2023-10-17, 04:13
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingkongfitness
Förr eller senare, JA
Om 7klövern fått fortsätta med sin arabisering,

Som jag sade till troian tidigare i tråden- det känns inte omöjligt att GM är en agent som aktiverats av ett terrornätverk*, och att han hade utfört dådet vid just denna tidpunkt under någon annan förevändning om inte koranbränningarna varit. Det skulle helt enkelt utföras ett dåd nu, för att skapa oroligheter i Europa. Förmodligen på grund av kriget i Gaza.

*Han har ju tydligen dokumenterade kopplingar till terrororganisationer i Tunisien.
Senast redigerad av fluff995 2023-10-17 kl. 04:15.
Citera
2023-10-17, 04:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Sköt han dem också?

Nej, det gjorde han inte, men jag skulle inte förvåna mig om de hittar hans familj död i hemmet.
Citera
2023-10-17, 04:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Om man vänder på det. Hade de dödats om koraner inte bränts?

Problemet är inte yttrandefrihet, problemet är religion. Det är exakt detta terrorism går ut och tyvärr finns det nog inget mer kuvat folk än svenskarna. Börjar ändra lagar för att folk med en efterbliven världssyn blir kränkta och tar till våld. Så.jävla.mesigt.
Senast redigerad av Davidbrent 2023-10-17 kl. 04:24.
Citera
2023-10-17, 04:23
Medlem
lindblomsgröns avatar
Detta problem med att de som fått avslag på sin ansökan om asyl samt känd av polis för radikalisering fortfarande får vara kvar i landet och inte utvisats till sitt hemland i detta fall Tunisien.
Citera
2023-10-17, 04:25
Medlem
PK-Jannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugnochfinnutack
Ska bli intressant att höra vad Magda säger.
Och stadsministern.

Verkligen! Utöver det självklara fördömandet kommer man att peka finger och i så fall mot vem?

Citat:
Ursprungligen postat av Jon10
Muslimerna som fördömer detta ska ha all respekt.
Man ska inte dra en hel religion över en kam för rötäggen den bär på.

Det håller jag med om, tycker att människor bör vara lite mer noggranna med detaljerna, nu sitter den här skittårtan i famnen på oss alla.
Den skittårtan består av islamister, terrorister, blasfemilagar, sharia osv.
Dags att visa tacksamhet mot Sverige och inte fortsätta med sin oändliga kravlista och springa islamisternas och terroristernas ärenden.Dags att omfamna Sverige för det land det är och inte försöka forma om det till någonting det inte är och aldrig har varit, det gäller er svenskar också, det behövs egentligen inte ens sägas men visa lite respekt för det ni har ärvt!

Vi hoppas förstås att det inte blir fler terrorattentat mot svenskar i fortsättningen. Det blev en dyr lek den här okontrollerade massinvandringen, snacka om att man öppnade Pandoras ask.
Citera
2023-10-17, 04:26
Medlem
Inhale82s avatar
Fredrik Reinfeldt är förfärad säger han, och har ett tungt hjärta.
Öppna ditt hjärta nu Fredde.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/VPv30V/fredrik-reinfeldt-bestort-efter-dodsskjutningen-i-bryssel
Citera
2023-10-17, 04:27
Medlem
Migerationsverkets avatar
Det är inte konstigt att sånt här händer.
Vissa typer av människor bör leva förtryckta som djur i diktaturer där man inte har fri talan och fri vilja. Säger man vad man tycker eller gör som man vill döms man till döden eller piskrapp eller långa fängelsestraff.
Sen kommer de här människorna till Europa där man har yttrandefrihet och demokrati. Det blir som att släppa ut djur som levt i bur hela livet.

Sverige och Europas största misstag är ”alla människors rätt till lika värde”
Nej. Alla människor har inte rätt till lika värde och alla människor kan inte leva så.

Svenskar och svenska politiker är så naiva som tror att man kan göra människor av muslimer. Ja, det gäller ALLA muslimer.
Detta terrorbrott är bara startskottet på många terrorbrott som kommer att ske i Sverige de kommande månaderna.

När jag läser om hur svenskar i Bryssel vill komma hem till Sverige till trygghet kan jag inte annat än förvånas. Trygghet? Tror ni att vi är trygga i Sverige? Vi är allt annat än trygga i Sverige. Polisen, SÄPO, militären, regeringen..ingen har koll längre. Det är för mycket som händer i detta land. Och vi har vår regering att tacka som så gärna vill ta hand om alla muslimer.
Citera
2023-10-17, 04:29
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjollkoll
Här är video från Twitter för den som vill se. Ser ingen svensk landslagströja, men kan ju varit tidigare eller senare. https://streamable.com/xho3gx
Tack för videon.

Jag ser inte heller någon svensk landslagströjan.
Citera
2023-10-17, 04:31
Medlem
Mgm heter Slayem Slouma. I länken ser man hur han laddar vapnet, verkar skjuta, och kör iväg på en moped.

https://www.facebook.com/100002044538463/posts/6712238422187576/?mibextid=rS40aB7S9Ucbxw6v
Senast redigerad av DindooNuffin 2023-10-17 kl. 04:37.
Citera
2023-10-17, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Samtidigt så vill Åkesson dra in medborgarskap på de som deltar i pro Palestina demonstrationer och facebook/Instagram plockar ner pro Palestina inlägg. Yttrandefriheten gäller bara när den som bestämmer tycker det är lämpligt.

Kanske för att de hyllar terrorister och firar mord på judar? Är du efterbliven?
Citera
2023-10-17, 04:39
Medlem
PK-Jannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckedWrongHole
Nej, det gjorde han inte, men jag skulle inte förvåna mig om de hittar hans familj död i hemmet.

Det skulle förvåna mig, dessa människor ser sig som heliga krigare, martyrskapet är en biljett till himmelriket, däremot är nog inte en handling att döda sin egen familj. Men att döda otrogna går bra, sådan är fredens religion i viss tolkning, det svåra för oss icketroende eller med annan tro att vi har svårt att tolka vem som tolkar hur. Det ska vi förstås inte behöva heller, ingen ska behöva dela samhälle med religiösa extremister, dessa ska isoleras totalt i all evighet och självklart skickas ut ur Sverige (att det ens behöver sägas).
Så alla ni apologeter (låtsas-goda-svenskar) som tror att alla muslimer kräver de otrognas död, SLUTA GÅ ISLAMISTERNA OCH TERRORISTERNA TILL MÖTES! Ni är förvirrade och det är bättre att ni håller käften för att ju mer ni öppnar käften desto mer skada orsakar ni. Tror ni att en inskränkning i yttrandefriheten är det enda som islamisterna och terroristerna nöjer sig med?
Citera
2023-10-17, 04:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PK-Janne
Verkligen! Utöver det självklara fördömandet kommer man att peka finger och i så fall mot vem?

Det håller jag med om, tycker att människor bör vara lite mer noggranna med detaljerna, nu sitter den här skittårtan i famnen på oss alla.
Den skittårtan består av islamister, terrorister, blasfemilagar, sharia osv.
Dags att visa tacksamhet mot Sverige och inte fortsätta med sin oändliga kravlista och springa islamisternas och terroristernas ärenden.Dags att omfamna Sverige för det land det är och inte försöka forma om det till någonting det inte är och aldrig har varit, det gäller er svenskar också, det behövs egentligen inte ens sägas men visa lite respekt för det ni har ärvt!

Vi hoppas förstås att det inte blir fler terrorattentat mot svenskar i fortsättningen. Det blev en dyr lek den här okontrollerade massinvandringen, snacka om att man öppnade Pandoras ask.

Tyvärr så har den mest vettige av muslimska män även han sjuka värderingar i sin hjärna, bl a sin kvinnosyn.

Släng ut packet, det finns tyvärr inte plats för islam i moderna västerländska samhällen, deras hjärnor är till viss del ej färdigutvecklade utan ligger 100 år efter i utvecklingsfas.
Senast redigerad av LawNumberSix 2023-10-17 kl. 04:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in