Citat:
Ursprungligen postat av
139
Samtliga gäddors mindset:
"Fan vad många män som dumpen har tagit nu, stackars jävlar alltså att få sina liv förstörda på 1 sekund bara för att de var korkade nog att gå i fällan. Vilken tur jag har som faktiskt har hittat en RIKTIG flicka som tycker om mig jättemycket, hade ju varit trist att vara en av de som åkte dit. Skönt att jag inte är lika dum i huvet som de andra."
Sen står de där lik förbannat på mötesplatsen - pirriga och förväntansfulla. Så hoppar Sara & Patrik ut ur en buske med mobilkamerorna i högsta hugg och gäddan får Surprised Pikachu-ansikte.
Och dagen efter sitter nån annan gädda och kollar den videon och tänker "stackars jävel... men det där kommer ju inte hända MIG i alla fall"
Osv osv osv i all evighet...
Intelligens handlar delvis om att se mönster. Många gäddor uttrycker att de "hört talas" om Dumpen, vad nu det betyder? Hade de varit försiktiga, så hade de surfat in på Dumpen.se och läst 3-4 loggar och kunnat se mönstret i "barnens"/fiskarnas konversationer. Frågan är om de flesta gäddor varit inne på Dumpen och ändå inte klarat av att se mönster, eller vad det är frågan om? 🤔
Gillar för övrigt hur S&P steppat upp sig rejält. Nu börjar de inte flåsande springa med kameran uppe i luften på 200 meters håll, skrikande, så gäddan reflexmässigt flyr, utan smyger listigt upp bakom gäddan och snackar i normalt tonläge. Fortsätt så!