2023-10-16, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Sjukt beteende av SVTs reportrar när svenskar precis blivit avrättade, jag hoppas innerligt denna sändning anmäls och de sparkas. Extremt opassande beteende och totalt respektlöst...

Det var som att betrakta två fjortistjejer i sjunde klass på sitt skolprojekt.

"Kvinnor kan"....
Citera
Medlem
ajfan nu bekräftar nån åklagare att motivet var att de var svenskar eller hörde jag fel?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mmm...Martin
Fotbollsentusiaster i lagets färger?! Du är fan ta mig sjukare än IS-fittan som sköt!

Flera islamistiska massmördarorganisationer har förklarat att de kommer att döda svenskar, hur smart är det då att springa omkring iklädd den svenska flaggan? I en muslimsk stad dessutom? Hade de följt min logik hade de levt idag, nu följde de din och resultatet vet vi .. men det är jag som är sjuk?
Citera
Medlem
Från SvD:

Tidningen DHNet har intervjuat ett vittne till attentatet:

– Klockan var 19.00, jag skulle hem. På en gata intill hör jag skott och såg direkt en folkmassa inklusive poliser. Jag såg offret mindre än fem meter bort, en man runt 40 år. Och så en svart Mercedes Vito med två eller tre skotthål i. Inne i bilen var föraren död. Den skadade passageraren hade blod över halva kroppen med var vid medvetande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Det förnekar jag inte. Offren är svenskar. Det som är frågan är om terroristen gav sig på dem för att de var svenskar. Det tycker jag inte är lika säkert.

En video visar den misstänkte gärningsmannen svära trohet till IS och hävda att han "precis dödat svenskar".
Citera
Medlem
Belgisk polis bekräftar att det va riktat mot oss svenskar.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koranknullaren
Finns en video där han även pratar arabiska, nån som vet vad fanskapet säger ?
https://www.youtube.com/shorts/7yVX9fqJCW0
Att i han blev utvald för att utföra detta dåd. Massa religiöst snack som jag inte kan tolka plus att han säger att han precis dödat tre Svenskar.

Vidriga människa!!!
Citera
2023-10-16, 23:19
Medlem
triquartistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
ajfan nu bekräftar nån åklagare att motivet var att de var svenskar eller hörde jag fel?
SVT lär väl dementera...
Citera
Medlem
Såg precis videon där terroristen dödade minst 1 svensk

https://streamin.one/v/30ba9a55
Citera
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koranknullaren
Finns en video där han även pratar arabiska, nån som vet vad fanskapet säger ?
https://www.youtube.com/shorts/7yVX9fqJCW0

Citat:
Ursprungligen postat av tomtoddler
Nej, du hörde rätt.
Citera
Avslutad
Är det inte dags att lägga ner SVT nu?
Det har gått för långt . Den vinklade propagandan som man helt skamlöst och okritiskt öser över den "svenska" befolkningen är vämjelig. Jag blir inte förvånad om någon tappar det och går bärsärk mot detta "företag"
Man rapporterar om kvällens händelse som om det vore synd om gärningsmannen och hans trosövertygelse.
Citera
Medlem
BlueBarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Men inte hela befolkningen som man gör med invandrarna ! Gör en invandrare nåt är det Alla som får skulden !

När Breivik utförde sitt dåd gick medierna snabbt ut med
"vi ska in inte hata alla muslimer om detta är muslimskt" SvT var själva övertygade om att det var så och körde tung damage control tills det kom fram vem som utfört det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in