2023-10-17, 04:43
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Tack för videon.

Jag ser inte heller någon svensk landslagströjan.
En av offren hade en landslagströja på sig, alltså en av BO hade det inte.
Men de var tydligt i sällskap kan man se i videon.
Senast redigerad av rubin22 2023-10-17 kl. 04:52.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av andrpnien
Kanske för att de hyllar terrorister och firar mord på judar? Är du efterbliven?

Yttrandefrihet måste gälla åt båda håll, oavsett hur osmakligt det är. Personligen kan jag tycka att det är väldigt märkligt att lägga skulden på koranbrännarna för detta. Det är ju den som tar till våld och begår dåd som står ensamt ansvarig. Annars hamnar man i ”hon hade kort kjol och bad om att bli våldtagen”-träsket. Om någon triggas av att en person i ett annat land bränner en bok, och triggas till den grad att man kan skjuta en oskyldig människa i huvudet, då är det inte provokatörens fel.

Hittar man ursäkter även för Breivik? Majoriteten är nog ganska enig att grabben är helt sjuk i huvudet även om han provocerades av invandring osv.
Senast redigerad av Davidbrent 2023-10-17 kl. 04:53.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Ska bli intressant att höra vad Magda säger.

Det kommer självfallet vara SD's fel på något sätt, precis som allt annat är enligt henne.
Citera
2023-10-17, 04:52
Medlem
Davoduns avatar
Jaja skit i det där, kan vi fokusera på att personen FORTFARANDE inte verkar vara gripen? Allvarligt?
Citera
2023-10-17, 04:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hjallbo4ever
Känns helt onödigt. Jag menar på att man inte ska skända flaggor, heliga skrifter eller symboler som anses heliga för många. Det är en dålig handling. Det rättfärdigar däremot inte att gå runt och mörda människor sen som hämnd.
Men gör du det om du tror att det kommer något bra utav att göra det. Ingen kommer hindra dig.
Men svenska flaggan går bra att skända?
Citera
2023-10-17, 05:00
Medlem
Citat:
Tack för videon.

Bara jag som reagerar på den lugna och sansade reaktionen från filmaren? (riktar mig inte mot citeraren specifikt utan bara generellt) har tyvärr sett det här klippet flera ggr på X sen 21-tiden igår och känner hela tiden att den som filmar mest bara konstaterar faktum. Kanske intresserat. I alla fall mer så än bestört.

(klipp från andra sidan gatan där skott hörs och vissa bitar syns genom fönster från långt håll)
Citera
2023-10-17, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davodun
Jaja skit i det där, kan vi fokusera på att personen FORTFARANDE inte verkar vara gripen? Allvarligt?

Har hänt innan att det gått ett dygn eller två innan terrorister åker fast, kanske försöker han igen för att så att säga göra suicide by cop.

Han borde vara känd i muslimska miljöer, han går väl på moske och snackar me folk. Pistolen fick han ju av någon.
Citera
2023-10-17, 05:03
Medlem
Davoduns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Har hänt innan att det gått ett dygn eller två innan terrorister åker fast, kanske försöker han igen för att så att säga göra suicide by cop.

Han borde vara rätt känd i muslimska och kriminella miljöer.

Jo, men i Bryssel som är Nato-EU hivemind, samt att han var känd sen innan? Iofs tycker jag att det är helt sjukt att han ens kunde utföra det så jag kanske inte ska yttra mig.
Citera
2023-10-17, 05:05
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Hoppas det blir många år i brummen för GM. Typ 200 år.Tyvärr är denna terror bara början, kommer aldrig ta slut.

IS, Hamas, Hizbollah, kalla det vad du vill, men snart har vi inbördeskrig i något land i Europa. Gissar på Frankrike blir först ut.

” Vi såg ej det komma ”. Idioter till politiker …
Senast redigerad av Mullret 2023-10-17 kl. 05:14.
Citera
2023-10-17, 05:06
Medlem
Citat:
Jo, men i Bryssel som är Nato-EU hivemind, samt att han var känd sen innan? Iofs tycker jag att det är helt sjukt att han ens kunde utföra det så jag kanske inte ska yttra mig.

Bryssel är ju för islamisering och nedrivning av västerlandet och dessa värderingar. De fortsätter ju ödsla in skitfolk och splittra befolkningar.
Citera
2023-10-17, 05:06
Medlem
Citat:
Tack för videon.

(Varning för gore) https://www.bildtagg.se/file/6jb3kq30aijc2wvpzsle2589 här kan du se att personen hade en landslagströja på sig under hoodien.
Citera
2023-10-17, 05:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brattleser91
Bara jag som reagerar på den lugna och sansade reaktionen från filmaren? (riktar mig inte mot citeraren specifikt utan bara generellt) har tyvärr sett det här klippet flera ggr på X sen 21-tiden igår och känner hela tiden att den som filmar mest bara konstaterar faktum. Kanske intresserat. I alla fall mer så än bestört.

(klipp från andra sidan gatan där skott hörs och vissa bitar syns genom fönster från långt håll)

Filmaren känner förövaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in