Citat:
Ursprungligen postat av
LaPrincipessa
Jag har ju sett att Bumbi är en riktig ”glappkäft” om allt och pratar om sådant hon borde hålla tyst om. När ni skriver att hon missbrukar blir jag inte förvånad (med tanke på att hon dygnar jämt och ständigt osv) men det är konstigt att hon inte skriker ut om de droger hon tar, hon verkar inte ha någon som helst koll på vad man pratar om och inte. Eller så har jag missat att hon gjort det!
Hon är som sagt en helt annan bakom kameran helt bakom är hon inte trots att hon ger sken av det, spelar på sina diagnoser för både myndigheter och för allmänheten samt gentemot sina bekanta.
Hon fick i början ut medicin av läkaren då hon fejkade sin ”ryggsmärta” sen såg dom igenom det ganska snabbt när hon haltade fram och sköt bak ryggen så hon såg krokig ut, där tog det slut med att knarka lagligt på recept för henne, och då började umgänget med hennes missbrukar vänner.
(vilket är i princip alla som hon väl umgås med i verkliga livet utanför hennes live bubbla.)
Det är mer ofta än sällan hon sitter med knappnåls ögon live och kliar näsan värre än en skabbräv.
Sen att hon har diagnoser utöver hennes missbruk säger jag absolut inte emot och drogerna lär göra knäppgöken ännu skevare bara.
Ser man henne i verkligheten så ser man hur sliten hon är och det är inte endast p.g.a åldern.
Nej jag hoppas hon blir totalt bortplockad från sociala medier och får en plats på en permanent gruppboende där rätt sorts mediciner sätts in och övervakas så att dom intas som dom ska.
Hon är en fara för sig själv och en börda för samhället, psykvården bara rullar tummarna 👍