2023-10-16, 15:55
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Apropå att älska att gäddors liv förstörs. Om du har ett problem med det så kan du sluta älska att gäddor förstör andras liv. Intressant ordval förresten offerkoftan.
Citera
2023-10-16, 16:00
Medlem
stickan888s avatar
Har kanske tagits upp tidigare, men jag undrar vem/vilka som ligger bakom kontot svin_112 på instagram? Där det läggs upp konfrontationer från dumpen.
Både gamla och nya konfrontationer.
Någon som vet hur det ligger till?
Citera
2023-10-16, 18:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Tips = sök på Dumpen

Har gjort det, hittar ändå ingen Dumpen-kanal på Rumble med alla klipp.

Någon annan som vet?
Citera
2023-10-16, 19:44
Medlem
Citat:
Herregud vilket jävla svammel Ta dina mediciner, gubben, så kan vi alla andra som älskar att se gäddors liv förstöras men samtidigt kan fnissa åt Patrik och Sara hålla två tankar i skallen samtidigt. Ärthjärna

Störtskön sammanfattning sunless vill verkligen synas och det kliar i hens fingrar. Det första man ser i tråden är den där fåniga katten.

Putte och Sara vill väl och gör en hel del bra insatser men sätter sig på extremt höga hästar. Dumpen on tour har gått och blivit en maktfaktor och dom tar varenda smula i sin iver Skönt med icke pk-journalister för ovanlighetens skull.

Jag är i alla fall väldigt sparsam med komplimanger till Putte, Sara får 99% av dessa. Hon har gjort en tuff resa.
Citera
2023-10-16, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Dumpen började yra någonting om kryptering angående den uthängde kärringen i Mariefred.
Men dom utvecklade inte resonemanget.

Vet ej men den där kärringen kan i Boomer style ha klickat på något Dumplingarna skickat. Enligt podden skulle hon ha varit Vulkanen men det blev bara ett telefonsamtal med en gaggig tant. Jobbat inom kommunen och hjärtat är naturligtvis åt vänster. Kommunisten kan gott ha det liksom.
Citera
2023-10-17, 00:06
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Störtskön sammanfattning sunless vill verkligen synas och det kliar i hens fingrar. Det första man ser i tråden är den där fåniga katten.

Putte och Sara vill väl och gör en hel del bra insatser men sätter sig på extremt höga hästar. Dumpen on tour har gått och blivit en maktfaktor och dom tar varenda smula i sin iver Skönt med icke pk-journalister för ovanlighetens skull.

Jag är i alla fall väldigt sparsam med komplimanger till Putte, Sara får 99% av dessa. Hon har gjort en tuff resa.
De senaste gäddorna säger allt om hur det går och du har is i magen som fortsätter förminska Dumpen. Tror gädda 300 kommer bli en atombomb. Massjälvmord bland gäddorna kanske?
Citat:
Lol. Läsförståelse, gubben. Hur var det med den?
Har rätt bra koll på pedofilernas ordval i tråden. "Hålla två tankar i skallen samtidigt" är en klassiker.
Senast redigerad av sunless 2023-10-17 kl. 00:12.
Citera
2023-10-17, 00:22
Medlem
139s avatar
Samtliga gäddors mindset:

"Fan vad många män som dumpen har tagit nu, stackars jävlar alltså att få sina liv förstörda på 1 sekund bara för att de var korkade nog att gå i fällan. Vilken tur jag har som faktiskt har hittat en RIKTIG flicka som tycker om mig jättemycket, hade ju varit trist att vara en av de som åkte dit. Skönt att jag inte är lika dum i huvet som de andra."

Sen står de där lik förbannat på mötesplatsen - pirriga och förväntansfulla. Så hoppar Sara & Patrik ut ur en buske med mobilkamerorna i högsta hugg och gäddan får Surprised Pikachu-ansikte.

Och dagen efter sitter nån annan gädda och kollar den videon och tänker "stackars jävel... men det där kommer ju inte hända MIG i alla fall"

Osv osv osv i all evighet...
Citera
2023-10-17, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Samtliga gäddors mindset:

"Fan vad många män som dumpen har tagit nu, stackars jävlar alltså att få sina liv förstörda på 1 sekund bara för att de var korkade nog att gå i fällan. Vilken tur jag har som faktiskt har hittat en RIKTIG flicka som tycker om mig jättemycket, hade ju varit trist att vara en av de som åkte dit. Skönt att jag inte är lika dum i huvet som de andra."

Sen står de där lik förbannat på mötesplatsen - pirriga och förväntansfulla. Så hoppar Sara & Patrik ut ur en buske med mobilkamerorna i högsta hugg och gäddan får Surprised Pikachu-ansikte.

Och dagen efter sitter nån annan gädda och kollar den videon och tänker "stackars jävel... men det där kommer ju inte hända MIG i alla fall"

Osv osv osv i all evighet...

Intelligens handlar delvis om att se mönster. Många gäddor uttrycker att de "hört talas" om Dumpen, vad nu det betyder? Hade de varit försiktiga, så hade de surfat in på Dumpen.se och läst 3-4 loggar och kunnat se mönstret i "barnens"/fiskarnas konversationer. Frågan är om de flesta gäddor varit inne på Dumpen och ändå inte klarat av att se mönster, eller vad det är frågan om? 🤔

Gillar för övrigt hur S&P steppat upp sig rejält. Nu börjar de inte flåsande springa med kameran uppe i luften på 200 meters håll, skrikande, så gäddan reflexmässigt flyr, utan smyger listigt upp bakom gäddan och snackar i normalt tonläge. Fortsätt så!
Citera
2023-10-17, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Intelligens handlar delvis om att se mönster. Många gäddor uttrycker att de "hört talas" om Dumpen, vad nu det betyder? Hade de varit försiktiga, så hade de surfat in på Dumpen.se och läst 3-4 loggar och kunnat se mönstret i "barnens"/fiskarnas konversationer. Frågan är om de flesta gäddor varit inne på Dumpen och ändå inte klarat av att se mönster, eller vad det är frågan om? 🤔

Det är något fundamentalt som uppenbarligen stängs av när kåtslaget uppstår hos dem och IQn sjunker till 50.
Citera
2023-10-17, 08:07
Medlem
Citat:
Efter att Sara och Patrik desperat försökte börja stamma fram en förklaring som helt misslyckades noterar jag att de inte längre säger att filmandet är för gäddans säkerhet

Nu är det ju trotts allt en liten säkerhet för gäddorna.
Då de flesta normala som ser en konfrontation, eg har lust att slå gäddorna sönder och samma
Citera
2023-10-17, 08:48
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Nu är det ju trotts allt en liten säkerhet för gäddorna.
Då de flesta normala som ser en konfrontation, eg har lust att slå gäddorna sönder och samma
Säkerhet ja. Kamerabevakning minskar riskerna att nån slåss. Det var en ex-polisman som klippte till Patrik så han torskade jävligt stort på det för att det filmades.

Precis som Pippikoftan är dumpenhatarna jävligt tröga. Fattar de inte att filminspelningen av konfrontationen används som bevis? Det är liksom det grundläggande för allt som publiceras om gäddorna. For flying f--k sake!
Senast redigerad av sunless 2023-10-17 kl. 08:53.
Citera
2023-10-17, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
8. 80% av sexuella övergrepp sker i nära relationer inte från någon idiot på KIK.
Och tack vare dumpen kan vi ta reda på vilka personer i vår närhet som är hebefiler och pedofiler och se till att de hålls långt borta från barn. Då minskar risken att de utför övergrepp på något barn som de har nära relation med eftersom ingen kommer tillåta sina barn i närheten av hebepeddot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in