2023-10-17, 02:49
Medlem
Masingas avatar
Är det någon som drar parallellen SD> koranbränningarna> dådet igår? Är detta scenario troligt? Är det så, så har detta parti gjort medborgarna till måltavlor och har de två från igår på sitt samvete. Vad tror ni?
Citera
2023-10-17, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neatrea
Nej, kopiera länken men byt ut * mot O och klistra in i sökfältet i fb
Han har en DIF bakgrund på profilen

Hittade nu , dif bakgrunden. Stackaren verkade små barn också & gift….. fyfan . Hoppas inte familjen ser bilden på hans hjärna som runnit ut.
Citera
2023-10-17, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bekannelse
Nej han har en djurgården symbol högst upp i profilen.

Japp hittade nu , känns tufft o kolla på hans profilbild efter att ha sett hans hjärna rinna ut.
Citera
2023-10-17, 02:52
Medlem
Är det någon mer än jag som är lite orolig över flygplatsen just nu? Man kan ju anta att många oroliga svenskar kommer att flockas dit.

Hade jag varit i Bryssel så hade jag tagit tåg ut ur landet först. Ta hand om er för helvete
Citera
2023-10-17, 02:53
Medlem
nousernameneededs avatar
Riktigt irriterande att man inte kan läsa att de avlivat detta invasiva skadedjur ännu... belgiskpolis är verkligen hjärndöd.
Citera
Bannlyst
Sköt han med en kalasjnikov, samma vapen som snorungar i våra förorter springer runt och skjuter med?
Halva huvudet borta av ett skott 😱
Citera
Medlem
Finns det bilder på hans huvud vidrigt
Citera
2023-10-17, 02:54
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eddietalks
Vid 22.10-tiden höll Reinfeldt en pressträff med utsända svenska medier.
Han sa då:
– Det är med tungt hjärta som vi konstaterar att den fotboll vi älskar nu har drabbats av ett sportattentat här i Bryssel i kväll. Och vi har svenska supportrar som offer.

Sportattentat? SPORTATTENTAT?

Det var inget jävla sportattentat och det VET Reinfeldt! Han vågade inte säga som det var, ett attentat på svenskar som han har ett stort ansvar för i och med den enorma invandring hans regering öppnade upp för under sin regeringstid.
Stor beundrare utav USA, och en människa med avsky för den svenska arbetarklassen.
Han kan sitta med sitt multikulti nu i fotbollsförbundet, där han bör trivas utomordentligt. Avgå för i helvete när orden ifrån din mun alltid smakar beskt.
Citera
2023-10-17, 02:57
Medlem
ColdLines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanStatyn
Tack vare dessa koranbränningar sker detta helt enkelt. Är det värt det? Att man som svensk inte ens kan se på fotboll. Fy fan alltså. Vi har skapat oss fiender trots att vi mottagit miljoner muslimer, bara för att vi låter några misslyckade människor bränna koranen titt som tätt. Enligt mig är det inte värt det. Man utsätter oskyldiga människor för hemska hot och incidenter som igår kväll tyvärr. Extremt onödigt!

Problemet är inte koranbrännare utan att dessa muslimer tror att allt kretsar krig islam i världen, när de kommer utanför sin bubbla och inser att vad imamen sagt inte gäller i tex Sverige där man får lov att bränna koranen utan att stenas till döds så spricker bubblan och de blir aggressiva och farliga.

Sverige ska inte underkasta sig dessa fanatiker, istället bör fler koraner brännas för att normalisera detta och visa att deras bok inte har något värde i vårt samhälle.
Citera
2023-10-17, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanStatyn
Dom är inte några stycken, ska människor som reser utomlands behöva vara en måltavla för att de är svenskar? Bara för att i Sverige så bränner man koranen höger och vänster. Alla människor vet inte hur många muslimer Sverige har tagit emot och att det är några få som bränner koranen. Du ser ju själv idioten terroristen vad han säger i sin video "jag har dödat 3 svenskar". Han drar alla över en kant och det är det som är det farliga.
Jaså, vilka koraner brändes i Frankrike? Terrordåd överallt. Islamistrunkare
Citera
2023-10-17, 02:58
Medlem
Det här är vad man får när man tillåter koranbränningar i vårt fina land. Tacka regeringen.
Man kan inte vara så naiv att tro att hela världen delar våra värderingar och moraler.
Citera
2023-10-17, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
Som jag misstänkte denne har tydligen enligt nya uppgifter fått avslag, nyligen, på sin asyl sökan. Befinner sig alltså i Belgien illegalt.
Att man inte inför dna register och spar dna i för att förhindra att dem ska befinna sig illegalt. Iaf lättare att kunna hitta dem tänker jag....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in