hur fan kan han pekas ut när han erkände dådet själv? Vilka jävla clowner.
Senast redigerad av Jidgeeboy 2023-10-17 kl. 07:10.
Citera
2023-10-17, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Du har rätt och bör vara oroad men hur många fattar det här `?

Det börjar ju gå upp för fler och fler riktiga svenskar vad vi tagit in för folk. Tyvärr är det för sent att se orkanen när man står i den. Sverige är kört och riktiga svenskar går en dyster framtid till mötes från alla håll. Självklart kan det smälla vilken dag som helst. Facit på hur muslimer är har ju legat ute för öppen ridå i världen långt innan Sverige började kalkylera. Tyvärr var det många som sade ”kan själv” istället för att glutta
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkRightly
Nej det handlar INTE om att skrota yttrandefriheten eller nåt annat, det handlar om att FÖRBJUDA BRÄNNANDET AV EN BOKJÄVEL.
Varför måste ni göra det krångligare än vad det faktiskt är?
Det skulle kunna vara så simpelt.. men nej, ni måste trassla till det.
Men whatever. Ni är precis som religiösa, ni tänker irrationellt och helt vrickat. "Lagen" och "yttrandefriheten" är eran heliga religion som absolut aldrig får justeras eller ifrågasättas. För er går den före t.o.m. människoliv och allt annat.

Jag vågar inte ens gå på konsert p.g.a. koranbränningarna, och jag är knappast ensam om det.
Ni ser hellre att ingen svensk vågar gå utanför dörren, än att det ska vara förbjudet att bränna en bok.
Den där boken verkar vara väldigt viktig för er, eftersom det är så viktigt för er att den ska få brännas.
Priset för det blir att ingen svensk vågar gå utanför dörren.
Hela svenska folket blir slavar under ert bokbrännande.

Sverige, landet där bokbrännandet går före allt annat, även före människoliv och frihet.

Man ska utvisa de som blir så arga över brännandet av en bok att du och andra inte kan gå på konsert. Inte ändra våra lagar och leva på islamisters nåder.

Samtidigt ska vi inte tillåta utländska medborgare att bränna koraner här enbart för att sabotera för Sverige, det kan de göra i sina egna länder. Men koranbränningar eller bibelbränningar och annat har varit tillåtet länge och ändå aldrig hänt förrän nu. Svenskar har inget intresse av att bränna koranen, det behöver inte förbjudas.
Citera
Medlem
Så jävla lättkränkta. Riktigt äckliga är de.. världen vore en bättre plats utan muslimer. Vad gör de för bra på riktigt? Inget.

Vila i frid älskade fotbollssupportrar
Citera
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalfRunar
Är min skärm felinställd eller är SVTs bild på muslimen mörkad? Jag kan se honom klart och tydligt på i all annan media...

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/han-pekas-ut-for-misstankta-terrorattacken-i-bryssel

Svt kan ju inte hänga ut en bild på hur han ser för då skulle Agda 75 och Åke 77 kunna få för sig att alla muslimer de möter ser ut som terroristen. Det vill säga ett skäggigt äckel med inavelsdrag.
Citera
2023-10-17, 07:08
Medlem
Filantrop78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snaskfat
Bara på flashback, muslimer behöver inte oroa sig ett dugg som tur är.
Skitsnack. Iom detta terrordåd samt många andra dom genomfört så har muslimerna all anledning att frukta hämnd.
Citera
2023-10-17, 07:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Det är många tankar som far i mitt huvud just nu med anledning av denna händelse och andra händelser senaste tiden.

1. Gängkonflikten.

2. Terror i Israel. Rapporteras om att personer i Sverige hyllar Hamasdådet. Nu när Israel vedergällar demonstrerar horder av muslimer i Sverige där de hyllar sin profet.

3. Svenskar ses av radikalare muslimer som legitima mål, eftersom det i Sverige råder yttrandefrihet och det inte är förbjudet att bränna böcker i Sverige.

Du kan vara lugn.

1. Gängkonflikten ser ut som den gör, för att mupparna sitter och läser på om hur andra lyckas. Det är därför du ser "hot mot alla släktingar" som har kommit ifrån ingenstans.. Det är Kokain försäljare från Albanien som började hålla på så.. Resten de har bara läst och kopierat.. Detta gjorde Albaner över hela Europa för att ta över kokainhandel. Så allting man gör nu, har dom bara kopierat ifrån dom.

2. Där har dom uppenbarligen läst på om hur Vietcong gjorde för att vinna slaget emot USA. Med tanke på att dom gömmer allt i en jäkla massa tunnlar. Och de du ser på nyheterna är bara några 100..

3. Det är IS som håller på..
Det kommer säkert hända fler grejer, men det finns mer muslimer, som inte har för avsikt att lägga sig i Israels nya krig överhuvudtaget, än vad det finns idioter som springer runt med vapen och lajvar att de skulle vara någon ny Tony Montana.

Allt detta löser sig med lite kunskap. Tex, om du har vapen och gör allting rätt, så kan du enkelt försvara dig mot ett par hundra själar.

Ta hand om familjen, andas, låt mobilen ligga i fickan när du är ute bara. Och händer det något, var redo för att springa.
Citera
2023-10-17, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Jag känner mig inte det minsta trygg längre. Jag är rent ut sagt rädd. Det känns som det bara är en tidsfråga innan det händer något nytt. Även om polisen får tag i denna gärningsman finns det garanterat tusentals och åter tusentals som är kapabla att göra samma sak. I Europa och i Sverige. Vi är som sitting ducks allihopa och vare sig polisen eller militären kan skydda oss. Stefan Löfvens konstaterande att vi varit naiva har nog aldrig varit mer aktuellt än vad det är just nu.
Löfve med många har varit naiva. Vi som varnat för det här har kommit att kallas rasister..
Citera
Avslutad
Paludan har blod på sina händer och förtjänar att avrättas.
Detta var exakt hans mening med att göra sin koranbränning
Citera
Medlem
På 90-talet bodde jag i samma studentkorridor som en amerikansk utbytesstudent. Han hade en kanadensisk flagga på sin ryggsäck, jag frågade varför. Han svarade att man får bättre bemötande då. Nu är det vår tur. Om vi bara slutar skylta med blågult kanske vi alla fall inte blir ihjälskjutna.
Citera
2023-10-17, 07:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Förbjud korta kjolar pga risk att bli våldtagen!!!!!!
Vi andra kan hålla oss, du får försöka titta åt ett annat håll. Det är såna som du som gör det riskabelt för unga tjejer att gå ut i kort kjol.
Citera
2023-10-17, 07:11
Medlem
YouthOfNations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
Vad har vad man röstar på i Sverige med ett terrordåd i Belgien att göra?

Det har skapat det samhälle med miljoner muslimer som vi har, som skapa motreaktioner med babbbekoranbränning, som skapa detta

Utan massinvandring aldrig koranbränning och muslimer i vårt land. Då hade ibget aldrig hänt.

Tänk lite, varför går ingen på Polacker t.ex.???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in