2023-10-17, 05:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Vi kommer se mer av det här, kommer svenskar våga resa mer? Varför göra sig hatad helt i onödan? Tack Rasmus Paludan.

Du måste förstå att detta hade hänt oavsett- denna typ av dårar kommer alltid hitta något hat mot kristna. Tack Reinfeldt och tack ryggradslösa som du som skapat den svenska situation.
Citera
2023-10-17, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Tack Paludan, Momika och Frick. Ni har blod på era händer.
Har precis för mig att det är fredens religion och muslimer som mördar.

Tacka dessa istället för att de försöker väcka folk och visa vad islamister har för agenda.

Man måste tydligen öka antalet koranbränningar för att locka fram islams fula farliga tryne, och visa för desorienterade människor som dig vad som komma skall.
Citera
2023-10-17, 05:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedWrongHole
Större problem än Paludan är Reinfält och andra politiker i EU som tar in muslimen.

I deras bok står det att man ska förklara krig och döda alla som inte är muslimer.

Exakt- deras heliga bok beskriver hur det är helt ok att ljuga för någon som inte är muslim eller att ta sexslavar som du våldtar. Det är en hatiskt bok och se konsekvenserna
Citera
2023-10-17, 05:45
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedWrongHole
Större problem än Paludan är Reinfält och andra politiker i EU som tar in muslimen.

I deras bok står det att man ska förklara krig och döda alla som inte är muslimer.

Reinfeldt har givetvis varit med om att förstöra Sverige, men det är dåtid. I nutid är Paudan och Salwan ett större problem som "går att lösa", viss skillnad.
Citera
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Nu blandar du ihop. Sveriges radio skrev jag men det är samma skrot och korn

SR gick också tidigt ut med att det handlade om en islamist så du hade fel även där.
Citera
Medlem
Davoduns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Vad skrev SD- Jessica Stegrud?

"Eftersom min tweet misstolkades grovt av en del valde jag att ta bort den."

"Reinfeldt får poliseskort ut från arenan – efter det att två (troligen) svenska fotbollsfans dödats av islamist. Han om någon borde tvingats sitta kvar utan något som helst polisskydd
Mina tankar går till de döda och deras anhöriga. Mitt förakt går till alla de politiker – inklusive FR – lagt grunden för detta”.
Citera
2023-10-17, 05:46
Medlem
Citat:
Vi kommer se mer av det här, kommer svenskar våga resa mer? Varför göra sig hatad helt i onödan? Tack Rasmus Paludan.
Varför tiga stillasittande och bli islamiserad och mördad om du vägrar?
Citera
2023-10-17, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.J.A
Bojan?
Alla fyra sa ju samma sak.

Jag menar inte Bojan, jag menar aset och landsförrädaren Reinfeldt. Sverige förstöraren nummer ett och bidragsfuskaren Fredrik Reinfeldt
Citera
2023-10-17, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Sverige bör markera med några väl valda sortier mot valfritt terroristmål i Syrien. Två Tomahawks. Visa att vi är på plan.

De tar våra liv, vi tar deras liv.

Detta måste markeras- att visa svaghet går inte här. Att jämna två moskeer med marken är en rimlig hämnd
Citera
2023-10-17, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Sverige bör markera med några väl valda sortier mot valfritt terroristmål i Syrien. Två Tomahawks. Visa att vi är på plan.

De tar våra liv, vi tar deras liv.

Skulle Sverige oC övriga Europa framförallt gjort för länge sedan…
Citera
2023-10-17, 05:50
Medlem
Citat:

Såhär kan man inte tänka. Varför skulle Sverige hatas? Vi har tagit emot flest invandrare per capita från Afrika/Mellanöstern i hela västvärlden. Alla får tillgång till fri utbildning, barnomsorg, sjukvård, pension, svenskakurser. Möjlighet att bygga sig ett bättre liv. Folk borde älska Sverige? Men istället hatas vi för att vi inte ändrar våra lagar om yttrandefrihet.

Det spelar ingen roll hur ”goda” vi är eller hur mycket vi än ger efter. Om vi inte tillåter koranbränningar t ex, då är det något annat.

Misstaget Sverige har gjort är att vi varit otroligt arroganta som trott att
1) människor blir svenskar och ändrar sina värderingar bara de sätter sin fot på svensk mark
2) människor vill bli svenskar.

Det vill de ju inte i de flesta fall. De har sin egen identitet. Ibland funkar det med att bo i Sverige, ibland inte. Det är bara att tänka själv om du flyttar utomlands i vuxen ålder. Du är fortfarande svensk, inte spansk eller kinesisk.

Dessutom ser man exakt samma problem i hela Västeuropa. Belgien, Frankrike, Nederländerna, Tyskland, England osv. Massor av människor, ofta barn till invandrare som är födda här, som hatar landet de bor i och inte identifierar sig som svenskar/belgare/fransmän osv. Det går aldrig att bygga någon enighet i ett land då. Man måste ha en gemensam nämnare för att ena en befolkning.
Citera
2023-10-17, 05:50
Medlem
Citat:

Vi kommer säkert få se attacker även i vårat sverige . Bara en tids fråga yani
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in