2023-10-16, 14:09
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Undrar egentligen vad som driver många dumpenhatare? Är det att man vill ha sex med minderåriga eller är det att bara få utlopp för sitt hat?
Jag biter.
Finns några anledningar:
1. Rättsväsendet sköter ärenden i den här frågan. Vi kan inte ha pöbeldomstolar.
2. S&P är inte kompententa, har en brokig historik.
3. Bullshit, att dom gör det i barnens intresse, dom gör det i vinstintresse.
4. Hela upplägget med fjortisar som vill träffa mentalt utmanade 50-60 åringar som har man-boobs, ölmage, flint, knaper ekonomi är helt befängt.
5. Använder utgivningsbevis för ett syfte som det inte är ämnat för.
6. Trolla dumpenanhängare pga att om man hyser reservationer mot pseudo-aktiviteterna blir man per automatik pedofil och/eller varit outad på sajten. Sandlåderetorik.
7. Resultaten talar för sig själva, hur många har blivit dömda i domstol pga Dumpen, inte någon mig veterligen.
8. 80% av sexuella övergrepp sker i nära relationer inte från någon idiot på KIK.
9. Tillvägagångssättet har provats i flera länder tidigare med mycket klent utfall.

Nu förväntar jag mig ett gensvar på följande:

Om kritiken var obefogad, varför är dumpensvansen här i tråden inkapabla att inte kräka ur sig invektiv och personangrepp.
Citera
2023-10-16, 14:12
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Nu vet ja int var hon befunnit sig men appar som snap och kik är krypterat
Jag kanske missförstod men tolkade det som att dom hade knäckt någon kryptering.
Citera
2023-10-16, 14:42
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Jag biter.
Finns några anledningar:
1. Rättsväsendet sköter ärenden i den här frågan. Vi kan inte ha pöbeldomstolar.
2. S&P är inte kompententa, har en brokig historik.
3. Bullshit, att dom gör det i barnens intresse, dom gör det i vinstintresse.
4. Hela upplägget med fjortisar som vill träffa mentalt utmanade 50-60 åringar som har man-boobs, ölmage, flint, knaper ekonomi är helt befängt.
5. Använder utgivningsbevis för ett syfte som det inte är ämnat för.
6. Trolla dumpenanhängare pga att om man hyser reservationer mot pseudo-aktiviteterna blir man per automatik pedofil och/eller varit outad på sajten. Sandlåderetorik.
7. Resultaten talar för sig själva, hur många har blivit dömda i domstol pga Dumpen, inte någon mig veterligen.
8. 80% av sexuella övergrepp sker i nära relationer inte från någon idiot på KIK.
9. Tillvägagångssättet har provats i flera länder tidigare med mycket klent utfall.

Nu förväntar jag mig ett gensvar på följande:

Om kritiken var obefogad, varför är dumpensvansen här i tråden inkapabla att inte kräka ur sig invektiv och personangrepp.
Att det är en födkrok är helt klart. Knappast något de skulle sysslat med på deltid om de hade annan inkomst. Verksamheten är tvivelaktig då det inte bygger på evidens. Problemet som jag ser det är alla närstående som far illa pga gäddornas idioti. Det jag funderar på är hur det inte kan vara ärekränkning osv om de inte fälls för grooming. Har det överhuvudtaget prövats i domstol. Som sagt är det illa då äckliga gubbsens agerande gör att deras omyndiga barn får skit för förälders vidriga beteende.
Citera
2023-10-16, 15:13
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Den kör dom alltid. Datahackern Patrik Sjöberg kommer inte långt med ett ipnr. Dessutom använder nog majoriteten VPN men det funkar i situationen då gäddan stannar kvar.

Det är Dumpenspråk. Du får slå upp orden på wikipedia om dessa är oklara för dig. Jaga pedofiler i alla ära men nu är det lite väl stora kostymer eller vad tycker du själv?

Kan erkänna att jag gick lite hårt åt Snygg-Sara angående trappan. Den kanske bara används fel eller något i den stilen. Sara är en fantastisk Madame som vill göra rätt men har så bråttom.
Det är ditt språk, det förkommer bara hos dig av en eller många anledningar. Dubbla budskap, men slutsatsen är ditt hat mot allt som är pro-dumpen. Du har redan hamnat där du är och ingen kommer ta tillbaka dig.
Citera
2023-10-16, 15:18
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Att det är en födkrok är helt klart. Knappast något de skulle sysslat med på deltid om de hade annan inkomst. Verksamheten är tvivelaktig då det inte bygger på evidens. Problemet som jag ser det är alla närstående som far illa pga gäddornas idioti. Det jag funderar på är hur det inte kan vara ärekränkning osv om de inte fälls för grooming. Har det överhuvudtaget prövats i domstol. Som sagt är det illa då äckliga gubbsens agerande gör att deras omyndiga barn får skit för förälders vidriga beteende.

Dumpen har inte fällts i domstol eftersom det inte blivit prövat i domstol. Svårare än så är det inte.

Du måste ha gott om resurser för att göra en sådan sak. Plus att du kan räkna med att bli trakasserad än mer av Dumpens idioter till följare.

Dumpen belyser bristerna med utgivningstillstånd. Reglerna måste förändras.
Citera
2023-10-16, 15:20
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starkZenap
Undrar egentligen vad som driver många dumpenhatare? Är det att man vill ha sex med minderåriga eller är det att bara få utlopp för sitt hat?
De försvarar sexförbrytare som våldtar barn. Det finns inga andra förklaringar. De tillhör inte vårt samhälle.

Det förekommer inget snack om att de är anhöriga för de är inte det. De har accepterat, fått den bästa hjälpen och gåvan från Gud. De erbjuds även terapi av Dumpen. Pedofiler skadar alla och alla som drabbas ska få hjälp
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Om du svarar först så svarar jag sen.
Jag gjorde det eftersom du inte kan göra det. Finns säkert dumpenhatarna som tror att det finns någon som vakar över oss och undviker att uttrycka sig saker som leder att man hamnar i helvetet. Too late for that, don't you think?
Citera
2023-10-16, 15:22
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Minns inte vilken gädda det var som frågade vad de menade när de sa att de filmar ”För din och våran säkerhet”. Gäddan undrade vad de menade med hans säkerhet och det blev otroligt uppenbart att Patrik och Sara, som ju snott det där säget från amerikanska pedofiljägare på Youtube, inte kunde förklara det alls.
Har de snott säkerhet? Kamerabevakning ger trygghet och bevis. Jag tror inte du är så dum att du begår brott om det filmas så att alla kan se men du är väl lika trög som gäddor.
Citera
2023-10-16, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Dumpen har inte fällts i domstol eftersom det inte blivit prövat i domstol. Svårare än så är det inte.

Du måste ha gott om resurser för att göra en sådan sak. Plus att du kan räkna med att bli trakasserad än mer av Dumpens idioter till följare.

Dumpen belyser bristerna med utgivningstillstånd. Reglerna måste förändras.

Ja men vi ska alla vara tacksamma för de som är rättshaverister eller på annat sätt provar vad som är lagligt och inte. För det utvecklar samhället och när folk får syn på det så kan de vara för eller emot och samhället växer i sina funktioner.

Det är väl det som skulle hända om det kommer någon modig gädda eller kanske dumdristig och kör en stämning mot Dumpen. Men vi är inte där än. Men möjligheten finns så klart att det händer och vad som då händer gör att folk kan diskutera, agera, demonstrera och förändra samhället.

Det Dumpen gör nu är att göra det de tycker är rätt och Sara har ju sagt det att hon är beredd att ta ett fängelsestraff för det hon tror på. Hon är en som gör skillnad. Gäddorna kröker rygg och gör inget åt Dumpen. Men det kan ju också bero på att de har annat att göra. Men skillnad gör det inte.
Citera
2023-10-16, 15:40
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Har de snott säkerhet? Kamerabevakning ger trygghet och bevis. Jag tror inte du är så dum att du begår brott om det filmas så att alla kan se men du är väl lika trög som gäddor.

Herregud vilket jävla svammel Ta dina mediciner, gubben, så kan vi alla andra som älskar att se gäddors liv förstöras men samtidigt kan fnissa åt Patrik och Sara hålla två tankar i skallen samtidigt. Ärthjärna
Citera
2023-10-16, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole

"pga Dumpen"...inte tack vare Dumpen.

Tydligt vad du är.
Citera
2023-10-16, 15:42
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Herregud vilket jävla svammel Ta dina mediciner, gubben, så kan vi alla andra som älskar att se gäddors liv förstöras men samtidigt kan fnissa åt Patrik och Sara hålla två tankar i skallen samtidigt. Ärthjärna
Du kan sluta med påhopp. Det kommer inte få dig att må bättre.
Gäddor förstör hela omgivningen och om du är inblandad och vill hjälpa dem så får även du ta konsekvenserna. Du kan inte ändra fysikens lagar tyvärr.
Citera
2023-10-16, 15:48
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Du kan sluta med påhopp. Det kommer inte få dig att må bättre.
Gäddor förstör hela omgivningen och om du är inblandad och vill hjälpa dem så får även du ta konsekvenserna. Du kan inte ändra fysikens lagar tyvärr.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in